Eli ovet aukeavat klo 18. 2 lämppäriä..monelta suunnilleen aloittaa potom??
monelta bodom aloittaa jäähallissa about?
2
279
Vastaukset
- Verkko-osaaja
---
Aika: 22.3.11
Paikka: HELSINGIN JÄÄHALLI
CHILDREN OF BODOM, ENSIFERUM & MACHINAE SUPREMACY
THE UGLY WORLD TOUR 2011
Ti 22.3.2011. Helsinki, Helsingin Jäähalli,
Liput: 40 / 45 e, (mikäli lippuja jäljellä) Ovet 18:00, ei ikärajaa
18:00 Ovet
19:00 Machinae Supremacy
19:50 Ensiferum
21:05 Children of Bodom
Konsertti päättyy n. 22:45
Lipunmyynti alkaa keskiviikkona 17.11.2010 Tiketin ja Lippupalvelun verkostoissa. www.tiketti.fi. www.lippupalvelu.fi.
Ennakkolipunhintoihin lisätään lippukauppojen toimituskulut.
Ammattimaisten kameroiden, kaikkien nauhureiden, pullojen, purkkien ja vaarallisten esineiden tuominen kielletty.
Lehdistöakkreditoinnit / Levy-yhtiö:
Universal Music / Tuula Salminen; Tuula.Salminen(at)umusic.com
---
http://www.finnishmetalevents.fi/?sivu=keikkakalenteri&id=66- koppihc
Kiitos! eipä paljon selvemmin vois vastata..
Jäi jäi jou!! (niinku villilapsi kiekuis..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672792
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152101En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1881914Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591729Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231478En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981083- 9933
- 77919
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163871Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113859