Naisilta usein kysytään, onko pituudella tai paksuudella väliä, sillä onko iso vai miten käyttää.
Vastakysymys miehille: Tunnetko heti onko naiselle suuri/tiukka vagina? Haluaisitko/ottaisitko vain sellaisen naisen, jolla on tiukka vagina? Tekeekö se seksistä nautinnollisempaa? Kuinka tärkeää se on?
Miehille kysymys?!! Vaginasta.
31
4555
Vastaukset
- Mies1985
En tiedä tuosta kun en ole kokenut. Ulkonäöllä (vulvan, siis ei teknisesti vaginan) on kyllä väliä aivan kuten naisille on väliä peniksen ulkonäöllä.
- Eino rules
Sen tuntee heti toisella työnnöllä onko tiukka vai löysä.
Mieluummin tiukempi, mutta kyllä se löysäkin käteen vedon voittaa.
Vaginan suuruus vaikuttaa orgasmin laatuun, että kuinka voimakkaan orgasmin saat. Runkkaamalla saa paljon voimakkaamman ja parempi laatuisen orgasmin kuin löysää vaginaa panemalla. - vaginaa
voi treenata tiukemmaksi. penistä ei voi treenata isommaksi. Tajusitko pointin?
- jackaroo
No etkö nää voi sitoa siihen penikseesi vaikka tiiliskiveä ja venyttää sitä pidemmäksi? Ehkä kannattaisi tehdä tuolle asialle jotain jos tuo tiukkuus on niin tärkeä asia että siitä pitää satoja viestejä kirjoitella.
- aika hankla
jackaroo kirjoitti:
No etkö nää voi sitoa siihen penikseesi vaikka tiiliskiveä ja venyttää sitä pidemmäksi? Ehkä kannattaisi tehdä tuolle asialle jotain jos tuo tiukkuus on niin tärkeä asia että siitä pitää satoja viestejä kirjoitella.
harrastaa seksiä jos on tiiliskivi peniksessä kiinni :) itse en ole ikinä valittanut naisen väljyydestä. Halusin vai tarkentaa tuolle ap:lle, että penistä ja vaginaa ei voi verrata jos toista voi treenata ja toista ei.
- ewryy
Ei todellakaan voi treenata tiukemmaksi. Sama kuin sanoisi että jalkaa voi treenata pidemmäksi....Lantionpohjalihaksia kyllä voi treenata, ja vaikuttaa nöin myös tuntemusten intensiivisyyteen, mutta se on aivan eri asia kuin tiukka emätin, ja myös tuntuu eriltä.
Tiukan tuntee heti ensimmäisellä työnnöllä. Jostain käsittämättömästä syystä täällä sekoitetaan aina liukkaus löysyyteen ja lantionpohjalihakset tiukkuuteen.
Ja kyllä, ehdottomasti tiukka, vähintäänkin treenatut lantionpohjalihakset. Aivan erilaiset tuntemukset ja nautinto.
Ja tässä vaiheessa kun siellä vielä henkeö vedetään--moni muukin asia vaikuttaa seksuaaliseen nautintintoon kuin vain fysiikka.
- fotoni
kyllähän niistä eroja löytyy, lantioista, tai reisistä ei saa koskaan oikeaa kuvaa pimpistä.
Kiree pimppi myötäilee paremmin munaa ja tulee ulospäin vetäessä munaa pois päin, riippuu tietenkin häpyhuulten koosta, ja onko pillu kauhean takana.
Sanotaanko että semmone perus suomi pimppi, aika isot häppärit, ja pillu melko ylhäällä, sekä kepakkomaiset suorat reidet, väljänä, tai lämmetessään melko rämpytin, menee usein häppärit rullalle ikävästi jos vetää liijan ulos......sillon ei uppoa kunnolla ilman lantio liikkeitä, aika perus kuraa.
Pysty perse ja latino tyyliset kropat, on niitä parhaita upotus paikkoja niin visualisesti kuin tunnoltaan.- ?
Eli siis pyöreäperseiset naiset, joilla on takapillu, ovat tiukimpia? Tätäkö tarkoitat? Ainakin jotkut väittää, että sellainen pyöreä latino/afrikkalainen perse tarkoittaa sitä, että on takapillu.
- sir_eino
Onhan siinä puristuksessa eroja naisten välillä ja kyllä sen myös huomaa.
Vaginan sopiva tiukkuus on vain yksi osa nautinnollista seksiä. Mua kiihottaa enemmän kosteus ja tietyt muut asiat. Tiukkuudessa riittää... No, se ettei se nyt ihan löysältä tunnu. Mutta todella harvoin on niin käynyt. Mulla on sen verran paksu kalu etten tarvitse mitään erityisen tiukkaa lihaa jotta tuntuu kivalta kullissa. Eli joo, jotain väliä. Jos ihan johonkin ääripäähän mennään niin ei hyvä. - iso vai miten
Tunnetko heti onko naiselle suuri/tiukka vagina?
> joskus tunnen joskus ei, riippuu naisesta
>> jos nainen jännittää älyttömästi niin aluksi voi tuntua tiukalta
>> jos hallitsee hyvin pc-lihakset niin voi rentouttaa aluksi ja sitten vasta olla tiukka
Haluaisitko/ottaisitko vain sellaisen naisen, jolla on tiukka vagina?
>jos on mistä valita niin mahdollisimman tiukka
Tekeekö se seksistä nautinnollisempaa?
> tekee ihan ehdottomasti jos nainen osaa, pelkkä tiukkuus ei riitä
Kuinka tärkeää se on?
> no pillun ominaisuuksista se on yksi kolmesta tärkeimmästä
> naisen ominaisuuksista se on vain yksi jonka kuka tahansa voi hankkia treenaamalla — eli ”miten käyttää”- ?
Yksi kolmesta tärkeimmästä.... No mitäs ne kaksi muuta sitten ovat?
- iso vai miten
? kirjoitti:
Yksi kolmesta tärkeimmästä.... No mitäs ne kaksi muuta sitten ovat?
ne kaksi muuta sitten
liukas
liikkuva (osaava)
sitten on tietysti vielä se harvinainen herkkujen herkku:
orava-takapillu - ?
iso vai miten kirjoitti:
ne kaksi muuta sitten
liukas
liikkuva (osaava)
sitten on tietysti vielä se harvinainen herkkujen herkku:
orava-takapilluTakapillun tiedän, mutta mikä on orava -pillu? Miksi muuten monet miehet vaikuttavat tykkäävän takapillusta enempi?
- Nainen23veeeee
? kirjoitti:
Takapillun tiedän, mutta mikä on orava -pillu? Miksi muuten monet miehet vaikuttavat tykkäävän takapillusta enempi?
Siis mikä vittu on takapillu?? Nyt en käsitä
- ?
Nainen23veeeee kirjoitti:
Siis mikä vittu on takapillu?? Nyt en käsitä
Takapillu tai etupillu tarkoittaa sitä, missä kohtaa pillu on. Joillain se on taaempana, joillain edempänä. Ilmeisesti lantion muodosta johtuu. Itse olen nainen ja hetero, joten en ole pilluihin niin perehtynyt -mutta miehet on sanoneet, että sellaisilla naisilla joilla on pyöreä ns. latino/afrikkalais -tyylinen takapuoli ja lantio kallistuu tietyllä tavalla sivusta katsottuna taakse, eli on pysty perse -heillä on takapillu. Joku mies saa korjata, jos meni väärin kuvailut! :D Sitten taas sellainen valkoisen naisen lantio, että on sivusta katsottuna litteä takapuoli, niin heillä on kai pillu edessä. Jostain syystä miehet -ainakin tällä palstalla tuntuvat tykkäävän enempi siitä takapillusta, mutta toki makuja on monenlaisia... JOTEN MIEHET kertokaa, miksi useat teistä tykkää takapillusta enempi? Ja MIKÄ on ORAVAPILLU?
- iso vai miten
? kirjoitti:
Takapillu tai etupillu tarkoittaa sitä, missä kohtaa pillu on. Joillain se on taaempana, joillain edempänä. Ilmeisesti lantion muodosta johtuu. Itse olen nainen ja hetero, joten en ole pilluihin niin perehtynyt -mutta miehet on sanoneet, että sellaisilla naisilla joilla on pyöreä ns. latino/afrikkalais -tyylinen takapuoli ja lantio kallistuu tietyllä tavalla sivusta katsottuna taakse, eli on pysty perse -heillä on takapillu. Joku mies saa korjata, jos meni väärin kuvailut! :D Sitten taas sellainen valkoisen naisen lantio, että on sivusta katsottuna litteä takapuoli, niin heillä on kai pillu edessä. Jostain syystä miehet -ainakin tällä palstalla tuntuvat tykkäävän enempi siitä takapillusta, mutta toki makuja on monenlaisia... JOTEN MIEHET kertokaa, miksi useat teistä tykkää takapillusta enempi? Ja MIKÄ on ORAVAPILLU?
”Joku mies saa korjata, jos meni väärin kuvailut! …
> no yritämpä, omiin kokemuksiini perustuen:
ei kai tuossa mitää väärin, mutta sanon ”käytännössä” takapilluisiksi niitä joita voi hyvin naida makuuasennossa takaapäin ilman tyynyä lantion alla, joitakin myös seisaaltaan takaapäin.
se tulee, kai:
geeneissä äidiltä, lantion asennosta ja liikkuvuudesta, selän notkeudesta, pyllyn muodosta ja koosta, ehkä myös selän ja pepun lihasten hallinnasta
”MIEHET kertokaa, miksi useat teistä tykkää takapillusta enempi?”
> luulen, että ihan kaikki jotka on saaneet maistaa tykkää enempi.
Saaneilla miehillä tuo perustunee siis kokemuksiin tarjoilun laadusta.
- luulen, että takapilluiset suhtautuu elimeensä ja seksiin luontevammin kuin muut (johtuneeko lapsuudesta). Tuntuu siis olevan myös luonnekysymys.
- asentovalikoima on monipuolisempi, mm. doggy ja lusikka-asento onnistuu mukavasti ja on kevyempiä naiselle.
- luulen, että tällaiseksi herkuksi voi jonkinverran myös ”oppia” lantion liikkuvuutta treenaamalla.
- jne
”Ja MIKÄ on ORAVAPILLU?”
>no yritänpä selittää, vaikka tässä kyllä tarvittaisiin molempia osapuolia,
(toivon hartaasti, että joku oravapillun omistaja täydentäisi tätä)
se oravapillu on sellainen joka:
- osaa kiivetä kalun vartta pitkin ylös, ennenvanhaan se oli kai pelkästään onnessa, nykyään sen kai voi ainakin osittain oppia harjoittelemalla (esim liikuttamalla pc-lihasten avulla treenikuulia tai sauvaa sisään ja ulospäin)
http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=6989718
- ulos vetäessä oravapillu puristuu kalun ympärille ja tulee perässä, sisään työntäessä vetäytyy takaisin, ominaisuus ikäänkuin mahdollistaa paljonpitemmät liikkeet (osittain kai samaa kuin ns. lypsäminen).
- jostakin minulle käsittämättömästä syystä oravapilluisilla tuntuu olevan liikkuvampi tai/ja likkumishaluisempi lantio (tulee aina työntäessä vastaan).
Oravan kanssa siis teppu onnistuisi kai myös siten, että kumpikaan ei liikuta lantiotaan.
Jotain tässä saattaa liittyä myös ammattiin t. harrastuksiin (ja urheiluun / liikuntaan, paletti?).
Minusta ”oravaominaisuus” lisääntyy synnyttäneillä jos nainen huolehtii itsestään. - sljfdolkshg
iso vai miten kirjoitti:
”Joku mies saa korjata, jos meni väärin kuvailut! …
> no yritämpä, omiin kokemuksiini perustuen:
ei kai tuossa mitää väärin, mutta sanon ”käytännössä” takapilluisiksi niitä joita voi hyvin naida makuuasennossa takaapäin ilman tyynyä lantion alla, joitakin myös seisaaltaan takaapäin.
se tulee, kai:
geeneissä äidiltä, lantion asennosta ja liikkuvuudesta, selän notkeudesta, pyllyn muodosta ja koosta, ehkä myös selän ja pepun lihasten hallinnasta
”MIEHET kertokaa, miksi useat teistä tykkää takapillusta enempi?”
> luulen, että ihan kaikki jotka on saaneet maistaa tykkää enempi.
Saaneilla miehillä tuo perustunee siis kokemuksiin tarjoilun laadusta.
- luulen, että takapilluiset suhtautuu elimeensä ja seksiin luontevammin kuin muut (johtuneeko lapsuudesta). Tuntuu siis olevan myös luonnekysymys.
- asentovalikoima on monipuolisempi, mm. doggy ja lusikka-asento onnistuu mukavasti ja on kevyempiä naiselle.
- luulen, että tällaiseksi herkuksi voi jonkinverran myös ”oppia” lantion liikkuvuutta treenaamalla.
- jne
”Ja MIKÄ on ORAVAPILLU?”
>no yritänpä selittää, vaikka tässä kyllä tarvittaisiin molempia osapuolia,
(toivon hartaasti, että joku oravapillun omistaja täydentäisi tätä)
se oravapillu on sellainen joka:
- osaa kiivetä kalun vartta pitkin ylös, ennenvanhaan se oli kai pelkästään onnessa, nykyään sen kai voi ainakin osittain oppia harjoittelemalla (esim liikuttamalla pc-lihasten avulla treenikuulia tai sauvaa sisään ja ulospäin)
http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=6989718
- ulos vetäessä oravapillu puristuu kalun ympärille ja tulee perässä, sisään työntäessä vetäytyy takaisin, ominaisuus ikäänkuin mahdollistaa paljonpitemmät liikkeet (osittain kai samaa kuin ns. lypsäminen).
- jostakin minulle käsittämättömästä syystä oravapilluisilla tuntuu olevan liikkuvampi tai/ja likkumishaluisempi lantio (tulee aina työntäessä vastaan).
Oravan kanssa siis teppu onnistuisi kai myös siten, että kumpikaan ei liikuta lantiotaan.
Jotain tässä saattaa liittyä myös ammattiin t. harrastuksiin (ja urheiluun / liikuntaan, paletti?).
Minusta ”oravaominaisuus” lisääntyy synnyttäneillä jos nainen huolehtii itsestään.hm kumpikohan pillu mulla on etu vai taka? Vai voiko olla jotain siltä väliltä? Eka kerta kun kuulen tälläsistä oravapilluista puhumattakaan. Kuvauksen perusteella luulen että on enemmä takapillu.
- iso vai miten
sljfdolkshg kirjoitti:
hm kumpikohan pillu mulla on etu vai taka? Vai voiko olla jotain siltä väliltä? Eka kerta kun kuulen tälläsistä oravapilluista puhumattakaan. Kuvauksen perusteella luulen että on enemmä takapillu.
”kumpikohan pillu mulla on etu vai taka?”
> tuohan selviää mieheltä kysymällä, tai peilistä/kuvasta katsomalla
(pistän tänne vertailukuvan linkin jos sattuu silmiin)
”Eka kerta kun kuulen tälläsistä”
> taitaa muuten olla yleisempääkin, että nainen ei itse tiedä ja ehkä on hyvä niin?
ja harvinaista herkkua kuten aiemmin totesin. - esimerkkikuva
iso vai miten kirjoitti:
”kumpikohan pillu mulla on etu vai taka?”
> tuohan selviää mieheltä kysymällä, tai peilistä/kuvasta katsomalla
(pistän tänne vertailukuvan linkin jos sattuu silmiin)
”Eka kerta kun kuulen tälläsistä”
> taitaa muuten olla yleisempääkin, että nainen ei itse tiedä ja ehkä on hyvä niin?
ja harvinaista herkkua kuten aiemmin totesin.no tässäpä non sellainen
http://naurunappula.com/583551 - .
esimerkkikuva kirjoitti:
no tässäpä non sellainen
http://naurunappula.com/583551laittaisitko myös etupillusta, jos löydät ja "pesisräpylästä"
- esimerkkikuva
. kirjoitti:
laittaisitko myös etupillusta, jos löydät ja "pesisräpylästä"
Etupilluisesta kyllä jos sopiva löytyy,
mutta pesisräpylä on naista halventavaa alaikäisten kielenkäyttöä, siihen en osallistu - .
esimerkkikuva kirjoitti:
Etupilluisesta kyllä jos sopiva löytyy,
mutta pesisräpylä on naista halventavaa alaikäisten kielenkäyttöä, siihen en osallistuno en minä halventavaksi tarkoittanut... Se vain on ruma nimi, jolla tietynlaista naisen alapäätä kutsutaan, ja jokainen nainen varmaan miettii, mikä se on. Itsellä ei ole ainakaan pesisräpylää, mutta olen tullut hylätyksi "vääränlaisen" pillun takia. Mies kysyi minulta ennen kuin oli värkkiäni nähnytkään millainen se on, tai pikemmin kuvaili oman ihanteensa, ja kysyi onko minulla sellainen. No sanoin että ei, mutta en osannut kuvailla omaani kuitenkaan... Ajattelin vain, että ei kai niissä elimissä niin kovin suuria eroja ole, ja kai olen ihan ok... Loppujen lopuksi paljastui, että minulla on kai sellainen, mistä hän suurin piirtein vähiten tykkää... Kunpa olisin tiennyt sen etukäteen, niin en olisi antanut hänelle pillua ikinä. Siksi kysyin siitä "pesisräpylästä" että jos jollakin sellainen on, niin hän tietää sen itse (me naiset ei taideta useinkaan tietää noita pilluun liittyviä ominaisuuksia, kun eipä niitä tule vertailtua/katseltua jos heteroista on kyse) ja ei anna sellaiselle jätkälle, jolle on tärkeintä että pillu on jonkinlainen tietynlainen, ja muu ei kelpaa... Minulle jäi traumat kaikesta, enkä kehtaa harrastaa enää seksiä, kun tuntuu etten kelpaa kenellekään. Omani on kyllä tiukka, mutta väärässä kohti ja väärän näköinen (sen miehen mielestä).
- iso vai miten
sljfdolkshg kirjoitti:
hm kumpikohan pillu mulla on etu vai taka? Vai voiko olla jotain siltä väliltä? Eka kerta kun kuulen tälläsistä oravapilluista puhumattakaan. Kuvauksen perusteella luulen että on enemmä takapillu.
kyselin naisen näkökulmaa ep-esimerkiksi sopivalta työkaveriltani (en saanut lupaa kuvan näyttämiseen), mutta sain hänen mielestään kätevän tunnistamisvinkin:
kun hän käy vessassa niin ei kuulu lorinaa pytystä (suihku osuu pytyn etureunaan), pitää kallistua eteenpäin ettei tule etureunan yli lattialle.
Sanoi, että eniten häntä on harmittanut se ettei ole koskaan kehdannut käyttää tietynlaisia (sijainnin paljastavia) vaatteita :) ja hävettää kireässä uimapuvussa liikkuminen. - pesisräpylä
. kirjoitti:
no en minä halventavaksi tarkoittanut... Se vain on ruma nimi, jolla tietynlaista naisen alapäätä kutsutaan, ja jokainen nainen varmaan miettii, mikä se on. Itsellä ei ole ainakaan pesisräpylää, mutta olen tullut hylätyksi "vääränlaisen" pillun takia. Mies kysyi minulta ennen kuin oli värkkiäni nähnytkään millainen se on, tai pikemmin kuvaili oman ihanteensa, ja kysyi onko minulla sellainen. No sanoin että ei, mutta en osannut kuvailla omaani kuitenkaan... Ajattelin vain, että ei kai niissä elimissä niin kovin suuria eroja ole, ja kai olen ihan ok... Loppujen lopuksi paljastui, että minulla on kai sellainen, mistä hän suurin piirtein vähiten tykkää... Kunpa olisin tiennyt sen etukäteen, niin en olisi antanut hänelle pillua ikinä. Siksi kysyin siitä "pesisräpylästä" että jos jollakin sellainen on, niin hän tietää sen itse (me naiset ei taideta useinkaan tietää noita pilluun liittyviä ominaisuuksia, kun eipä niitä tule vertailtua/katseltua jos heteroista on kyse) ja ei anna sellaiselle jätkälle, jolle on tärkeintä että pillu on jonkinlainen tietynlainen, ja muu ei kelpaa... Minulle jäi traumat kaikesta, enkä kehtaa harrastaa enää seksiä, kun tuntuu etten kelpaa kenellekään. Omani on kyllä tiukka, mutta väärässä kohti ja väärän näköinen (sen miehen mielestä).
”Mies kysyi minulta ennen kuin oli värkkiäni nähnytkään ”
No niinhän sinäkin kyselet minulta ennenkuin olen ”värkkiäsi nähnyt” :)
”olen tullut hylätyksi "vääränlaisen" pillun takia …ei kai niissä elimissä niin kovin suuria eroja ole, ja kai olen ihan ok... ei anna sellaiselle jätkälle, jolle on tärkeintä että pillu on jonkinlainen tietynlainen, ja muu ei kelpaa... Minulle jäi traumat kaikesta, enkä kehtaa harrastaa enää seksiä, kun tuntuu etten kelpaa kenellekään. Omani on kyllä tiukka, mutta väärässä kohti ja väärän näköinen (sen miehen mielestä).”
No kylläpä oli typerä mies, hyvä että pääsit eroon tuollaisesta ressukasta.
Ihan turhaan kannat traumoja, ei kenelläkään naisella ole ”väärässä kohti ja väärän näköinen”.
Vika on yksin miehessä jos pillu on väärän näköinen tai/ja väärässä paikassa. Pillun ulkonäkö ei pätkääkään vaikuta laatuun, mutta usein naisen itsetuntoon, ikävä kyllä. Eikä kaikki miehet ole tuollaisia typeryksiä, monet keskenkasvuiset kyllä, jotkut taas teeskentelee ”kovista” sairaalloisen heikon itsetunnon pönkittämiseksi.
Ihan kaikki paikat ja erinäköiset on on hyviä jos naisen itsetunto on kunnossa ja huolehtii tavaransa laadusta. Pillun paikka ja ulkonäkö on pieniä sivuseikkoja ja makuasioita. Paljon tärkeämpää on se miten käytät ja näytät pilluasi. Tuo pillun paikka/laatu kun on paljolti asento ja osaamiskysymys, huolehdit vaan siitä, että olet hyvä sinulle sopivissa asennoissa, se riittää takuulla.
Kun olet tiukka ja jos lantion liikkuvuus, itsetuntosi ja asenteesi on kunnossa niin eipä löydy montaa parempaa. Pillun paikka ja ulkonäkö on vain persoonallisuus ja luonnekysymys! Takapilluiseksi et voi ryhtyä jos et sitä jo ole, mutta notkealla lantiolla (ja selällä) pääset riittävän lähelle samaa halutessasi. Voit olla niin hyvä pano kuin itse haluat, mutta vain jos ihan tosissaan haluat, pillun paikasta ja ulkonäöstä riippumatta.
Toivastavasti seuraava mies ei ole typerys ja osaa arvostaa sitä mitä jo olet ja osaa opastaa jos haluat oppia paremmaksi. Ei sulta muuta tärkeää puutu kuin onnistumisen kokemuksia, ja asiallista palautetta osaavalta mieheltä.
Ja unohda tuo ”pesisräpylä”, se on ymmärtämättömien henkisesti keskenkasvuisten puhetta jolla surkimuksett peittelee omia heikkouksiaan. - esimerkkikuva
. kirjoitti:
laittaisitko myös etupillusta, jos löydät ja "pesisräpylästä"
”laittaisitko myös etupillusta, jos löydät”
suunnilleen noin:
http://www.lsgmodels.com/mainpages/photopage.php?pid=904
http://www.lsgmodels.com/mainpages/photopage.php?pid=1215
http://www.lsgmodels.com/mainpages/photopage.php?pid=952
- mies vaan
olen pannu tosi väljää ämmää,se sanokin kyl et se ei tunne itekä mitään enkä minäkä se sano,se käyttääki juuriharjaa masturboimiseen,se akka on sellanen tunnettu kullin imijä täs kyläs,sitä se jakso tehä koko yön,nuoli perseenki,nymfo se mun mielestä on.,tykkään tiukka pilluista ihan sikana.
- dickKenson
Jos on väljä vagina, se tarkoittaa että miehellä on pieni penis, mahdollisesti!
- tietämätön___
mistä tietää on tiukka ja montako sormea mahtuu yleensä tiukkaa no kyllähän tosi väljän ja tosi tiukan erottaa mutta missä menee se tiukan raja..en varmaa oikeen selvästi tätä osaa kertoa mutta toivottavasti ymmärrätte..
- mistä tietää on
tiukkaan ei mahdu yhtään sormea ilman esileikkiä, kosteaan mahtuu nippanappa yksi
- ugvb
Vastakysymys miehille: Tunnetko heti onko naiselle suuri/tiukka vagina? Haluaisitko/ottaisitko vain sellaisen naisen, jolla on tiukka vagina? Tekeekö se seksistä nautinnollisempaa? Kuinka tärkeää se on?
ihan sama pillu ku pillu kuhan se nainen joka sen pillun
ei ole pinnallinen horo..vaan mukava jne.. - Anonyymi
JOO IHANA OLLA ALAPÄÄSSÄ JA KIELEN KANSSA OTTAA KLITORIS SUIHIN KIITOS NAISET
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768