Poskiontelotulehdus ja silmät

Huolissaan...

Voiko poskiontelotulehdus oireilla silmän ympäristössä? minua on jo kolmisen viikkoa vaivannut epämääräiset tuntemukset silmän seudulla. kiristystä, kirvelyä, kipua, raskaiden luomien tunnetta... Tällä viikolla tuli kuvioihin myös kipu silmän takana, kun esim katson sivulle, alas tai ylöspäin. Sillon sattuu myös ohimoon, takaraivoon, poskeen ja toisessa sieraimessa tuntuu oudolta. Kävin tänään silmälääkärissä, joka ei nähnyt silmissäni vikaa. Oireita vaan on, mutta vikaa ei löytänyt... Välillä kirvelee ja kipristää oikeen kunnolla silmässä. Ulkoisesti silmä näytää ihan normaalilta. Rupesinkin miettimään, kun minulla on taipumusta poskiontelotulehduksiin, niin voisiko tuo raskaiden luomien ja paineen tunne johtua poskiontelotulehduksesta? Kipeänäkin olen ollut. Influenssaa ja vatsatautia on ollut, viikon kerkesin olla jotenkuten terveenä ja sitten iski silmäoireet ja uusi flunssa. Flunssa lähti, mutta silmäoire jäi... Pitäisikö tässä jo huolestua, että kyse on jostain vakavammasta? pitäisikö uskoa silmälääkäriä, että silmä on ihan ok, vai onko sillä kumminkin jäänyt jotain huomaamatta...

1

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitähän se

Minulla on sama ongelma. Kroonisena poskari, ja nyt n. viikon alkanut olla silmäntakaista inhottavaa oloa. Löysin sellaisen jutun, että näköhermontulehdus voi johtua pitkällisestä sivuontelotulehduksesta. Kai se sellaista minullakin on. Toisessa silmässä oli vähän aiemmin vihlomista ja punoitusta sisänurkassa ja luomi roikkui. Nuhaa minulla ei ole koskaan, mutta poski ja ohimo oireilevat.

Mitähän kuulunee alkuperäiselle kirjoittajalle, onko selvinnyt, mikä aiheutti silmäoireet? Eihän näköhermontulehdus näy, jos sitä on vain silmän takana eikä hermopapillassa, joka näkyy silmänpohjaa katsottaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe