Sattuuko kukaan tietää kuinka pitkä matka arguineguinesta on inglesiin?
Vastaukset 5
- xxxxxxxxyyyyyyyzzzzz
Google Earthin mukaan 43.6 km.
- nepsuliini
Google maps ilmoittaa välimatkan Arguineguin-Ingles olevan 14,5 km moottoritietä pitkin. :)
- clueless
eli matkaa on kuitenkin jonkin verran. Kiitos vastauksista:)
- arguin kylässä
Taksilla halpa (17e) ja nopea mennä, ingles ja maspalomas. Arguineguinissa on myös todella hyvä anffin ranta, johon hiekka tuotu bahamalta.
Aika hyvä ostari myös arguineguinissa. Pieni mukava lomapaikka.
Arguineguin - buerto rico väli,taksilla 5e. "Pikkuvenetsia" moganissa kandee käydä (pääsee myös laivalla ricosta meno-paluu n.10e) hyvin erilainen paikka, verrattuna näihin "turistirysiin" - kuten ingles. - kalastajakylässä
Maspalomasiin on 17km, käytännössä melkeen yhdessä inglesin kanssa.
Linkulla matka maksaa n.2e (maspalomas-arguineguin) taksi 17e n.15min
moottoritietä.Linkkumatka "elämys",kapeaa rantatietä, vauhti suht kova.
Miksi mennä inglesiin ? NO,tietty onpahan sitten nähty sekin. Mutta aivan turisteille tehty paikka, minusta ei ihmeellistä, kuin hiekkadyynit ja pitkä, hienohiekkainen ranta.
Arguineguin on "idyllisempi" paikka, pieni kalastajakylä. Puerto rico,vieressä n.5km on sitten enemmän menomestoja - jos niitä tarvitsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455