YLE 1 sensuroi taas

sensuuri pukkaa

YLE ei ilmoittanut mitään vaalikoneestaan.Onko tässäkin niin että vain 3 suurta pääsee vaalikoneen sivulle? Eipä löytynyt mitään tietä YLEn vaalikoneeseen ehdokkaalle.
Äänestäkää nyt hyvät ihmiset kolmea suurta jotta demokratia loppuu kokonaan tästä kepulandiasta. Sitä tässä vielä on liikaa,n 1%. Talouden jo ovat tuhonneet,rahamme ryöstäneet ja 500 miljardin velat taanneet meille suomalaisille. Tämän sensuurin ja pelin maksu on nyt n 100000 e per lärvi. Haluaako kansa vielä lisää. Sensuurilla ja petkutuksella sitä lahjoitetaan meille lisää.Pystyttekö muka maksamaan joskuas tämän nykyisen velan?
Inflaatiolla sitä nyt hoidetaan ja elintasonne on pian nollan alla. Siksi kehoitan äänestämään IPUa joka on edes yrittänyt estää katastrofia puheillaan. Ja aivan ilmaiseksi. Ne neuvot olisivat olleet jokaiselle suomalaiselle sadantuhannen euron arvoisia.

17

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KatriAalto

Ainakin minä sain tietää YLEn vaalikoneesta, ja vastasinkin siihen. Sähköposti tuli jo helmikuussa.

Vaikka vaaleihin on vielä aikaa, sanon jo tässä vaiheessa:
      ilman puoluesihteeriä minulla olisi jäänyt useimmat tähänastiset vaalikoneet täyttämättä. Nyt tieto kulkee ehdokkaille paremmin kuin viime eduskuntavaaleissa.

• Ipu kritik.

Suurin osa ipulaisista on liian tyhmiä lukemaan tai liikaa vanhojen Neuvostoliiton aikojen lumoissa käyttääkseen sähköpostia. Tämän vuoksi monelta ipulaiselta jää vaalikone täyttämättä.

Täällä siitä on kuitenkin turha huudella. Jos on liian tyhmä lukemaan ja liian vanha käyttämään Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen yleistynyttä tekniikkaa, ei pitäisi olla lainkaan vaaleissa ehdolla.

Ipulla on Suomen huonoimmat ehdokkaat tiedollisesti ja älyllisesti.

• ihan sama
        Ipu kritik. kirjoitti:

Suurin osa ipulaisista on liian tyhmiä lukemaan tai liikaa vanhojen Neuvostoliiton aikojen lumoissa käyttääkseen sähköpostia. Tämän vuoksi monelta ipulaiselta jää vaalikone täyttämättä.

Täällä siitä on kuitenkin turha huudella. Jos on liian tyhmä lukemaan ja liian vanha käyttämään Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen yleistynyttä tekniikkaa, ei pitäisi olla lainkaan vaaleissa ehdolla.

Ipulla on Suomen huonoimmat ehdokkaat tiedollisesti ja älyllisesti.

Vaikea vastata kun ei kysytä. Taidat itse olla syypää kun jakelet itsellesi plussiakin .Säälittävää.Teillä ylenkommareilla on mennyt maailma.pitäkää hyvänänne.

• Observatör

Kyllähän Pirkko 2007-vaaleissa lähetti tiedot vaalikoneista. Ajat olivat kuitenkin toiset ja muuta tietoa ei samalla tavalla saanutkaan kuin nyt. Siihen on monia, eikä pelkästään henkilöstä, johtuvia syitä. Totta kuitenkin on, että Saku on tehnyt hienoa työtä ja tehokkaasti.

Jo EU-vaaleissa 2009 vaalikoneita oli aivan liikaa vastattavaksi. Nyt lukumäärä on huikeasti kasvanut entisestään. Tämä on varmaankin yksi siihen, että monelta on YLE:n kone unohtunut. Itse olen koko ajan muille sanonut, että vastatkaa ainakin YLE:n, MTV3:n ja maakuntalehden koneisiin. Silti minulta itseltäni pääsi lipsahtamaan YLE:n koneen määräaika ohi - tai toisaalta, pääsikö? En ole sittenkään ihan varma. Kysymykset nimittäin tuntuvat kovin tutuilta. Voisiko olla, että ne ovat jääneet tallentumatta tai että koneessa on sattunut jokin tekninen virhe.

• KatriAalto
        ihan sama kirjoitti:

Vaikea vastata kun ei kysytä. Taidat itse olla syypää kun jakelet itsellesi plussiakin .Säälittävää.Teillä ylenkommareilla on mennyt maailma.pitäkää hyvänänne.

"Jakelet itsellesi plussiakin" kertoo tarkkaavuushäiriöstäsi. En ole antanut itselleni plussia, vaan MUILLE.

• Eikö?
        KatriAalto kirjoitti:

"Jakelet itsellesi plussiakin" kertoo tarkkaavuushäiriöstäsi. En ole antanut itselleni plussia, vaan MUILLE.

Sinulla se oli.

• sensuuri pitää

Kerropa miten sieltä voisi ehdokas vastata kysymyksiin? On kait suljettu sivullisilta.

• Observatör

Vaalikone on kuulemma suljettu vastaajilta tänään klo 12. Minunkin kävi vanhanaikaisesti. Satuin kuulemaan alueuutisissa kuinka aktiivisesti vaalikoneeseen on vastattu ja menin niin pian kuin pystyin etsimään sähköpostia, jossa olisi linkki ehdokkaita varten. Löysinkin sen, mutta annettu käyttäjätunnus ja salasana eivät enää toimineet.

Liian aikaisin se kuitenkin suljettiin ottaen huomioon, että ehdokasasettelun päättymisestä on vain kymmenen päivää aikaa.

• YLE sensuroi IPUa
        Observatör kirjoitti:

Vaalikone on kuulemma suljettu vastaajilta tänään klo 12. Minunkin kävi vanhanaikaisesti. Satuin kuulemaan alueuutisissa kuinka aktiivisesti vaalikoneeseen on vastattu ja menin niin pian kuin pystyin etsimään sähköpostia, jossa olisi linkki ehdokkaita varten. Löysinkin sen, mutta annettu käyttäjätunnus ja salasana eivät enää toimineet.

Liian aikaisin se kuitenkin suljettiin ottaen huomioon, että ehdokasasettelun päättymisestä on vain kymmenen päivää aikaa.

Kummaa hätäilyä. Eikä minulle tullut sitä sähköpostia kirjautumistunnuksineen ollenkaan. Siis vastaaminen täysin estetty. Se on sensuuria,eikö vain? YLE tietää tämän paremmin. Missä ne vaalitarkkailijat lymyää.? Tornin baarissako,kuin N-liiton aikaan valvontakomissiokin.

• Observatör
        YLE sensuroi IPUa kirjoitti:

Kummaa hätäilyä. Eikä minulle tullut sitä sähköpostia kirjautumistunnuksineen ollenkaan. Siis vastaaminen täysin estetty. Se on sensuuria,eikö vain? YLE tietää tämän paremmin. Missä ne vaalitarkkailijat lymyää.? Tornin baarissako,kuin N-liiton aikaan valvontakomissiokin.

Ota yhteyttä ylläpitoon ja pyydä uusi, henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Minäkin sain ja olen nyt vastannut.
        Vastaukset julkaistaan vuorokauden viiveellä.

• ylenannettu

Ei enää kiinnosta. Kun kerran on tälle tielle lähdetty niin kärsikää kaikki teoistanne. Ei yksi henkilö mitään voi viidelle miljoonalle tontulle.

• Observatör

Kiitos vain oikein kovasti. Neuvot eivät näköjään kelpaa, vaikka toimivuus on testattu. Asennetta täytyisi vähän korjata edes vaalien ajaksi.

• uskotaan

Ei kestä. Vaalit on taas kohta ohitse ja ipulaiset pihalla.

• Ipu kritik.
        uskotaan kirjoitti:

Ei kestä. Vaalit on taas kohta ohitse ja ipulaiset pihalla.

Ipulla on edessä lopullinen yhdistyminen kommunistien kanssa. Ipun piirissä kaikenlainen kommunismin, Neuvostoliiton ja Stalinin kritisoiminen on jo pitkään ollut kiellettyä. Yrittäkääpä vaikka löytää ipun sivuilta yksikin kirjoitus jossa arvostellaan Stalinia. Muita kyllä haukutaan räävittömästi, mutta Stalinia kunnioitetaan!

• operghy
        Ipu kritik. kirjoitti:

Ipulla on edessä lopullinen yhdistyminen kommunistien kanssa. Ipun piirissä kaikenlainen kommunismin, Neuvostoliiton ja Stalinin kritisoiminen on jo pitkään ollut kiellettyä. Yrittäkääpä vaikka löytää ipun sivuilta yksikin kirjoitus jossa arvostellaan Stalinia. Muita kyllä haukutaan räävittömästi, mutta Stalinia kunnioitetaan!

Tosi-ihminen ymmärtää että ei ole enään väliä sillä oletko kommari vai stalinista vai ipu. On kysymys siitä että ajatteluun kykenevät rehelliset ja vastuulliset ihmiset aikaansaavat muutosta, yli puoluerajat ylittävä politikointi on nyt ainoa mahdollisuus saada jotain aikaan. Nykyiset valtaapitävät eivät uskalla avata omaa suutaan, joka on tukittu omalla puolueellaan..hitto kun on vajaata sakkia.

• Vaskela

Viestin mukana on polku. Kopio se ja kas...vaalikone aukeaa. Ei ole siis suoraa linkkiä. Kopio ja seuraa ohjeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe