Eckerö Shop A-Terminaalissa

Tallinnaan

Onko jollakulla tietoa minkälainen valikoima ko. kaupassa on. Olen viimeksi reissannut Tallinnaan reilu kolme vuotta sitten, tällöin ei vielä Eckerö Shoppia ollut. Jostain luin, että hinnat olisivat Eckerö Markettia halvemmat ja valikoima erilainen, mutta tuotteista ei löydy mitään tietoa mistään.

Olisi mukavaa, jos siellä mahdollisesti ostoksensa tehneet voisivat kertoa hieman valikoimasta ja hinnoista.

18

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sittamaja
    • tieto luo tuskaa

Tallink /Silja ja Viking menee Ruotsiin joka ei EU maa ja siksi saa noita jalojakin mainostaa.

• paapomista vastaan

no miksei viikkarilla ole väkevien hintoja ruotsin liikenteeltä netissä.

• PalLerunqvist

Koska Ruotsi on EU:sta päässyt eroon?
        Tieto luo tuskaa kun on väärää.

• ....,,,,
        paapomista vastaan kirjoitti:

no miksei viikkarilla ole väkevien hintoja ruotsin liikenteeltä netissä.

On ne Suomi-Ruotsi hinnat netissä, vikingline.se-taxfree-sortiment....
        Löytyy myös väkevät.

• paapomista vastaan
        ....,,,, kirjoitti:

On ne Suomi-Ruotsi hinnat netissä, vikingline.se-taxfree-sortiment....
        Löytyy myös väkevät.

niinpä todellakin ovat viikkarinkin hinnat netissä.kiitos linkistä.

• Hessu R.

Kyllä Ruåtti on EU-maa. Eivät oo eronneet.

• täh.

ai, millon ruotsi eronnu eu.sta?

• kai tiesit?
        PalLerunqvist kirjoitti:

Koska Ruotsi on EU:sta päässyt eroon?
        Tieto luo tuskaa kun on väärää.

No ei ole Ruotsi EU:sta eronnut, mutta laivamatkat sinne menevät Ahvenanmaan kautta ja sillä saadaan myynnistä Tax Free.

• paapomista vastaan

kiitos vaan googlettamisestasi.lapsikin löytää nuo ilman neuvoa.edelleen ihmetyttää tuo.että tallink tuo väkevien hinnat kaikille klubisivuillaan näkyviin ja muut ei.ruotsihan on eu maa niinkuin suomikin.

• Ilmeisesti nimen ja hinnan ilmoittminen on myynnin edistämistä.
      "Väkevän alkoholijuoman mainonta, epäsuora mainonta ja muu myynninedistämistoiminta on kiellettty."
      Yritäpä arvata mistä tuo on kopioitu!

• Aina jano

Eikös ne väkevät saa näkymään kun vaihtaa kielen viroksi.

• Aina jano

Kyllä kun vaihtaa kielen vaikka viroksi niin näkyy kaikki alkoholi juomat.Tää Suomi on täynnä kaikenmaailman kieltoja.

• ei rahtaaja

Rahtaaminen

• S-korttilainen

13.7.2016 on kokemusta. Valikoima pieni ja hinnat kalliita. Lisäsi aivan ihan ihme systeemi. Ostin pankkikortlla (siis käteismaksu) 25, 63 euroa. Laskuun tuli käteismaksulisä 20 %. En nähnyt missään mainintaa siitä eikä myöskään myöskään valistanut minua. Olisin tietenkin maksanut rahalla tai luotolla, jos olisin tiennyt.

• huijareitakaikki

Eikö rahalla maksaminen ole myös käteismaksu?
        Mutta ei kai toi tosissaan ole totta, ennemminkin lisiä voidaan laittaa luottokorttimaksuihin, mutta 20 % tuntuu tosiaan ryöstöltä

• sdfsdfsdf

Siis myykö ne vain Alkoholia Suomi-poro-junteille vai saako sieltä mitä muuta?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe