Juu,...Kenelläkään tietoa, että mistä voisin sen saada? Siis tosiaan vinyyliversiona se ihan alkuperäinen kahden levyn albumi(joka siis cd:kin aika hyvin löytyy), eikä siis sitä neljän levyn boxia. Se kun itselläni jo hyllyssä on. Mut juu,...Tosiaan jos jollain tietoa nyt sattuisi olemaan että mistä mahdollisesti ja mihin hintaan kyseinen vinyyliversio tuosta albumista olisi mahdollista saada, niin saa toki infota tarkemminkin.
The Song Remains The Same-vinyyli?
1
127
Vastaukset
- mr.marko
mulla on 70-luvun virheetön painos ilman naarmuja ja rasvanäppitahroja. suojamuovitaskussa pidetty. mielenkiintosta että sisällä oleva kuvakirja on nidottu ylösalasin. en oo sellasta muualla nähny. muutkin zeppelinit löytyy jenkki tai kanadan painoksina 70luvulta paitsi co/da joka on jenkkipainos, millon se nyt ilmestykään 80luvun alussa. ja on mulla myös kaikki sinkut promoversioina, jos kiinnostaa. ei ne nyt ihan halpoja oo kun kerran oon ne ite ostannu 30v sitten. mitään ei oo soitettu kun muutaman kerran kasetille äänitettäessä, sen jälkee pidetty visusti tallessa. mut tarjoo jotaan aluksi niin katotaan ollako samoilla linjoilla.
t.ma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741