Vaarallinen henkilö?

kö?

10

2532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jois ees viinaa!

Tunnen tapauksen. Avohoidossa oleva puheukko!

• hönkä hannu

Hannu on puhemiehiä. Ihan pelle. Kulkeeko se kenen kans?

• HP THC 1982

no tunnetusti joittenki alle parikymppisten lippispäitten kans, niinkö viimeset 20v o teheny :D

• röhkijärönkä

Joo ihan täys satusetä. Eipä muuten ole ensimmäinen kerta kun tulee tuomio uhkailusta....

Tunnen myötähäpeää

• Purilaismies

Hannu on hyvä mies. Pikkasen vaan ajattelee toisin tästä paskasta yhteiskunnasta ja hieman kritisoi ja elää omanlaistaan elämää. Hyvä Hannu!

Rönkän jauhelihaa ei kannata ostaa, se on perseestä! - tuli vain mieleen...

• pikkupikkupikku

Ja sese sitten vasta hyvä mies onkin! Mitänyt pikkusen uhkailee poliiseja ja asianajajia...

• tmihannu

no siitä en tiiä, mutta jos tarvihee oikeen hyvää asiantuntiaa seuraavilta

Maanrakennus, koneiden ja autojen maalaus, tarvikemyynti.

niin yhteystiedot löytyypi linkin takaa

http://www.taloussanomat.fi/yritykset/uudet/uusi-178712/

• höhhöh
        tmihannu kirjoitti:

no siitä en tiiä, mutta jos tarvihee oikeen hyvää asiantuntiaa seuraavilta

Maanrakennus, koneiden ja autojen maalaus, tarvikemyynti.

niin yhteystiedot löytyypi linkin takaa

http://www.taloussanomat.fi/yritykset/uudet/uusi-178712/

No enpä itse kyllä ihan heti alkas bisnestä tuon sällin kans tekemään...huh huh. Uusimmassa Alibissa näytti olevan oikeen valaseva juttu tästä äijästä. Toivottavasti löytyy tällekin vielä joku joka opettais vähän rajoja. Kukaan terve aikuinen ei ainakaan minun moraalikäsityksen mukaan uhkailisi toista esim. lasten pyörätuoliin joutumisella. Vastenmielinen ihminen.

• potku munille

joo se mömmöissään höpisee. Luuseri se on! Äiti pyyhkiny sen ison perseenkin aina valmiiksi.

• röke

Onko tämä sama mies työskennellyt televisioluvan tarkastajana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe