Moi,
ajattelin tässä kysyä, että missä yökerhoissa/baareissa Espoo/Helsinki alueella liikkuu kaikki fiksut ja nätit tytöt ikäluokkaa 18-19v? Nyt on käytynyä vähän näitä sedun mestoja ja täytyy sanoa, että ei oikeen sytyttänyt :). Voi olla, että minulla on ollut vain huonoa onnea noiden baarien suhteen mutta siellä tuntui olevan liikaa ylimielisen asenteen omaavia pissiksiä : /.
Eli missä siis te vähemmän ylimielisen asenteen omaavat ja mukavat tytöt tykkäätte käydä yökerhoissa/baareissa? Ja en halua, että kukaan provosoituu tuosta viestistäni, koska en todellakaan tarkoita sanoa, että kaikki noissa paikoissa käyvät suinkaan olisivat pissiksiä, tai muuten ylimielisiä, mutta Herkkuun en esimerkiksi tule varmaan jalallani enään astumaan. Paikkoja joihin olen ajatellut meneväni :): Aladdin(Espoo), Amarillo(Espoo).
Ja ennenkuin kukaan huutaa, että: "Hah sähän oot ite ylimielinen kusipää ku sanot joitain tyttöjä pissikseksi!", niin en todellakaan pidä itseäni heitä parempana ihmisenä, mutta yleensä tälläisten neitokaisten luonteet ja mielenkiinnon kohteet hyvin harvoin kohtaavat omieni kanssa, ja haluaisin löytää joskus ehkä sen oikean :)).
Mistä baarista mahd. seurustelukumppani?
2 + 2
1
477
Vastaukset
- nainen.
Olen kai sitten rauhallinen nainen, ja juuri sen takia en halua baareissa käydä koska niissä on tosiaan ylimielisiä ja pinnallisia ihmisiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908546Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462623Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991500- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100