60-luvun kerrostalo

ooooo7

Olen menossa katsomaan ensimmäistä omistusasuntovaihtoehtoa. Kyseessä on 1965-vuonna rakennettu pienkerrosotalo, mutta mielestäni neliöhinta on aika suolainen; 2142! 2h keittiö sauna, 50 neliötä... Minusta se on aika paljon noin vanhasta ja pienestä asunnosta, vaikkakin se oli remontoitu. Millaisessa kunnossa tuon ajan kerrostalot ?
Yhtiössä oli uusittu huoneistojen viemärit ja käyttövesiputkistot. Tarkoittaako tuo käytännössä kunnollista putkiremonttia?

2

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostajana useasti

Asunnon sijainti ja kunto määräävät hinnan hinta on aina kohdallaan yleensä myydään 2000-3000 pyyntihinnan alapuolelle.Tarjouskauppa on taas kiinteistömaailman ostajan kiristämistä.

• rx75

Et sanonut että missä asunto on. Jos se on pk-seudulla, se on halpa jopa pahimmissa betonilähiöissä. Yleensä 2142€ neliö on kolmion tai isomman asunnon neliöhinta, yksiöissä ja kaksioissa kalliimpi selvästi. Pk-seudulla vanhojen kerrostalo-osakkaiden keskihinta on tällä hetkellä jossain 3100-3200€ paikkeilla.

Itse ostin juuri vanhan kerrostalokolmion jossa putkiremppaa pukkaa jokusen vuoden sisällä ja neliöhinta oli lähes sama mitä mainitsit. Mutta otin riskin, jos putkiremppa maksaisi sen 500-700€ neliö, asunto tulee maksamaan minulle n. 2600-2700€ neliö ja se on silti alle kunnan vanhojen asuntojen keskitason.

En ostanut asuntoa sijoitusmielessä, vaan ihan pitkäaikaiseen asumiseen. Jos olisin sijoittanut, olisin ostanut pienemmän, uudemman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2542
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      51
      1871
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1622
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1498
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      349
      1196
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1138
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1045
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      916
    10. 127
      890
    Aihe