Olen menossa katsomaan ensimmäistä omistusasuntovaihtoehtoa. Kyseessä on 1965-vuonna rakennettu pienkerrosotalo, mutta mielestäni neliöhinta on aika suolainen; 2142! 2h keittiö sauna, 50 neliötä... Minusta se on aika paljon noin vanhasta ja pienestä asunnosta, vaikkakin se oli remontoitu. Millaisessa kunnossa tuon ajan kerrostalot ?
Yhtiössä oli uusittu huoneistojen viemärit ja käyttövesiputkistot. Tarkoittaako tuo käytännössä kunnollista putkiremonttia?
60-luvun kerrostalo
2
274
Vastaukset
- Ostajana useasti
Asunnon sijainti ja kunto määräävät hinnan hinta on aina kohdallaan yleensä myydään 2000-3000 pyyntihinnan alapuolelle.Tarjouskauppa on taas kiinteistömaailman ostajan kiristämistä.
- rx75
Et sanonut että missä asunto on. Jos se on pk-seudulla, se on halpa jopa pahimmissa betonilähiöissä. Yleensä 2142€ neliö on kolmion tai isomman asunnon neliöhinta, yksiöissä ja kaksioissa kalliimpi selvästi. Pk-seudulla vanhojen kerrostalo-osakkaiden keskihinta on tällä hetkellä jossain 3100-3200€ paikkeilla.
Itse ostin juuri vanhan kerrostalokolmion jossa putkiremppaa pukkaa jokusen vuoden sisällä ja neliöhinta oli lähes sama mitä mainitsit. Mutta otin riskin, jos putkiremppa maksaisi sen 500-700€ neliö, asunto tulee maksamaan minulle n. 2600-2700€ neliö ja se on silti alle kunnan vanhojen asuntojen keskitason.
En ostanut asuntoa sijoitusmielessä, vaan ihan pitkäaikaiseen asumiseen. Jos olisin sijoittanut, olisin ostanut pienemmän, uudemman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172