60-luvun kerrostalo

ooooo7

Olen menossa katsomaan ensimmäistä omistusasuntovaihtoehtoa. Kyseessä on 1965-vuonna rakennettu pienkerrosotalo, mutta mielestäni neliöhinta on aika suolainen; 2142! 2h keittiö sauna, 50 neliötä... Minusta se on aika paljon noin vanhasta ja pienestä asunnosta, vaikkakin se oli remontoitu. Millaisessa kunnossa tuon ajan kerrostalot ?
Yhtiössä oli uusittu huoneistojen viemärit ja käyttövesiputkistot. Tarkoittaako tuo käytännössä kunnollista putkiremonttia?

2

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostajana useasti

Asunnon sijainti ja kunto määräävät hinnan hinta on aina kohdallaan yleensä myydään 2000-3000 pyyntihinnan alapuolelle.Tarjouskauppa on taas kiinteistömaailman ostajan kiristämistä.

• rx75

Et sanonut että missä asunto on. Jos se on pk-seudulla, se on halpa jopa pahimmissa betonilähiöissä. Yleensä 2142€ neliö on kolmion tai isomman asunnon neliöhinta, yksiöissä ja kaksioissa kalliimpi selvästi. Pk-seudulla vanhojen kerrostalo-osakkaiden keskihinta on tällä hetkellä jossain 3100-3200€ paikkeilla.

Itse ostin juuri vanhan kerrostalokolmion jossa putkiremppaa pukkaa jokusen vuoden sisällä ja neliöhinta oli lähes sama mitä mainitsit. Mutta otin riskin, jos putkiremppa maksaisi sen 500-700€ neliö, asunto tulee maksamaan minulle n. 2600-2700€ neliö ja se on silti alle kunnan vanhojen asuntojen keskitason.

En ostanut asuntoa sijoitusmielessä, vaan ihan pitkäaikaiseen asumiseen. Jos olisin sijoittanut, olisin ostanut pienemmän, uudemman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe