Siis joo tommosen vehkeen kanssa on menty jo pidemmän aikaa eikä mitään valittamista oo ollu. Nyt kuitenkin oon meinannut liittää tietokoneen kaiuttimet telkkariin, mutta eihän sitä perkeleen kuulokeliitäntäpaikkaa ole missään :D Ohjeissa ja gigantis esittelyssäkin sanotaan sen olevan, mutta miksi mä en sitä löydä?? Osaisko joku jelpata ja kertoo että onko sitä lopulta ollenkaan, ja jos on niin missä. Kiitos :D
Thomson 32HS2244 kuulokeliitäntä??
4
593
Vastaukset
- Mitä ohjekirja sanoo
Vastausta on vaikea sanoa, kun ei ole tiedossa, mihin maahan kyseinen laite on alunperin tarkoitettu? Ohjekirjaa ei netistä löydy, mutta sekalaisia datalehtiä löytyy. Joissakin maissa kuulokeliitin on sivupanelissa, joissakin vastaavasti takaseinässä ja mm. Saksaan tarkoitetussa mallissa ei kuulokeliitäntää ole ollenkaan.
Jos ei löydy mistään 3,5 mm:n liitintä OUTPUT-merkinnöin tai sankaluurin kuvalla varustettuna, niin ei voi kuin todeta, että on jo säästetty tarpeellinen liitäntäkin pois... - lölölöllllö
Ei löydy muuta reikää johon tuo 3,5mm sopii ja siinä lukee SPDIF input. Joten eipä kai tuohon malliin sitten ole noinkin tarpeellista reikää sitten jaksettu laittaa. Gigantin tuoteselosteessa luki kyllä, että kuulokeliitäntä olisi.
- Joku Muu
Jos siitä ei kyseistä liitäntää löydy,jäänee ainoaksi mahdollisuudeksi kokeilla,
tuleeko edes scartista ääni ulospäin.Tämän voi kokeilla linkin adapterin
avulla.3,5mm plugi ei tuohon sovi,joten asianmukaiset RCA-johdot täytyy
myös hankkia.
http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=3543
- kosunez
gigantista ostin kans tuon saman tv:n, ja hinnan ohella ostopäätökseen vaikutti kuulokeliintännän olemassa olo... vaan eipä olekkaan. tv lähtee takas vaikka kuinka joutuis tappeleen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573