Kokemuksia? Kannattaako ostaa?
Canon PowerShot SX210 IS
5
310
Vastaukset
- 18+17
Nyt kun hinnat on pudonneet alle 200€:n, niin eiköhän hinta/laatu jokseenkin kohdallaan.
Itseltäni on kyseinen kamera kakkoskamerana.SX220:aa saa verkkokauppa.com:sta 250 eurolla, joten kannattaa miettiä. SX220:ssa on mm. 3:2 kuvasuhde ja nopea sarjakuvaus. Hämäräkuvaus on myös parempaa ja siinä on Full HD.
Anttilasta muuten saa noihin laukkuja 9 eurolla.- 46886476546476476
okaro kirjoitti:
SX220:aa saa verkkokauppa.com:sta 250 eurolla, joten kannattaa miettiä. SX220:ssa on mm. 3:2 kuvasuhde ja nopea sarjakuvaus. Hämäräkuvaus on myös parempaa ja siinä on Full HD.
Anttilasta muuten saa noihin laukkuja 9 eurolla....ja uusia jänniä videomoodeja : )
- isoisän h-pussi
okaro kirjoitti:
SX220:aa saa verkkokauppa.com:sta 250 eurolla, joten kannattaa miettiä. SX220:ssa on mm. 3:2 kuvasuhde ja nopea sarjakuvaus. Hämäräkuvaus on myös parempaa ja siinä on Full HD.
Anttilasta muuten saa noihin laukkuja 9 eurolla.laukku? mihin taskukamera laukkua tarvitsee tai ainkaan en sellaista pikku hinttipussia laukuksi sanoisi. minä käytän sx200 kamerakotelona lidlistä halvalla ostetun pikkukiikarin koteloa eli hinttipussia. kirppareilla näkee joskus filmipokkareita parilla eurolla myytävän koteloineen eli hinttipusseineen, jotka saattaa joskus olla suurinpiirtein passeleita digikameroillekin.
isoisän h-pussi kirjoitti:
laukku? mihin taskukamera laukkua tarvitsee tai ainkaan en sellaista pikku hinttipussia laukuksi sanoisi. minä käytän sx200 kamerakotelona lidlistä halvalla ostetun pikkukiikarin koteloa eli hinttipussia. kirppareilla näkee joskus filmipokkareita parilla eurolla myytävän koteloineen eli hinttipusseineen, jotka saattaa joskus olla suurinpiirtein passeleita digikameroillekin.
Laukussa kameraa voi pitää vyöllä. Jos kameran laittaa olkalaukkuun, niin kameran oma laukku suojaa sitä. Toki voi mennä etsimään kirppareita läpi, jos löytäisi pokkarin muutamalla eurolla ja sitten toivova, että se laukku sopii. Toinen tapa on ostaa Canonin oma tyylikäs laukku kameralle yhdeksällä eurolla
http://www.justcanon.com/acatalog/DCC-1500_L.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402