Canon PowerShot SX210 IS

Canon-

Kokemuksia? Kannattaako ostaa?

5

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+17

      Nyt kun hinnat on pudonneet alle 200€:n, niin eiköhän hinta/laatu jokseenkin kohdallaan.

      Itseltäni on kyseinen kamera kakkoskamerana.

      • SX220:aa saa verkkokauppa.com:sta 250 eurolla, joten kannattaa miettiä. SX220:ssa on mm. 3:2 kuvasuhde ja nopea sarjakuvaus. Hämäräkuvaus on myös parempaa ja siinä on Full HD.

        Anttilasta muuten saa noihin laukkuja 9 eurolla.


      • 46886476546476476
        okaro kirjoitti:

        SX220:aa saa verkkokauppa.com:sta 250 eurolla, joten kannattaa miettiä. SX220:ssa on mm. 3:2 kuvasuhde ja nopea sarjakuvaus. Hämäräkuvaus on myös parempaa ja siinä on Full HD.

        Anttilasta muuten saa noihin laukkuja 9 eurolla.

        ...ja uusia jänniä videomoodeja : )


      • isoisän h-pussi
        okaro kirjoitti:

        SX220:aa saa verkkokauppa.com:sta 250 eurolla, joten kannattaa miettiä. SX220:ssa on mm. 3:2 kuvasuhde ja nopea sarjakuvaus. Hämäräkuvaus on myös parempaa ja siinä on Full HD.

        Anttilasta muuten saa noihin laukkuja 9 eurolla.

        laukku? mihin taskukamera laukkua tarvitsee tai ainkaan en sellaista pikku hinttipussia laukuksi sanoisi. minä käytän sx200 kamerakotelona lidlistä halvalla ostetun pikkukiikarin koteloa eli hinttipussia. kirppareilla näkee joskus filmipokkareita parilla eurolla myytävän koteloineen eli hinttipusseineen, jotka saattaa joskus olla suurinpiirtein passeleita digikameroillekin.


      • isoisän h-pussi kirjoitti:

        laukku? mihin taskukamera laukkua tarvitsee tai ainkaan en sellaista pikku hinttipussia laukuksi sanoisi. minä käytän sx200 kamerakotelona lidlistä halvalla ostetun pikkukiikarin koteloa eli hinttipussia. kirppareilla näkee joskus filmipokkareita parilla eurolla myytävän koteloineen eli hinttipusseineen, jotka saattaa joskus olla suurinpiirtein passeleita digikameroillekin.

        Laukussa kameraa voi pitää vyöllä. Jos kameran laittaa olkalaukkuun, niin kameran oma laukku suojaa sitä. Toki voi mennä etsimään kirppareita läpi, jos löytäisi pokkarin muutamalla eurolla ja sitten toivova, että se laukku sopii. Toinen tapa on ostaa Canonin oma tyylikäs laukku kameralle yhdeksällä eurolla

        http://www.justcanon.com/acatalog/DCC-1500_L.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe