Tätä palstaa ehkä seurailee joku, joka osaa vastata asiallisesti ja simppelisti kysymykseeni:
Minulle selvisi juuri, että olen indigoaikuinen. Mitäs nyt sitten olisi paras tehdä, mitä seuraavaksi?
Tajusin olevani indigo - mitä seuraavaksi?
6
495
Vastaukset
- 20
seuraavaksi kannattaa lopettaa uskominen hölynpölyyn
- EL
Jos olet todella indigo, niin tiedät kyllä vastauksen itse. Indigot eivät kysele toisilta!
- itsjustharmony
meditoi js yritä löytää sisäinen itsesi jolloin saat vastauksen. (:
- Vaala091
Luultavasti kannattaa suhtautua ensin varauksella tällaiseen oletukseen (tämän varmaan olet toteuttanutkin), koska egomme pitää varsin paljon siitä ajatuksesta että olisi tällainen vähän erikoisempi olento. Jos tälläinen epäilevä viesti ärsyttää suunnattomasti, saattaa kyseessä olla ego ;-) Jos taas merkit todella viittaavat siihen että olisit Indigo, niin kysele vaikkapa Leija Turuselta ( http://www.youtube.com/watch?v=IJ-su_WM3ZY ) Joskaan hän ei ehkä puhu Suomea, enkä ole varma hänen objektiivisuudestaan.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
http://www.youtube.com/user/vaala091 - poltettu_umbra
Tämän palstan indigokuvailujen mukaan minä olisin indigo, kuten ilmeisesti suurin osa adhd-kakaroista.
Jatkat elämää ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001