Olen yli 30 vuotta käyttänyt taulukkolaskentaa, ensin Lotus ja sitten Excell. Nämä suomennetut funktiot ovat ihan prc:stä kun engl. funktiot ovat syöpyneet selkäytimeen. Saako mitenkään Suomi-Exceliin enkkufunktioita?
Excell suomi ja enkku
4
399
Vastaukset
- yj5656
mikset vaihda käyttistäs enkun kieliseen, koska sen excelin kieli on sama kuin käyttiksenkin eli jos on enkun kielinen niin myös excelissä on englannin kieliset funktiot
Et tosin maininnut mikä versio käytössäsi, mutta ainakin 2003 versiosta alkaen on voinut käyttää eri kielisiä kielipaketteja ja voit käyttää esim suomi tai enkkuversiota mielihalujesi mukaan
- funktiot
kunde kirjoitti:
Et tosin maininnut mikä versio käytössäsi, mutta ainakin 2003 versiosta alkaen on voinut käyttää eri kielisiä kielipaketteja ja voit käyttää esim suomi tai enkkuversiota mielihalujesi mukaan
Mulla on Suomi 2003 Office. Olen harkinnut tuota enkkuversiota mutta suomenkielinen on muuten mukavampi käyttää ja toisen käyttäjän kannalta en voi edes enkkua laittaa. Ihanne-exeli olisi kyllä käyttöliittymä suomi ja enkkufuntiot!
funktiot kirjoitti:
Mulla on Suomi 2003 Office. Olen harkinnut tuota enkkuversiota mutta suomenkielinen on muuten mukavampi käyttää ja toisen käyttäjän kannalta en voi edes enkkua laittaa. Ihanne-exeli olisi kyllä käyttöliittymä suomi ja enkkufuntiot!
mulla on pohjalla enkkuversio 2003 ja siinä lisänä suomikielipaketti..
Käynnistä valikon Officen tools valikon kieliasetuksista voi sitten valita käyttöliittymän kielen (sama kuin käyytöjärjestelmä/englanti/suomi)
Eli kun valitset suomen käytössäsi on suomifunktiot ja kun englannin niin enkkufunktiot
Ja parasta siinä on, että jos kaavat työkirjassa enkuksi niin kun avaat saman tiedoston sitten suomiversiossa kaavat on käännetty suomeks ja tieteskin päinvastoin toimii kanssa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113