Oliko joku eilen Ellivuoren bileissä ?

Oliko joku täältä eilen siellä Hotelli Ellivuoren 40-vuotissynttäribileissä Sastamalassa ? Jos niin millasen keikan Tapsa siellä veti ? Oliko hyvä meno ja meininki ?

21

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta tuo

Kuinka tänne voi kirjoittaa jos on sitä mieltä että ihan surkee esitys ja meno oli latteaa? Sä kuitenkin haukut semmoiset mielipiteet.

• Ja jos ei sulla ole mitään järkevää vastattavaa mun kysymykseen niin ei tarvi vastata ollenkaan.

• jep...

Ei tarvi mutta saa :D

• EN OLE SAVOLAINEN

En tiedä mutta olen suomalainen kappaleen lauloi väärä mies.Suomalainen mies vastaa teoistaan,eikä jätä lapsiaan ilman perintöä.Tapani on MIES.

• EN OLE SAVOLAINEN kirjoitti:

En tiedä mutta olen suomalainen kappaleen lauloi väärä mies.Suomalainen mies vastaa teoistaan,eikä jätä lapsiaan ilman perintöä.Tapani on MIES.

Näin on. Puheissaan voi esittää rehtiä ja reilua teot onkin sitten eri asia. Tapsa on sanojensa mittainen ja oikeudenmukainen mies, mutta Kari ei perintökeplottelussaan oikein sellaiseksi osottautunut...valitettavasti

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Näin on. Puheissaan voi esittää rehtiä ja reilua teot onkin sitten eri asia. Tapsa on sanojensa mittainen ja oikeudenmukainen mies, mutta Kari ei perintökeplottelussaan oikein sellaiseksi osottautunut...valitettavasti

Jaa Tapsukka on mies kun vie vaimon toiselta ja ryhtyy isäksi sen kanssa ja ajaa miehen tappamaan itsensä... Huh, kylläpä siinä onkin miestä kerrakseen :DDD

• Gilla*
        Annu. kirjoitti:

Jaa Tapsukka on mies kun vie vaimon toiselta ja ryhtyy isäksi sen kanssa ja ajaa miehen tappamaan itsensä... Huh, kylläpä siinä onkin miestä kerrakseen :DDD

Ei Tapsa sitä miestä itsariin ajanut. Nina valitsi Tapsan ja sitä se toinen mies ei vaan kestänyt ja teki ITSE ratkaisunsa jota ei muiden piikkiin voi eikä saa laittaa.

• Annu.
        Gilla* kirjoitti:

Ei Tapsa sitä miestä itsariin ajanut. Nina valitsi Tapsan ja sitä se toinen mies ei vaan kestänyt ja teki ITSE ratkaisunsa jota ei muiden piikkiin voi eikä saa laittaa.

Tuo on sinun ja fanien näkemys ja se ei tarkoita että on faktaa.
        On mielestäni aika arveluttavaa alkaa suhteeseen naisen kanssa kun tietää että tämä on varattu. Ja vielä pykätä mukuloita. En kunnioita avionrikkojia yhtään.

• Annu. kirjoitti:

Tuo on sinun ja fanien näkemys ja se ei tarkoita että on faktaa.
        On mielestäni aika arveluttavaa alkaa suhteeseen naisen kanssa kun tietää että tämä on varattu. Ja vielä pykätä mukuloita. En kunnioita avionrikkojia yhtään.

Joo joo, mut Nina ja se mies ei tietääkseni ollutkaan naimisissa vaan kihloissa vaan.
        Ja Tapsahan oli tapaillut Ninaa jo ennenkuin tämä sen toisen miehen kanssaalkoi olemaan. Joten eihän sitä tiedä vaikka se muksu olisi saanut alkunsa jo silloin.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Joo joo, mut Nina ja se mies ei tietääkseni ollutkaan naimisissa vaan kihloissa vaan.
        Ja Tapsahan oli tapaillut Ninaa jo ennenkuin tämä sen toisen miehen kanssaalkoi olemaan. Joten eihän sitä tiedä vaikka se muksu olisi saanut alkunsa jo silloin.

Seli seli taas. Ei se papin aamen tee liittoa vaan se että kuuluu toiselle niin kauan kuin yhdessä ollaan. Näin minä ajattelen, sinulla taitaa olla toisenlainen moraali. "Kihloissa VAAN..."

• Hahaaaaaa....
        Justiinax kirjoitti:

Justiina meinaa, että Ninan kohtu on ikäänkuin hautonut ensin ja sitten vasta aikojen päästä aktivoitunut. Enpä ole hullumpaa kuullutkaan.

Kyllä taitaisit Justiina toista puhua jos olisit itse petetty osapuoli. Eli olisit VAAN kihloissa ja iltakahvilla/teellä kihlattusi ilmoittaisi, että tuolla kylillä yksi nainen odottaa hänen lastaan joten moikka vaan ja hyvää elämää sulle.

• Joopa joo... teikäläiset taas vääristelee mun sanomisiani oikein urakalla. Mä tarkotin sillä vaan kihloissa olemisella sitä ,että ei silloin kukaan voi olla avionrikkoja jos ei oo mitään avioliittoakaan.
      Ja toi hautomisjuttu nyt on ihan huuhaata. En mä semmosta tarkottanut, mut turha kai tässä on mitään yrittää selittää kun se kummiskin tahallaan ymmärretään ihan väärin.

• Annu.

Kuules nyt, kihlaus on lupaus avioliitosta. Ja sen ainakin minä otan vakavasti.

• Julion isä

Tapsuliini nähtiin eilen pääkaupungissa ihan itsensä Enrique Iglesiaksen seurassa syömässä sammakonreisiä. Söötti pari siirtyi ravintolasta huippuhienoon hotelliin ja sen sviittiin -kaksistaan. Autonkujettajana kunnostautui Anssi Rauramo ja henkivartijana Amin Asikainen. Monipuolinen lahjakkuus tuo meidän Tapsuliini. Kaikki kelpaa: sukupuoleen ja av(i)osäätyyn katsomatta.

• ihqua!

Ihminenhän tarvitsee toista ihmistä. Niinhän Tapani laulaa eräässäkin laulussa ,että "Hieman hellyyttä voit antaa" .

• Sprach Zarathustra.

Kyllä oltiin! Ja vasta nyt päästiin vastaamaan kun herättiin koomasta ja kuulo ja näky alkoivat palata! Järkyttävä keskitysleirimäinen kakofoninen kokemus. Kuulijat pyörtyivät kauhusta, menivät koomaan, juoksivat pää kolmantena jalkana ulos hotellista... Hotellia nimitetäänkin nykyään Pellevuoreksi siellä esiintyneen karanneen sirkusklownin mukaan. Sastamalan kuntakin meinaa muuttaa nimensä Saastamalaksi, koska koko alue on niin saastunut: koko ympäristö on täynnä Poop Rosea (suomeksi koirankakkaa) kun alueen koirien mahat menivät , raukkojen!, niin sekaisin kun kuulivat ensimmäisen liinimäisen murjahduksen, vai pitäisikö sanoa sopraanisen kiljahduksen. Ympäristössä kärsitään vakavista kuulovammoista myös kaksilahteisten ja hameväen keskuudessa. Ainoat jotka mahdollisesti kiittävät ovat alueelle tuodut kaikkien alojen eri lääkärit (tuotiin muualta koska alueen varsinaiset lääkärit eivät olleet immuuneja tuolle kauhistuttavalle mölylle jota tuo yksi saa aikaan) ja joiden tulot ovat merkittävästi viime päivinä triplaantuneet. Että semmoinen konsertti. Varsinaista meininkiä!

• Ja hehheh.... Taitaa olla taas jo perjantaipullo korkattuna kun on niin älyvapaata juttua.

• Anti Liinilä

Justiinax Liinilä: Työnnä SÄ se SUN perjantaiPULLO tiettyyn paikkaasi! Tai vaikka kaksi - juu, juuri sinne!- ja laita Tapsuliini Liinilää soimaan niin, että tavarasi tärisee!!!! :DDDD

• Siis noi sun juttus on niin ällöttäviä ! Työnnä SÄ se näppäimistös ahtariis.

• Good morning

Nukut sä ollenkaan Justiinax Liinilä? Vai vietätkö yön omassa pienessä Tapsuliinilandiassa pullo kourassa, hoilaten Tapsuliinin karseita tuotoksia?

• Huittisten hemmo

Oikein oli hyvät pirskeet. Väkeä oli saapunut paikalle tuvan täydeltä ja tunnelma oli sen mukainen. Erinomaisia oli illan esiintyjät. Tapani Kansalla varmaa työskentelyä. Ei turhia höpöttelyjä . Komea ja mittava oli hittikavalkadi jonka illan aikana esitti. Bändi myös mainio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe