kokemuksia biiseistä

MJ<3 Smooth criminal

kertokaapa kokemuksianne MJ:biiseistä, miloin ne ovat soineet juri oikeaan aikaan oikeassa paikassa. itellä on AINAKIN kaks kokemusta: 1 Istuttiin autossa ja kuunneltiin Michael Jacksonin biisiä You Are Not Alone levyltä, kun kaveri soittaa ja kertoo että mahtava Popin Kuningas, Michael Jackson on kuollut D;D; 2. olin luistelemassa jäähallilla ensimmäistä kertaa kaunoilla ( oon pelannu 5 vuotta lätkää, mutta en kertaakaan oo luistellu kaunoilla;)) ja kokeilin mennä moonwalkkia mikä hokkareilla menee HUOMATTAVASTI paremmin kuin kaunoilla ja mietin että pitääpä kokeilla sitä Billie Jean-hyppyä, ja samassa hallin kajareista alko soimaan Billie Jean!!!!!!!!!!!!!!!

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJ<3

      hauskoja sattumia!:) Itelläni oli aika outo sellanen, kun täs yks päivä tuli idols, nii siin olohuanees aattelin et tanssinpahan nyt vähän Billie Jeania, ni sitku alotin nii siel idolsis alko laulaa yks Billie Jeania! Olin sillee WTF!??! Joo tajusitte varmaa mun selityksen:D Ja onhan niitä jotai muitaki sattunu, ei nyt vaa tuu miälee muita:)

    • dsjkgvdfhuzb

      Kerran baarissa pokasin tytön hieman ennen valopilkkua ja kyseisessä baarissa
      on aina tapana soittaa hidas biisi viimeiseksi. Juttelin tytön kanssa ja pyysin häntä tanssimaan viimeisen hitaan kanssani, kun se alkaa soimaan. Tyttö oli hieman vastahakoinen mutta sitten, kun vika biisi alkoi soida ja se the girl is mine :) Tyttö innostui kovasti ja melkein rempaisi minut lattialle koska hänkin piti Mikestä ja menimme tanssimaan. Loppuyöstä en taida ykstyis kohtia paljastaa. Aamulla sitten kun heräsin niin kiitin Michael Jacksonia :DDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe