ASX:n myynti on vasta päässyt käyntiin Suomessa. Miten mahtaa käydä: saako tehdas autoja ulos? Miten varmistua siitä, ettei Japanissa valmistettu auto ole säteilevä syöpäkaappi? Rupesin miettimään, että pitäisikö sittenkin valita Englannissa valmistettu Nissan Qashqai...
ASX ja Japanin tilanne
6
361
Vastaukset
- nipponisti.
Jätä pohtiminen sikseen, ja mene heti ostamaan se ASX, varmaankin niitä on satamassa, tai laivassa tulossa.
- 221
Osta Hyundai ix35 niin saat samalla myös laatua. Hyundai on merkkien välinen laatuvoittaja AutoBild lehdessä, Mitsu tai Nissan ei kovin lähellä kärkeä ollut...
- Matti-
Laitahan vähän perusteluja väitteillesi tai muuten ne jäävät ilman mitään totuusarvoa.
Mitsuhan on yleensä laatututkimuksissa 10 parhaimman joukossa, toisinaan 5 parhaimman joukossa. Kun listalla on helposti ollut arvioitavia luokkaa 100. Eli, "ei kovin lähellä" kärkeä, miten sen nyt ikinä määritteletkin, minusta jos sijoittuu noin hyvin, on silloin aika lähellä kärkeä. Mutta kukin määritelkööt itse, mikä on heille se kärki, ja riittävän lähellä sitä.
- dggjhhg
sulla taitaa olla jo syöpä siellä päässäsi poju.
- 1.
trafin tilasto puhukoon puolesta mitsubishi 1. ohi 20 myydymmän auton ohi 2011
- Ex-Fordisti
Ei kannata myyntitilastoista vetää johtopäätöksiä auton hyvyydestä: Toyotahan on niitä hallinnut vuosikausia Suomessa. Itselläni on Mitsu ASX, enkä siitä mitään elämää suurempaa tarinaa keksi. Ihan kiva ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997