Hei!
olemme suunnitelemassa perheeni kanssa matkaa jouluksi miamin suuntaan. ja nyt kyselenkin teiltä kokeneenmilta kumpi olisi parempi vaihtoehto miami vai west palm beach?
Miami vai west palm beach
5
1010
Vastaukset
- Jara53
Miami on pilvenpiirtäjäkaupunki, Miami Beach saari, jossa ihanat uimarannat. Samaa rantaa se on West Palmissakin - ehkä siellä on rauhallisempaa.
- matkaan lähden.....
Välimatka paikoilla on 113km, eli noin puolitoista tuntia kestää matka.
Olimme viime jouluna Miami Beachillä ja ilmat olivat aika viileitä.
West palmista on tietenkin lyhyemmät matkat esim Orlandoon, jossa on paljon nähtävyyksiä ja Disdeyländit ym. Miamista taas lyhyempi matka Key Westiin, joka on aivan erilainen kaupuki ameriikan maalla ja mantereen eteliäsin kohta.
Tutki netistä ja pistä puntariin ne kohdat mitkö teitä eniten kiinnostaa, paikoilla ei varmaan ole paljon eroa.
Pikku vihje, ottakaa lento siten, että koneen vaihto on jo euroopan puolella.- ja taas matkaan...
Vielä lisäisin sen, että rauhallista siellä on kummassakin paikassa joulun aikaan, eli rannat ja hotellit melko tyhjänä. Joulu ei ole mitenkään sesonkiaikaa siellä. Joulu ei myöskään näy erikoisesti siellä, mitä nyt vähän värilamppuja palmuissa, hotellissa joulukuusi ja paikalliset toitottavat Häppy holideita.
- Kokenut Amerikankävi
Menkää Oralndoon suoraan ja vuokratkaa auto, Key West on oma maailmansa
ja ei mitään nuorille, samon kuin Miami.
Olen usesti molemmissa käynyt, seuraava matka alkaa kohta - Ricky11
West Palm Beach on turvallisempi ja huolettomampi perheelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882