Kumma rääkkääjien IITTI

Synkkää

Joku kirjoitti aiemmin tuolla, ettei Iittiin mitään kivaa kuulu.

Nythän se tosiaan on taas käynyt ilmi, ettei tosiaan. Kun on hevosrääkkäyksistä lakannut lukemasta, palaa ilmoille jälleen tuo Loikalan laitos Iitin Mankalassa, missä käsittämätöntä lasten kiduttamista hoidon nimiverukkeella harrastetaan.
Helppoa rahaa lapsilla vedetään: Lapset koppiin viikoiksi, kameravalvonta päälle siinä hoito ja virikkeet. Mitä muuta tapahtuu, ei voi kuin arvailla.
Hulluksihan tuossa tulisi kuka tahansa.

Millaiseksi lasten elämä, jos eivät vallan kuole esim. itsemurhiin, muodostuu?

Miten Iitissä ei puututa tähän tunnettuun aikaisemminkin väärinkäytösten ja valitusten vuoksi tutkittuun paikkaan. Sijoittaako Iitti itse lapsia tuonne?

Se, että apulaisoikeusihmisen mielestä teot, lukitsemiset, kameravalvonnat, eivät ole mukamas edes olleet tahallisia (?), on jo k.o. virkamiehen osalta merkki, ettei ole virkaansa kelvollinen. Selkään taputusta vain tuollainen huomautus, minkä ainoastaan antoi.

IItin viisaat, puuttukaa jo Loikalan tragediaan! Menee koko Iitin maine, kun eläimiä ja lapsia kidutetaan eikä muita uutisia saa lukeakseen.

3

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutki ja epäile

      Vaalien alla sopii tutkistella, millaisia ehdokkaita Iitissä on. Ovatko tukemassa sellaisia sosiaali- ja lastenhuoltopalveluita, jotka lisäävät pahoinvointia.

      Ei kannata ihan sokkona mennä äänestyskoppiin etukäteen arvioimatta kunnolla ehdokkaita. Moni susi lampaan taljassa piileksii ja hyvää kaunista kaikki lupaavat, ikävistä totuuksista ei kerro kukaan ennen vaaleja, mutta tultuaan valituksi, monelta totuus paljastuu.

    • sossi

      Kidutetaan? Voi voi,taas joku monialaosaaja sönkkää...BAH!!!!!!!!!!!!!

    • M.A..

      No ei minua ainakaan Loikalassa kidutettu! Sain huolehtivat aikuiset ympärille, suoritin peruskoulun loppuun ja menin lukioon. Opin ruuanlaittoa, siivousta, pyykinpesua, yms kaikkea mitä normaalisti teinit opettelee kotona. Sen neljän vuoden aikana ei ketään kidutettu, ei suljettu lukkojen taakse, eikä millään tavalla pahoinpidelty. Sai harrastaa kuka mitäkin, Jouluna sai lahjoja. Työntekijät olivat mukavia, sopivan jämptejä ja kuri&järjestys oli sopivassa määrin läsnä. Jos oli alaikäinen, ei tietenkään sallittu tupakanpolttoa, mutta salaa jos poltti ja jäi kiinni, niin siittä sitten luonnollisesti seuraamus, vaan ei väkivaltaa. Tuossa aloittaja puhuu ilmeisesti lehtiuutiseen viitaten, sehän on voinut olla joku narkkari vieroitusoireissa alkanu riahumaan ja sitten jos ympäristölle tai riehujalle itselleen on ollut parempi rajoittaa riahumista, niin silloinhan se on oikein tehty!Itse en kuullut kenenkään joutuneen minkäänlaisen valvontakameroiden kuvauskohteeksi, saatikka että oltaisiin käyty kiinni..Kiitos perhekodin aikuisille, pelastitte mun elämän ja nyt mulla on oma elämä, josta selviydyn kunnialla, lastenkasvatuksesta lähtien! P.S.tein oikein kevyttä kesätyötä, josta tienatuilla rahoilla pääsin etelän lämpöön viikoksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe