Eli lyhyesti. Olen miettinyt, että jonakin päivänä haluaisin vielä pistää pystyyn oman yökerhon pääkaupunkiseudulle.
Tarvitseeko tuohon jonkinlaista koulutusta? Tai millaisella pohjalla ylipäätään näitä aletaan pyörittämään? Kuulisin mielelläni kaiken tästä. Rahoitusasioista, työntekijöiden palkkaamisesta, tilojen vuokraamisesta, ihan mistä kaikki alkaa jne. Itse yrittäjänä oleminen on varmasti paljon muutakin kuin pelkkää kaljan kaatamista, kun on hoideltava monia asioita. Vaikkei asia nyt juuri ajankohtainen minulle olekaan, niin mielelläni ottaisin tietoa ja vinkkejä vastaan. :)
Kiitos jo etukäteen.
Oma yökerho
1
743
Vastaukset
- unohdasuosiolla
No - itse yrittäjä tuskin ehtii siellä yökerhossa tiskin takana hillumaan kun päiväsaika menee hommia paiskiessa... :) Koulutus - tietenkin ravintola-alan peruskoululuts olisi hyvä olla olemassa, mutta ei se välttämätöntä ole - palkkaat paikkaa vetämään tulosvastuullisen ammattilaisen. Rahaa tulee siellä taskussa olla aika paljon - satatonnia ei ole paljon riippuen tosin kerhosi koosta ja paikkaluvusta. Vuokrat liikkuvat huimissa summissa - kymppiin voit varautua kevyesti kun yökerho on kyseessä - lasket mukaan sitten muut kiinteät kulut ja lisäät sitten muuttuvat kulut - työntekijämäärästä riippuen kuukausikulut voinevat liikkua 30 - 70 tonniin asti. Eli myydä pitää sitten ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683