Oma yökerho

Harkinnassa...

Eli lyhyesti. Olen miettinyt, että jonakin päivänä haluaisin vielä pistää pystyyn oman yökerhon pääkaupunkiseudulle.
Tarvitseeko tuohon jonkinlaista koulutusta? Tai millaisella pohjalla ylipäätään näitä aletaan pyörittämään? Kuulisin mielelläni kaiken tästä. Rahoitusasioista, työntekijöiden palkkaamisesta, tilojen vuokraamisesta, ihan mistä kaikki alkaa jne. Itse yrittäjänä oleminen on varmasti paljon muutakin kuin pelkkää kaljan kaatamista, kun on hoideltava monia asioita. Vaikkei asia nyt juuri ajankohtainen minulle olekaan, niin mielelläni ottaisin tietoa ja vinkkejä vastaan. :)
Kiitos jo etukäteen.

1

852

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdasuosiolla

No - itse yrittäjä tuskin ehtii siellä yökerhossa tiskin takana hillumaan kun päiväsaika menee hommia paiskiessa... :) Koulutus - tietenkin ravintola-alan peruskoululuts olisi hyvä olla olemassa, mutta ei se välttämätöntä ole - palkkaat paikkaa vetämään tulosvastuullisen ammattilaisen. Rahaa tulee siellä taskussa olla aika paljon - satatonnia ei ole paljon riippuen tosin kerhosi koosta ja paikkaluvusta. Vuokrat liikkuvat huimissa summissa - kymppiin voit varautua kevyesti kun yökerho on kyseessä - lasket mukaan sitten muut kiinteät kulut ja lisäät sitten muuttuvat kulut - työntekijämäärästä riippuen kuukausikulut voinevat liikkua 30 - 70 tonniin asti. Eli myydä pitää sitten ja paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 230
      2432
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      101
      1711
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1113
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      111
      1025
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      71
      922
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      55
      788
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      747
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      32
      728
    9. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      712
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      654
    Aihe