Minulla olisi kysyttävää tämän melko uuden Huawein E5 verkkoyhteyden jakajan omistajilta! Haluaisin kysyä kannattaako tämä ostaa jos haluaa pelata tietokone/playstation 3 nettipelejä? Eli antaako se pienen Pingin eli vasteajan, koska tällä hetkellä minulla on käytössä DNA USB 309 mokkula, mikä antaa melko suuren Pingi lukeman. Joten voisitteko kertoa minulle kokemuksianne tästä laitteesta. Sekä haluaisin myös tietää, nyt kun minulla on USB 309 mokkula, minkä teoreettinen nopeus on 21M niin millä nopeudella se toimii Huawei E5:llä? Kiitos!
Apua Huawei E5
heinzza
3
547
Vastaukset
- Lottokone
Koko ajan yhteyttä katkova romu älä likaa käsiäsi moiseen, tänäänkin vaatimattomat kymmenen boottia joskus taas ei kertaakaan!
- lämpöä E5
E5 vain lämpeää nopeasti. lämpö ongelma on. kun on kuuma niin wlan on kytketty mutta ei kule data.
kun järjestää jäähdytyksen toimii kuin unelma jos vain operaatorin singaali pysyy.
jos on ratkaisuja jäähdytykseen niin kertokaa.. - jla1
Miten puran viestit Huawei E5382:sta?
t. Jussi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836