Olen asunut monella paikkakunnalla ja tuntuu, että en ole kenellekään kovin tärkeä, jos ei vanhempia ja sisaruksia lasketa mukaan.
Minulla on tällä paikkakunnalla joitakin hyvänpäivän tuttuja sekä niitä, joiden kanssa joskus vietän aikaa. Yleensä olen itse se aktiivinen osapuoli, joka pyytää kahville tai jonnekkin.
En ole ujo eikä minulla ole mikään kauhean huono itsetuntokaan, joten en tiedä mistä johtuu että en osaa muodostaa kunnollisia ystävyyssuhteita. Tämä asia vaivaa minua.
Miten te muut olette saaneet kavereita ja hyviä ystäviä aina uudella paikkakunnalla? Mietin, että jos tämä on minulle hankalaa, niin vielä vaikeampaa se on jollekkin todella ujolle.
En ole kenellekään kovin tärkeä
2
523
Vastaukset
- pohdintaa.....
Olispas helppoa, mutta kun ei ole. mä olen sitä mieltä, että kysyn...kuinka kauan ihminen sietää yksinäisyyttä sekoamatta?? Mulla pyörähti just toinen vuosi eron jälkeen ihan yksin. Ei ole totta..en tiedä kuinka kauan kestän olemassaoloani ja tietoisuuttani olemassaolostani ja suhteutettuna se siihen, että olen yksin ja että olen muiden keskellä yksin. En haluaisi kohdata muukalaisia, vaan ystäviä, mutta sen sijaan joudun olemaan joka päivä muukalaisten keskellä. Olisi helpompaa, jos olisi ystäviä. Muukalaiset ovat yleensä vihollisia. Muutenhan he olisivat ystäviä. Ystävistäkin tulee ennenpitkää muukalaisia, jos heitä ei kohtaa oikeassa elämässä esimerkkinä facebook. Oikeasti siellä kerrotaan muukalaisille asioita, joita he käyttävät hyväkseen. Elämäsi on avoinna heille, vaikka et edes tunne heitä. Näennäinen tunne siitä, että tunnet ihmiset facessa on aivan järkyttävä. Tämäkin on aivan järkyttävä ihmiskoe, kuten sekin, että köyhät ihmset elävät usein yksinäisinä ja unohdettuina. Kysynkin, että kuinka kauan ihminen sietää yksinäisyyttä? Voiko yksinäisyyteen kuolla? repivätkö muukalaiset yksinäisen maailman hajalle?
- Anonyymi
En ole kenellekään tärkeä paitsi kun annan rahaa. Synnyin koska isä ja äiti pani ja ei minua takaisin voinut tunkea synnytys kanavaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569