Löytyykö Porista tai Satakunnasta tee-se-itse-pesuhalleja autoille?
Tee-se-itse-pesuhallit
17
4275
Vastaukset
- mjhnhbg
kyllä löytyy.. mitä sitten...
- porissa on mukavaa
perus porilainen, ihan itse keksit vai?
- Porilainen nakeilla
Eli ei löydy. Kiitos, eihän tällaisesta tuppukylästä mitään palveluja voi löytyäkään.
- löytyy..
Ulvilasta ainakin!
- kkkjhy
mikä löytyy ulvilsta ...
- Porilainenn
Nesteellä on ulvilassa 4 auton halli
- seimenlapskoussi
Vastasit juuri 7 vuotta vanhaan kysymykseen.
Eiköhän kaveri ole kerinnyt käydä jo katsomassa. - Anonyymi
seimenlapskoussi kirjoitti:
Vastasit juuri 7 vuotta vanhaan kysymykseen.
Eiköhän kaveri ole kerinnyt käydä jo katsomassa.On mutta ei ole vielä pessyt autoaan.
- jororoe
pikatien varressa: huolla-itse- niminen. haistilan risteyksestä vähän matkaa poriin päin mentäessä oikealla.
- uhjy
mitä siellä on
- löytyy..
Ulvilan nesteellä on mahdollisuus pestä hallissa itse autonsa..
Kyllä, Ulvilasta TEE ITSE HALLI löytyy (tee-se-itse). Uudestaan avattu.
12 km Porista 2-tietä, vain 3 km Ulvilan jälkeen, vasemmalla omakotitalo ja halli. Kylttejä löytyy. Helsingintie 412, Ulvila.
Tein jarrurempan, vaihdoin vaihteistonöljyt.
Autonosturi, öljynkeräyssuppilo, rengaskoneet, käsityökalut, jne
Matti vuokraa koko hallin laitteineen ja työkaluineen edullisesti, 050 – 532 4719- Anonyymi
Ulvilassa OLI tee se itse halli. Lopetettu.
- teesehallisitse
Hallin voi helposti tehdä itse tosiaan, vaikka pressusta ja kepinpätkistä sekä jesarista.
- Anonyymi
Niin voi 😂
- Anonyymi
Hallin itse tekemiseen tarvitaan taitoa ja rakennuslupa.Helpompaa on vain vuokrata jostain halli jossa voi itse tehdä haluamaansa hommaa.
- Anonyymi
Mää Otto hi-hi-hi, mää viisas narsismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1217475Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26584857Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243184Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381327- 501325
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e931204Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1441132Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55983Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27873Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50864