Löytyykö Porista tai Satakunnasta tee-se-itse-pesuhalleja autoille?
Tee-se-itse-pesuhallit
17
4214
Vastaukset
- mjhnhbg
kyllä löytyy.. mitä sitten...
- porissa on mukavaa
perus porilainen, ihan itse keksit vai?
- Porilainen nakeilla
Eli ei löydy. Kiitos, eihän tällaisesta tuppukylästä mitään palveluja voi löytyäkään.
- löytyy..
Ulvilasta ainakin!
- kkkjhy
mikä löytyy ulvilsta ...
- Porilainenn
Nesteellä on ulvilassa 4 auton halli
- seimenlapskoussi
Vastasit juuri 7 vuotta vanhaan kysymykseen.
Eiköhän kaveri ole kerinnyt käydä jo katsomassa. - Anonyymi
seimenlapskoussi kirjoitti:
Vastasit juuri 7 vuotta vanhaan kysymykseen.
Eiköhän kaveri ole kerinnyt käydä jo katsomassa.On mutta ei ole vielä pessyt autoaan.
- jororoe
pikatien varressa: huolla-itse- niminen. haistilan risteyksestä vähän matkaa poriin päin mentäessä oikealla.
- uhjy
mitä siellä on
- löytyy..
Ulvilan nesteellä on mahdollisuus pestä hallissa itse autonsa..
Kyllä, Ulvilasta TEE ITSE HALLI löytyy (tee-se-itse). Uudestaan avattu.
12 km Porista 2-tietä, vain 3 km Ulvilan jälkeen, vasemmalla omakotitalo ja halli. Kylttejä löytyy. Helsingintie 412, Ulvila.
Tein jarrurempan, vaihdoin vaihteistonöljyt.
Autonosturi, öljynkeräyssuppilo, rengaskoneet, käsityökalut, jne
Matti vuokraa koko hallin laitteineen ja työkaluineen edullisesti, 050 – 532 4719- Anonyymi
Ulvilassa OLI tee se itse halli. Lopetettu.
- teesehallisitse
Hallin voi helposti tehdä itse tosiaan, vaikka pressusta ja kepinpätkistä sekä jesarista.
- Anonyymi
Niin voi 😂
- Anonyymi
Hallin itse tekemiseen tarvitaan taitoa ja rakennuslupa.Helpompaa on vain vuokrata jostain halli jossa voi itse tehdä haluamaansa hommaa.
- Anonyymi
Mää Otto hi-hi-hi, mää viisas narsismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191642En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731543
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252