Löytyykö Porista tai Satakunnasta tee-se-itse-pesuhalleja autoille?
Tee-se-itse-pesuhallit
17
4202
Vastaukset
- mjhnhbg
kyllä löytyy.. mitä sitten...
- porissa on mukavaa
perus porilainen, ihan itse keksit vai?
- Porilainen nakeilla
Eli ei löydy. Kiitos, eihän tällaisesta tuppukylästä mitään palveluja voi löytyäkään.
- löytyy..
Ulvilasta ainakin!
- kkkjhy
mikä löytyy ulvilsta ...
- Porilainenn
Nesteellä on ulvilassa 4 auton halli
- seimenlapskoussi
Vastasit juuri 7 vuotta vanhaan kysymykseen.
Eiköhän kaveri ole kerinnyt käydä jo katsomassa. - Anonyymi
seimenlapskoussi kirjoitti:
Vastasit juuri 7 vuotta vanhaan kysymykseen.
Eiköhän kaveri ole kerinnyt käydä jo katsomassa.On mutta ei ole vielä pessyt autoaan.
- jororoe
pikatien varressa: huolla-itse- niminen. haistilan risteyksestä vähän matkaa poriin päin mentäessä oikealla.
- uhjy
mitä siellä on
- löytyy..
Ulvilan nesteellä on mahdollisuus pestä hallissa itse autonsa..
Kyllä, Ulvilasta TEE ITSE HALLI löytyy (tee-se-itse). Uudestaan avattu.
12 km Porista 2-tietä, vain 3 km Ulvilan jälkeen, vasemmalla omakotitalo ja halli. Kylttejä löytyy. Helsingintie 412, Ulvila.
Tein jarrurempan, vaihdoin vaihteistonöljyt.
Autonosturi, öljynkeräyssuppilo, rengaskoneet, käsityökalut, jne
Matti vuokraa koko hallin laitteineen ja työkaluineen edullisesti, 050 – 532 4719- Anonyymi
Ulvilassa OLI tee se itse halli. Lopetettu.
- teesehallisitse
Hallin voi helposti tehdä itse tosiaan, vaikka pressusta ja kepinpätkistä sekä jesarista.
- Anonyymi
Niin voi 😂
- Anonyymi
Hallin itse tekemiseen tarvitaan taitoa ja rakennuslupa.Helpompaa on vain vuokrata jostain halli jossa voi itse tehdä haluamaansa hommaa.
- Anonyymi
Mää Otto hi-hi-hi, mää viisas narsismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144