vaipat housuissa

Katja-73

onko vaipoista pitäviä olentoja?? kokeiltiin mieheni kanssa kerran humalassa vaippoja ja sen jälkeen ollaan aina välillä pidetty niitä ihan omaksi iloksi!!! jännittävää ja upeaa`)

54

17615

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippis
    • vaippa ystävä

      ...hätä on suuri ja lopulta joutuu lannistumaan ja kaikki pissat tulee vaippaan.. Ootteko kokeillut vaippoja muuallakin kuin kotona?

      • Katja-73

        en ole pitänyt kuin kotona vaippoja eikä miehenikään kuulema. Mutta jos joskus uskaltautuis=).......


      • Vaippa ystävä
        Katja-73 kirjoitti:

        en ole pitänyt kuin kotona vaippoja eikä miehenikään kuulema. Mutta jos joskus uskaltautuis=).......

        Ulos vaipat housuissa? Laitan välillä. Tuleeko pissa vaippaan auton ratissa, jalkakäytävällä vai viimeistään kaupankassajonossa? Tuntuu jännältä =) Kun alitajunnassa vielä takoo tieto että on opetettu tekemään asiat vessaan.


      • käytän vaippoja kaikkialla missä liikun, töissä, kotona, kavereilla, joka paikassa. Kukaan ei huomaa kun miul on vaipat jalassa, eikä tarvitsekkaan. ainoa joka tietää asiasta on kihlattuni, ja se on hyväksynyt asian :)


    • m34

      Olen pitänyt silloin tällöin tena pants plus housuvaippoja farkkujen alla myös ulkona liikuskellessani. Tuntuu hyvältä varsinkin kun ne kastuttuaan paisuu ja lämpenee...

      • diaperm

        Pidän siitä että paksu teippivaippa tuntuu haarojen välissä märälle ja lämpimälle pissasta. Kiihottava tunne..


    • Tomdogg

      "Kokeilimme mieheni kanssa kerran humalassa..."

      Totta, kaikilla meillä keskimääräisen normaaleilla ihmisillä onkin kaapit täynnä aikuisten vaippoja siltä varalta että alkaa humalassa tehdä mieli kokeilla niitä. Miksi teidän ihmisten täytyy keksiä juttuja päästänne? Onko se muotia nykyään?

      • Katja-73

        En ehkä puhunut kokeiluvaiheessa mistään aikuisten vaipoista mutta niitäkin löytyy nykyään!!!!!!


      • Tena
        Katja-73 kirjoitti:

        En ehkä puhunut kokeiluvaiheessa mistään aikuisten vaipoista mutta niitäkin löytyy nykyään!!!!!!

        Hei Katja, kerro, miten teidän vaippakokeilu alkoi. Olen mietteissä ehdottaa tyttöystävälle vaippaa päälle joskus humalassa, muttei oikein ole tullut sopivaa tilaisuutta. Ei oo oikein luontevaa, että vaippa vaan yhtäkkiä ilmestyy jostain..

        Onko teillä lapsia, vai mistä "löysitte" vaipan kokeiluunne? Millasia vaippoja harrastatte nykyään? Laittaako miehesi sulle vaipan päälle?


    • Omituinen höpöttäjä

      Voi **ttu noita teidän juttuja! Käynti kallonkutistajalla voisi tehdä hyvää kaikille.

      • raduni

        Noh noh, älähän nyt yleistä. Vaikka itse olisitkin mielenterveydellisen avun tarpeessa, ei se tarkoita että kaikki muutkin olisivat. Tsemppiä sulle ja voimia paranemiseen! ^__^


    • Nella

      Onko kukaan täällä kokeillut seksilliikeissä ja nettikaupoissa myytäviä vaippapöksyjä (varta vasten aikuisille tarkoitettuja)?

      Itseäni hirmuisesti kiinnostaisi, mutta haluaisin kuulla ovatko hintansa arvoisia (maksavat päälle kolmekymppiä).

      • xpsed

        "Ovatko hintansa arvoiset"?

        Sanomattakin lienee selvää että se riippuu siitä mistä tilaat ja mitä arvostat.


      • Nella

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Asia on vasta mietinnässä, mutta kiinnostaa todellakin. Itseasiassa tämä "vaippabuumi" on vasta ihan tuore idea ja kaipa vielä kehittelyä. Ottanen mahdollisesti yhteyttä myöhemmin.


      • ShyBoy
        Nella kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Asia on vasta mietinnässä, mutta kiinnostaa todellakin. Itseasiassa tämä "vaippabuumi" on vasta ihan tuore idea ja kaipa vielä kehittelyä. Ottanen mahdollisesti yhteyttä myöhemmin.

        Onko kukaan ostanut näistä nettikaupoista mitään?
        Onko niistä luotettava tilata. Itseäni viehättää noi muoviset vaippahousut ja ulkomailta niitä saisi vaikka minkälaisella kuvioinnilla.
        http://www.vinylwear.com/
        http://www.diaperstation.com/
        http://www.ab-shopping.com/


    • nainen 23v.

      ajatelkaa ny vähä....tuoko muka mukavaa/kiihottavaa??Laitetaanpas muutama vuosikymmen eteenpäin niin saatte olla vaipoissa vaikka ette haluaisikaan kun vanhana tulee pissa ja kakka housuun.Järki käteen hyvät ihmiset!!

      • Ukko

        Neitiseni voisi vähän syventyä mitä fetismillä tarkoitetaan. Sinun ei ehkä noin rajoittuneena kannattaisi edes tulla tälle palstalle kokemaan järkytyksiä.
        Voit myös käydä huomauttamassa masokisteille ja piiskaleikkien harrastajille miten epäeettistä heidän leikkinsä on, kun ottaa huomioon että ruumiillinen kidutus ja alistaminen on monille ihmisille maapallolla todellinen ongelma.


      • Raduni

        "Mikä tuossa nyt on niin kiihottavaa? Miksi linnut lentävät, vaikka joukkoliikennekin on keksitty? Elääkö Elvis?" Siinä muutamia kysymyksiä joihin et koskaan tule saamaan vastausta, joten jätä niiden pohtiminen niille joita se oikeasti koskee.


      • nainen 23v.
        Raduni kirjoitti:

        "Mikä tuossa nyt on niin kiihottavaa? Miksi linnut lentävät, vaikka joukkoliikennekin on keksitty? Elääkö Elvis?" Siinä muutamia kysymyksiä joihin et koskaan tule saamaan vastausta, joten jätä niiden pohtiminen niille joita se oikeasti koskee.

        no kyllä maailman täytyy olla todella kieroutunut jos nauttii siitä että saa kuset ja paskat housussa kävellä kaupungilla.


      • Ukko
        nainen 23v. kirjoitti:

        no kyllä maailman täytyy olla todella kieroutunut jos nauttii siitä että saa kuset ja paskat housussa kävellä kaupungilla.

        Esim. minä pidän vaipoista, mutta minä saan viboja pelkästään vaippojen pitämisestä. Minulle ei henk.koht. tulisi mieleen kävellä kaupungilla paskat vaipoissa. Sinä teet yleistyksiä omassa pikku päässäsi.
        Ja taas, voisiko päätellä että piiska- ja masokismi leikkejä harrastava haluaisi tulla oikeasti pahoinpidellyksi?
        Miehetkö vain putkiaivoja?

        Se tekee maailmasta kieroutuneemman että rikkaat länsimaiset ämmät ostavat vaatteita kauppaketjuista, jotka teetävät ne kolmansissa maissa lapsityövoimalla. Tai se että Yhdysvallat palauttavat ihmisoikeuksia rikkomalla itse niistä jokaista.
        Se että joku tykkää silloin tällöin hillua vaipoissa ei tee maailmasta kieroutunutta, se tekee maailmasta värikkäämmän harmittomalla tavalla.


      • nainen 23v.
        Ukko kirjoitti:

        Esim. minä pidän vaipoista, mutta minä saan viboja pelkästään vaippojen pitämisestä. Minulle ei henk.koht. tulisi mieleen kävellä kaupungilla paskat vaipoissa. Sinä teet yleistyksiä omassa pikku päässäsi.
        Ja taas, voisiko päätellä että piiska- ja masokismi leikkejä harrastava haluaisi tulla oikeasti pahoinpidellyksi?
        Miehetkö vain putkiaivoja?

        Se tekee maailmasta kieroutuneemman että rikkaat länsimaiset ämmät ostavat vaatteita kauppaketjuista, jotka teetävät ne kolmansissa maissa lapsityövoimalla. Tai se että Yhdysvallat palauttavat ihmisoikeuksia rikkomalla itse niistä jokaista.
        Se että joku tykkää silloin tällöin hillua vaipoissa ei tee maailmasta kieroutunutta, se tekee maailmasta värikkäämmän harmittomalla tavalla.

        No on se mun mielestä "pikkasen" kieroutunutta ja naurettavaa että aikuinen mies saa viboja vaipoista.Ajattele jos läheisesi näkisivät sinut.HAH HAA!!


      • Raduni
        nainen 23v. kirjoitti:

        No on se mun mielestä "pikkasen" kieroutunutta ja naurettavaa että aikuinen mies saa viboja vaipoista.Ajattele jos läheisesi näkisivät sinut.HAH HAA!!

        Minut ainakin ovat nähneetkin. Ja osa naisystävistäni on jopa tykännyt. Ei kukaan ole koskaan sanonut "HAH HAA!".

        Sillä tavalla se maailma vaan toimii. Et kai sinä oikeasti kuvittele, että pystyt määrittelemään _kaikkien_ maailman ihmisten näkemyksen "kieroutuneesta" ihan itse? Se näet kertoisi minusta paljon enemmän "kieroutuneisuudesta" ja psyykkisistä ongelmista, kun normaalisti jo esikouluikäinen lapsi ymmärtää sen että kaikki ihmiset eivät ajattele täsmälleen samalla tavoin.


      • Rubberboy

        Meitä on joka lähtöön ja sen ymmärtäminen vaatii ehkä hiukan avarakatseisuutta, joka tulee viimeistään iän karttumisen myötä. Iästäsi päätellen sinulla on vielä elämässä paljon uutta koettavaa. Fetisismit ovat sen verran monivivahteinen asia, että niissä ei yleensä tällaisilla foorumikeskusteluilla päästä kuin eipäs-juupas tasolle.
        Jos joku asia ei miellytä, niin pysyttele siitä poissa, jos se toisia miellyttää, niin so what. Anna kaikkien kukkien kukkia, kunhan se tapahtuu toisia kunnioittaen.


      • Tomdogg
        Rubberboy kirjoitti:

        Meitä on joka lähtöön ja sen ymmärtäminen vaatii ehkä hiukan avarakatseisuutta, joka tulee viimeistään iän karttumisen myötä. Iästäsi päätellen sinulla on vielä elämässä paljon uutta koettavaa. Fetisismit ovat sen verran monivivahteinen asia, että niissä ei yleensä tällaisilla foorumikeskusteluilla päästä kuin eipäs-juupas tasolle.
        Jos joku asia ei miellytä, niin pysyttele siitä poissa, jos se toisia miellyttää, niin so what. Anna kaikkien kukkien kukkia, kunhan se tapahtuu toisia kunnioittaen.

        Vaikka olen ainakin 90% samaa mieltä, haluaisin että selität termin "monivivahteinen" tässä yhteydessä.


      • Rubberboy
        Tomdogg kirjoitti:

        Vaikka olen ainakin 90% samaa mieltä, haluaisin että selität termin "monivivahteinen" tässä yhteydessä.

        Kaikkea sä kans pyydät, lues nyt vaikka tämä juttu, vaikka olenkin sitä mieltä, että otsikko on väärä. Se kun on luokiteltu sairaudeksi. Mutta noiden tautimäärittelyjen mukaan lähes jokaisessa löytyy jotain noihin määritelmiin viittavaa - hurraa!
        http://www.kolumbus.fi/jyrki.vartiainen/fetisismista.htm
        ..tai sanotaan nyt vaikak että tarkoitin sillä monivivahteisuudella sitä, että näihin juttuihin mahtuu todella kaikkea taivaan ja maan väliltä.


    • Katja-73

      vaikka vaipoista tykkäänkin niin en kyllä pissaa/kakkaa niihin. Ihan kotona vaan omaksi iloksi silloin tällöin on kiva olla vaipoissa.

      • m34

        Siihenhän ne on tehty. Vaikka tuntuvatkin muutenkin hyvältä, niin kokeile pissata niihin, yllätyt tilanteen kiihottavuudesta!


      • Daniel

        Kannatta tilata Tenan teippivaippoja, niissä on oikean vaipan tuntu. Esim. Tena Flex on hiukan liian "kevyt". Vaipat saa tilattua huomaamattomasti ruskeaan paperiin käärittynä! http://www.metsapolku.com/
        Pissaaminen tuntuu kivalta, eikä tunnu märältä. Kunnon vaippa antaa kuivan tunteen ;)


      • Kiinnostaisi
        Daniel kirjoitti:

        Kannatta tilata Tenan teippivaippoja, niissä on oikean vaipan tuntu. Esim. Tena Flex on hiukan liian "kevyt". Vaipat saa tilattua huomaamattomasti ruskeaan paperiin käärittynä! http://www.metsapolku.com/
        Pissaaminen tuntuu kivalta, eikä tunnu märältä. Kunnon vaippa antaa kuivan tunteen ;)

        Kuinka kauan menee tilaamisesta kun paketti tulee?? Kiinnostaisi tilata mutta kun en ole vielä uskaltanut tilata ettei kukaan saa tietää tilauksen sisältöä esim pakettikortista?!?


      • Daniel
        Kiinnostaisi kirjoitti:

        Kuinka kauan menee tilaamisesta kun paketti tulee?? Kiinnostaisi tilata mutta kun en ole vielä uskaltanut tilata ettei kukaan saa tietää tilauksen sisältöä esim pakettikortista?!?

        Toimitus tuli vopeasti normaalitilauksena,(lue sivuilta toimitusehdoista).
        Paketin saa tilauksen tehdessä pyytää paperoituna jolloin mitään tuotteen logoja yms. ei näy. Pakettikortista ei selviä että siellä on vaippoja. Tohtii tilata vaikka olisi tuttu asiamiesposti.


      • Anonyymi
        Daniel kirjoitti:

        Kannatta tilata Tenan teippivaippoja, niissä on oikean vaipan tuntu. Esim. Tena Flex on hiukan liian "kevyt". Vaipat saa tilattua huomaamattomasti ruskeaan paperiin käärittynä! http://www.metsapolku.com/
        Pissaaminen tuntuu kivalta, eikä tunnu märältä. Kunnon vaippa antaa kuivan tunteen ;)

        ei se oo kivaa tulla töistä kotia aina vaippa märkänä kun pissa tulee housuun äkisti


    • On on

      Ostimme kerran aikuisten vaippoja erikoisliikeestä ja pisut siihen kesken elokuvan oli fantastista. Piristystä seksielämään se toi niin paljon, että teemme sen nyt pisuttamisen jälkeen kuin olisimme vasta tavanneet ja monulta tulee runsas lasti sisään.

    • fdl

      Pidän itse kanssa vaipoista todella paljon. Pidän vaippoja aina kun mahdollista. Tiedän että monet eivät tykkää isoista ihmisistä vaipoissa mutta onko pakko alkaa aukoa päätään jos ei kerran ole mitään hyvää sanottavaa? Minä vaan kysyn.

      Vaipat on ihania

    • Pidän vaipoista. Käytän koska olen huomannut et öisin välillä tulee housuun ja aamuisin on lakanat märät. On ollu tuo jo pitkään, ja ilomielin käytän vaippoja :)

    • On.kivaa

      Kunnollisen kokoinen pehmeä vaippa jalkojen välissä rauhoittaa ja tuntuu lämpimältä. En luovu

      • VaippaTittis

        Vaippa housussa joka päivä.
        Myös töissä.
        Aivan ihanaa.
        Suosikkini abena M4.


      • Anonyymi
        VaippaTittis kirjoitti:

        Vaippa housussa joka päivä.
        Myös töissä.
        Aivan ihanaa.
        Suosikkini abena M4.

        niin on minullaki kivaa


      • Anonyymi
        VaippaTittis kirjoitti:

        Vaippa housussa joka päivä.
        Myös töissä.
        Aivan ihanaa.
        Suosikkini abena M4.

        niin minulakin tena fleks ultima


    • On.kivaa

      Vyövaipan etuluukku auki jonkun aikaa. Sitten luukku kiinni ja kaluset lämpimän vaipan sisään talteen. Kiva olo

    • Vaipat ollu jo pitkään käytössä. Turvallinen olo

      • Sama juttu mulla.


    • DiaperLover

      Kyllä käytän. Ihan vain kun ne tuntuvat niin ihanilta ja varsinkin silloin kun ovat aivan täynnä :) Pidän kotona ja ulkona ollessa. Töissä ollessa en käytä.

      • Anonyymi

        mikset käytä töissä vaippoja


    • KirsiDiaperWomen

      Vaippa housussa ihan joka päivä.

      • Haluatko kertoa lisää?


    • vaippari

      Käytämme molemmat säännöllisesti, aina. Joskus jos lirahtaa, niin ei haittaa. Voi olla vapaammin, kun ei tarvi kaiken aikaa olla varuillaan kastuuko housut. Iltaisin kuljeskelemme vaippahoususillaan molemmat.

    • Parasta aikaa vaipoissa. Pitkin iltaa on tullut pissailtua. Imukykyä riittää yön yli.

    • Gummib

      Kuulostaa kivalta BiLadyXXL..Mullakin vaippafetissi ja tuntuu hyvältä kun on muovihousut ja vaipat jalassa ;)

    • windsky

      Täällä on pari vaipoista pitävää olentoa ja se pitäminen onkin ihan hyvä asia, kun niitä on pidettävä ihan tarpeesta. Olemme kyllä jo niihin tottuneet, että ne ovat ihan tavallista arkipäivää. Pari päivää sitten esimerkiksi kaupungilla ostoksilla tuli varottamatta rakko tyhjäksi vaippaan, mutta vaipoissa pysyi, ainakin melkein.

    • Anonyymi

      Ovat päivittäisessä normaalikäytössä. K-kaupan Pirkka on ehkä hinta/laatu suhteen paras, n. 1 € kpl. S-kaupassa on vastaava Caroli, samaa hintaluokkaa, Tena-vaippahousja on nykyisn melkein joka kaupassa. Jos haluaa teippi- tai vyövaippoja, löytyy niitä helposti nettikaupoista. Suosittelen vaippahousuja, jos on vähänkin tarvetta.

    • Anonyymi

      Ihanat vaipat.Tykkään leikkiä pikkutyttöä ja setä pukee vaipat mun päälle.Kivaa on olla vaikka vähän vaippaiän ylittänyt tyttö ja se on noloa,kun vaippa laitetaan...Esim.6-7 v. t.tyttöiässä oleva täti

      • Anonyymi

        Onhan meitä setiä olemassa


    • Anonyymi

      Käytän vaippoja aina silloin tällöin, tykkään pukea päälle myös muoviset vaippahousut.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      54
      1911
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1617
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1163
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1140
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      149
      1094
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      849
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      828
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      694
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      682
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe