Onko helsingissä mitä harrastusmahdollisuuksia 4-vuotiaalle pojalle. Olen yrittänyt etsiä netistä mutta huonoin tuloksin, ehkä siksi etten ole kovin hyvä etsimään oikeista paikoista. Poikani tykkää jalkapallosta, sählystä ynnä muista ja olisi kiva jos hän pääsisi pelailemaan muiden ikäistensä kanssa. Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
harrastuksia 4-vuotiaalle?
3
502
Vastaukset
- srktpi
Sanon yli viiskymppisenä ja monen lapsen äitinä, älä laita lastasi harrastusten pariin vielä. Odota koulun alkamiseen saakka. Lapsi kertoo sitten mistä pitää eniten . Lapsestasi tulee rauhallisempi, kun unohdat tässä vaiheessa harrastushössötykset. Lapsen ei tarvitse harrastaa välttämättä mitään kasvaakseen tasapainoiseksi onnelliseksi aikuiseksi.
- rtejrt784
Jos on monta lasta, voi jäädä huomamatta lause: "jos hän pääsisi pelailemaan muiden ikäistensä kanssa".
Urheilijana ja urheiluvalmentajana olen havainnut, että 4- vuotiaana voi aivan hyvin aloittaa urheiluharrastuksen, kannattaa tutkia vaikka paikallislehtien ilmoituksia ja nettiä mitä harrastusmahdollisuuksia lähistöltä löytyy. - -s-s-s-
Kiitos edelliselle vinkistä. Tosiaan lapseni on halunnut jo jonkin aikaa pelata jalkapalloa ja sählyäkin kun enot harrastavat näitä lajeja. Ja tulin siihen tulokseen että eihän joku yksittäinen harrastus voi olla pahasta lapselle jos hän haluaa ja kiinnostus vain riittää. Toki ensin kokeillaan ennen kun sit ruetaan mitään kalliita varusteita hankkimaan että onko se tietty laji juuri se jota lapsi haluaa harrastaa. Kyllähän se kuitenkin kehittää motoriikkaa, sosiaalisia taitoja sekä myös ryhmässä toimimista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007