Apuaapua! 2vuotias kultainennoutajani söi yksinollessaan 5kilon edestä (nappuloita) ruokaa. Nyt mahakova, (todella=)turvonnut, piereskelee ja juo hirveästi. Koira levoton.
El.lääkäriin??? Vai odotellaanko?
Koira söi 5kiloa ruokaa!!
5
320
Vastaukset
- suolaa
suolaa syvällee suuhun et oksentaa
- ..................
Joo, ja se juominen. Mitä enemmän se juo, sen enemmän safka turpoaa. Meillä kerran eräs koira söi paljon säkille päästyään, mutta ei likikään viittä kiloa. Oli sakemannikin aikalailla turpeana, kamalan näköinen. Silloin lääkäri kielsi vedenantamisen. Itse kyllä tuossa määrin oksennuttaisin, ja olisin yhteydessä siihen lääkäriin.
- qwertzu
Kiinnostaisi miten koiran kävi, selvisikö? Kuulosti aika vaaralliselta tuo tilanne nimittäin, jos tuollainen määrä kuivamuonaa turpoaa mahassa niin huh huh.
- voi voi...
5 kiloa on niin suuri määrä ruokaa että rohkenen epäillä kyseistä tapahtuneen. Jos näin on käynyt, toivottavasti veit koirasi VÄLITTÖMÄSTI lääkäriin!! Ja jatkossa pidät varmasti ruokasäkin koiran ulottumattomissa.
- Koirallasi oli nälkä
On kyllä ahne koira! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472