Missä olet? Olisi vähän asiaa.
Temppu!
12
138
Vastaukset
- .
?
Temppu ja lotta haahuilee pimeässä huoneessa korvalappustereot päässä ;-DD
- M.B.
Kuuropiilohippaa :D
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Tai laput-silmillä-jenkkaa...:D
Tervehdys kettuliini!! :)
M.B. kirjoitti:
Tervehdys kettuliini!! :)
Morjens määbää! Kuis hurisee?
Reporukka suurkaupungin valoissa yrittää tehdä taas uutta valvomisennätystä. Tahtoo mitalin, tahtoo mitalin...jee,jee,jee...elisakettu kirjoitti:
Reporukka suurkaupungin valoissa yrittää tehdä taas uutta valvomisennätystä. Tahtoo mitalin, tahtoo mitalin...jee,jee,jee...Ei sais valvoa liikaa, mutten raaski sua hätistää nukkumaan. ;)
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Reporukka suurkaupungin valoissa yrittää tehdä taas uutta valvomisennätystä. Tahtoo mitalin, tahtoo mitalin...jee,jee,jee...Hurisee ja määkii ihan täysillä!! Kevät koitti rytinällä, niin ei voi oikein muuta kuin olla onnellisena soikea :D
Muista välillä huilia ennätyksenteon lomassa, ettei iske liikaväsymys!! yxex kirjoitti:
Ei sais valvoa liikaa, mutten raaski sua hätistää nukkumaan. ;)
Pahoja tapoja, tuo valvominen :) Voiko addiktiona olla valvominen? Vain onk se vaan joku mania? Kiltti nukkumatti oot kun annat vielä mun olla täällä, vähän aikaa enää... :)
M.B. kirjoitti:
Hurisee ja määkii ihan täysillä!! Kevät koitti rytinällä, niin ei voi oikein muuta kuin olla onnellisena soikea :D
Muista välillä huilia ennätyksenteon lomassa, ettei iske liikaväsymys!!Ihanaa määbää; kohtasit kevään! Olen iloinen puolestasi :) juu, huilitaan, kun keretään, kohta juu, ihan kohta... (sanoo parantumaton vetkuttelija)
elisakettu kirjoitti:
Ihanaa määbää; kohtasit kevään! Olen iloinen puolestasi :) juu, huilitaan, kun keretään, kohta juu, ihan kohta... (sanoo parantumaton vetkuttelija)
*Ja meneekin nukkumaan, ne toiset hommat odottaa. Maailma nääs odottaa "pelastajaa"...* ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666114Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463