Fanit....

MJ<3

Jos haluutte ja kiinnostaa, niin uusimmassa suosikki lehdessä on Michael juliste:) Eipä tässä muuta:) Meen nyt kuolailemaan Michaelia

19

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en oo tilaaja

      voiko niitä lehtiä ostaa irrallaan? Esim. Ärrältä? :D:D

    • sdfhjk

      Viel ostaa siwasta ku kerkee--> on 10 asti auki :D

    • kerkeekö?

      koskase lehti tuli? Onks se vielä huomenna myynnissä? Ite ku en voi oikein suoraan mennä sitä julistetta ostaan (perhe vähän kemmanen-___-) niin vois sanoa että joku kaveri suositteli lukemaan Suosikkia :D

    • MJ<3

      joo luulisin et kerkee:) Kun en oo vaan varma et onko niit kaupois kun se mun kaveri on tilaaja..-.- mut siis kanttii tsekata;)

    • kerkeekö?

      toivottavasti löytyis jostain k-kaupasta irtonaisena ku lähin Siwa on Ylitorniolla ja vois käyä hakeen ku tuun koulusta kotio -_________-(ite oon torniossa, joten matkaa vajaat 90 kilsaa..... OMG)

    • degrtyui

      minäpä kävin hakee eilen suosikin ja jack juliste komeilee nyt eteisen ovessa :)

    • kerkeekö?

      Jippiiii!!!! Operaatia Suosikki onnistui!!!!! :D:D:D Lähin ettiin kaupasta sitä lehteä ja katoi että voi v*ttu, tuolla on meidän luokkalaisia! Ne kysy että mitäs oot Suosikkia ostelemassa? (meiän luokalla toi suosikki on jotenkin "musta maalattu" kun on niin nolo tyyppi jos tilaa sitä, mutta syytä tähän ei varmaan kukaan luokallamme tiedä) vastasin vaan nopeesti että pikkusisko on kipeä ja sille piti ostaa lukemista.... Äiti taas kysy että mistä/miksi mä nyt tommosen ostin, ku en oo koskaan ennen mitään tommosia lehtiä ostanu. tyynesti vaan vastasin että kaveri suositteli sitä, ja meni läpi :D:D:D:D:D:D:D mutta harmittaa ku sitä julisetta ei voi laittaa esille...

      Ja tässä syy, miksi en myönnä kellekkään olevani kenenkään fani.
      en oo koskaan fanittanu ketään, ja aikaisemmin inhosin kaikenlaista musiikkia, mutta en ihan kaikkie vaan tarkoitan kaikkia Kissin, Anna Abreun, Rihannan jne. musiikkkia. (soitin joskus muinoin kitaraa, mutta en edes tiennyt ketään kitaristia) joten nyt vain 2 kaveria tietää että oon fani, eikä vanhemmat tiedä. Meinasin että eka soitan vaan jatkuvasti GH:ssa Beat it:tiä ja innostun sitten muka MJ:stä ja hankin vähän tietoo ja sillä tavalla olisin jo vajaan vuen päästä fani :D:D

    • MJ<3

      'kerkeekö?' kiva et sait sen lehen:) Ja harmi ettet voi VIELÄ laittaa sitä lehtee esille...:S Mut siis mun kaikki tutut tietää et oon MIchael fani:D ja ainiin, millon aloit 'fanittamaan' Michaelia?:)

    • MJ<3

      sori siis juliste, eikä lehti:D Ketä lie aattelen kokoajan kun puhun näinkin pehmosii;D

    • kerkeekö?

      about puoli vuotta sitten, mutta nyt tuli parin viikon sisällä tunne et pitäs alkaa ilmaseen sitä laajemmin, ku aikasemmin vaan kuuntelin MJ:n musaa vaan omassa huoneessa youtubesta kuulareilla. Ja sain hommattua sen elokuvan This Is it ja siinä meni selityksenä että halusin jonku dokumentin eikä löytyny muuta -______- eikä meillä kukaan kuuntele mitään ton tyyppistä musiikkia ku kaikki kuuntelee vaan paula koivunientä (siis ihan kaikki, 40v isäpuoli ja eskari-ikänen pikkuveli. Joten totean tähän lyhyesti että: OMG)

      • szgstyuiguokyujhygt

        voi taivas miksi muka et voi kertoa että olet fani. ei kai sua hävetä? ihme homma ku ei muka voi myöntää. 22 vuotias isoveljeni osti eilen lehde sen takia koska siinä oli mj juliste. ihmettelen vaan tuota pinnallisuuttasi. mikset muka voi laittaa julistetta esille? luuletko että vanhempasi pitävät sinua kummalisena kun laitat kuninkaan kuvan seinälle O.o ihme juttu sanon minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kerkeekö?
        szgstyuiguokyujhygt kirjoitti:

        voi taivas miksi muka et voi kertoa että olet fani. ei kai sua hävetä? ihme homma ku ei muka voi myöntää. 22 vuotias isoveljeni osti eilen lehde sen takia koska siinä oli mj juliste. ihmettelen vaan tuota pinnallisuuttasi. mikset muka voi laittaa julistetta esille? luuletko että vanhempasi pitävät sinua kummalisena kun laitat kuninkaan kuvan seinälle O.o ihme juttu sanon minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        (toi mun alempi viesti oli sit eka) niin, mutta kaikki TIETÄVÄT että veljes on fani. kukaan tuttu ei VIELÄ tiedä että ite oon, et tulis aika yllättäen et yht´ äkkiä hirveä fanitus ;)


      • lue, hyvä ihminen!
        szgstyuiguokyujhygt kirjoitti:

        voi taivas miksi muka et voi kertoa että olet fani. ei kai sua hävetä? ihme homma ku ei muka voi myöntää. 22 vuotias isoveljeni osti eilen lehde sen takia koska siinä oli mj juliste. ihmettelen vaan tuota pinnallisuuttasi. mikset muka voi laittaa julistetta esille? luuletko että vanhempasi pitävät sinua kummalisena kun laitat kuninkaan kuvan seinälle O.o ihme juttu sanon minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        jos yhtään luit tuota viestiä missä kerkeekö kerto miks se ei voi noin vaan fanittaan ketään, niin tajuaisit. omilla vanh. tuli hirvee shokki ku laitoin Anna Abreun julisteen seinälle (omat vanh. tosi herkkiä, enkä oo itekkään koskaan fanittanu ketään!) eli ei sitä tosiaankaan kannate HIRVEEN yllättäen tehä >:(


    • MJ<3

      'kerkeekö?', kannattaa näyttää muille että rakastat Michaelia! se tuntuu aivan mahtavalta;) huuteleehan pari tyyppiä koulun käytävillä aina kun mulla on MJ fanipaita päällä, mutta se on pikku juttu:) Ja jos Michaelia tarpeeksi paljon rakastaa, ei sitä ehdi häpeämään;)

      • meliini

        Oi, ihanaa lukea, kuinka nuoret (?) tyypit fanittaa Michaelia... Itse olen ihaillut Michaelia showmiehenä ja ihmisenä vasta nelisen vuotta, mutta tuo 'Voi että se on söpö ja ihana'-vaihe on mennyt ajan saatossa ohi. Nyt fanitukseni on hiljaista ja rauhallista kunnoitusta, tuottamansa taiteen ihailua ja hämmästelyä, levyjen pyörittämistä ja puolustamista kun neropatit aloittavat sen iänikuisen nenä/homo/pedofiili-litanian. Tosin, onhan minulla toki seinilläni neljä M-julistetta, ja nyt uusimpana tulokkaana tuo Suosikin ihanan räikeänpunainen juliste...

        On hyvä, jos on idoleita, etenkin jos idolina on noin hyvä ihminen kuin Michael Jackson. Upea taiteilija, ihailen loppuun saakka ja vähän sen jälkeenkin ;)


    • MJ<3

      joo oot oikees 'meliini', ainakin mun suhteen, oonhan mää vasta 13...:) Mulla on tää oiiiii ihanaaa MJ iik vaihe pääl, ollu jo aikas kauan:D Ja merkkejä sen hiipumisesta ei oo viel ainakaa näkyny, ja toivottavasti ei tuu näkymään:) Michael on niin KOMEE, IHANA, SÖPPELI jne jne

      • meliini

        Ei se fanitus hiivu tai katoa, se vain muuttaa muotoaan ;)


    • kerkeekö?

      Juu, niin kai se vaan on että se fanitus vaan pitää ilmasta ;) eka omasta mielestäni noi oli ihan hyvät syyt, mutta ku alko vähän miettimään niin ihan typeriähän nuo tosiaan on. itellä "toi on vaan niin söpö!"-vaihe tais jäädä aika laimeaksi, itellä se on kans sellaista kunnioitusta, että jos kadulla tulis MIchael vastaan niin sanoisin ihan asiallisesti vaan "terve" yms (joo, sei pidä paikkaansa sujahtaisin varmaan jonneki nurkan taakse miettimään että onko se tosiaan se eli ei kai se sitte niin laimea oo :D:D:D:D)

    • MJ<3

      'kerkeekö?', mulla olis sellanen OMG reaktio jos Michael tulis kadull vastaan!:D Hyppäisin ekana sen kaulaan, kiljuisin itkisin huutaisin...:D Joo, kaikki omalla tavallaan;) meliini; olet oikeassa, ei fanitus hiivu tai lopu, se muuttaa muotoaan;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe