On ollu aina kiva reitti lenkkeillä kirkonkylän ja Tannianväliä vaan eipä ole enää.
Tannilassa rantatiellä on yhden talon pihassa susikoira aina irti ja juoksee kohti kun menee siitä ohi. Pelottavaa. Jos saan koiran kimppuuni niin onko syy minun kun menen sinne lenkille vai koiran omistajan joka ei pidä koiraa kiinni?Ilmeisesti kyseessä on taas kerran se kuuluisa kiltti koira, joka ei tee mitään-ja kohta on jonkun kimpussa. Kurjaa että täytyy pelätä. Eikö koiraa voisi pitää ulkona mutta kiinni.
Sulkavan tannila ja susikoira
5
498
Vastaukset 5
- FantomIksi
Jos se onkin ehta susi. Silloin siitä ei ole kukaan vastuussa.
- Koirallinen!
Kyllä koira saa omalla pihallaan olla irrallaan, varsinkin kun on piha kauttaaltaan aidattu!
Varo vaan, siellä Tannilan suunnalla juoksentelee myös ilveksiä jotka eivät ole aitauksessa eikä naruun kytkettyjä!
Kannattaa mennä muualle juoksentelemaan jos noin kovasti pelottaa! - koiraton minäkin
niin just. Mutta silloin pihan todellakin tulee olla aidattu AIVAN kokonaan, EIKÄ koiralle saa jäädä reittiä hyökätä pihan ulkopuolella lenkkeilevän ihmisen kimppuun. Mikäli se kuitenkin näin tekee on mielestäni omistaja täysin vastuussa.
- Lenkitön
Tässä tapauksessa talon pihassa ei ole minkäänlaista aitaa. Joten koira juoksentelee kyllä omalla pihallaan sekä yleisellä tiellä, mutta AITAA EI OLE! En siis tarkoita sitä susikoiraa joka on aidatussa pihassa Tannilantien alkupäässä vaan tämä on rantaraitilla. Ja olen kyllä mennyt jo muualle lenkkeilemään, mutta kiitos kuitenkin vinkistä-en olisi ihan heti ite tajunnutkaan...
- luonnevikainen
Jos koira puree ihmistä, ihan missä vaan, pihalla tai tiellä - on ainoa oikea ratkaisu rikosilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771816Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 53604
- 35561
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398