ihmiselle joka lähtee juoksemaan muiden halun mukaan? Tekee aina kuten muut haluavat.
Mitä tapahtuu
4
80
Vastaukset
Menettää itsensä...
- sitäseontaionko?
Mittee sitte sille tapahtuu kun ei mene toisten halujen mukaan?
Häviää olemattomiin jos käskyttäjä on narsisti,narsisti ottaa just tälläiset silmätikukseen. Väsyy. Väsyy niin paljon, ettei enää välitä. Ei välitä perheestä, läheisistä, työstä, harrastuksista, itsestä, ei mistään. Ihmettelee vaan omaa onnetonta olotilaansa, ja miettii miten tästä suosta noustaan. Kun edes joskus; joskus, joku juoksisi omienkin halujen mukaan. Ja saattaapi olla, että alkaa juoksuttamaan toisia, omien halujensa mukaan.
Suosittelen, että joskus tästä painajaisesta pitää herätä, aukaista silmänsä ja katsoa ympärilleen; miettiä mitä olen elämälleni tehnyt. Millaisena sen haluan nähdä, loppuelämäni. Puhdistaa pöytä, totaalisesti, ja alkaa jälleenrakennustöihin.- 00000000NOLLA
"Väsyy. Väsyy niin paljon, ettei enää välitä. Ei välitä perheestä, läheisistä, työstä, harrastuksista, itsestä, ei mistään. Ihmettelee vaan omaa onnetonta olotilaansa, ja miettii miten tästä suosta noustaan"
Tunnistan tuon selvästikin itsestäni. Aikaisemmin mukavalta maistunut työ muuttui enemmän sellaiseksi "kunhan selviän hengissä- meiningiksi". Samaa oli muutenkin havaittavissa. Herää aamulla ja toivoo, että olisi jo ilta, että voisi mennä takaisin nukkumaan. Kaikki siinä välissä oli yhtä pakkopullaa. Keskittymiskykyni oli heikko ja olin äärimmäisen levoton.
Eräs ystäväni totesi kerran (hän on ollut onnellisesti naimisissa 20 vuotta), että sen jälkeen kun hän tapasi miehensä, jokainen päivä on ollut heräämisen arvoinen ja energiaa on vaikka muille jakaa. Minun suhteessani kävi taas päinvastoin. Energiavarastoni tyhjenivät tyhjenemistään. Ja lisäksi en välittänyt ulkonäöstäni tippaakaan. En vain jaksanut. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja kauneudenhoidosta, mutta silloin en jaksanut. Hiukset olivat takussa, iho kuiva ja karhea, lihoin melko paljon. Ja narskuhan oli tulokseen tyytyväinen. Valmistikin rasvaista ruokaa.
Enkä todellakaan jaksanut välittää vanhoista ystävistäni. Ei minulla ollut jakaa rakkautta heille. Minut oli imetty kuiviin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368