Homobaari Joensuussa?

Kyselisin paikallisilta, että mistä Joensuun baarista on "muotoutunut" sellainen baari, jossa homot ja lesbot tykkäävät käydä? Joensuussahan ei ole kai varsinaista "virallista" homobaaria, mutta kai nyt joku pubi on missä he tykkäävät käydä?

48

8696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle-koira

      Miksi pitäisi olla erillinen homo-baari? Eikö porukka mahdu viinahöyryissä saman katon alle?

      • Anonyymi

        Avoin kaikille


    • Hederoinen

      Olipas typerä vastaus! Eihän kenenkään otsassa lue homo/lesbo, ja mikäli haluaa etsiä kaltaistaan seuraa, on hyvä tietää missä paikoissa heitä käy. Äkkiä tulee ohimoon, jos menet heteroa kosiskelemaan ja iskemään baarista.

    • Tuula35

      Joskus on esim bepopissa järjestetty nimenomaan homoseksuaaleille iltoja.
      En muista järjestäjän nimeä.

    • pooiuus

      kyllähän se on tämä Wanha Jokela---sentakia siitä pidetään niin kiinni...

    • ääö

      joo, jokelassa oli homoja jo 80-luvulla. opiskelin joensuussa 1986-1990

      • Puppelipoikia

        Jokelaan ei voinut mennä kuin peltihousuissa jotka oli kiinni kuudella lukolla


    • Aika olisi

      Aika olisi Joensuussakin avautua tunnustamaan se , että me ihmiset olemme "kaipuultamme" erilaisia ! Minäkin haluaisin tietää sen , missä kaltaisteni kanssa voisin viettää yhteisiä iltoja ,tavata kaltaisiani , ehkä solmia ystävyyssyhteita...
      olla ihmisen kanssa ihminen ...

      • Anonyymi

        Niinpä


    • 14+20

      Varmaan Jokela ja Kerubi.

      Hobiles ry (www.hobiles.fi) järjestää silloin tällöin Joensuussa homobileitä.

    • bisse455

      ""missä he tykkäävät käydä? ""

      ELI et itse ole, ja tahtoisit vain kaveerata niiden kanssa kun se on muotia. Kyllä he paikat tietävät mutta tuollaisia trendihomokamu ihmisiä ei sinne kaivata!

      • dumbo

        Utra pub ja ravintola koivu


    • Mee sinne

      Homot tapaavat toisiaan puistoissa ja pääkirjaston vessassa, on nähty ja kuultu!

      • ujhygtfrd

        Noooo eiköhän noi heterotkin innostu joskus puistoissa ja vessoissa.
        On nähty ja kuultu.


      • Käyppä ite
        ujhygtfrd kirjoitti:

        Noooo eiköhän noi heterotkin innostu joskus puistoissa ja vessoissa.
        On nähty ja kuultu.

        Niin juu, mutta kyllä kirjaston vessa on päivittäin homokäytössä. Käyppä kattoon.


      • Kyllä...
        Käyppä ite kirjoitti:

        Niin juu, mutta kyllä kirjaston vessa on päivittäin homokäytössä. Käyppä kattoon.

        homo tietää!


      • Anonyymi
        Kyllä... kirjoitti:

        homo tietää!

        Moi ootko vailla kaveria?


      • Anonyymi

        Eläkeläiset Humppamiehet Kävi Soittaamassa Humppaa Vanhassa Jokelan Baarissa


    • Kuultu

      Kirjaston vessassa (pääkirjasto) ainakin joskus juopot vetää tirsoja pöntöllä istuen.

      • Friitty

        Paremminkin: juopot vetää kersoja! On nähty ja kuultu.


      • stdk
        Friitty kirjoitti:

        Paremminkin: juopot vetää kersoja! On nähty ja kuultu.

        pulkassa,no jopa on kun ei ole luntakaan maassa mutta onhan ne juoppoja!


    • Sieltä löytyy

      En oo ihan varma, mut Kolumbuksessa ja pikkumikossa käy aika hintin näköstä sakkia juopottelemassa. Kysy sieltä!

    • yy900018

      Ennen oli paikka nimeltä Mollys mutta ei ole enää.. nykytilannetta en tiedä.

      • srjku

        olen kuullut paikka on tuolla,savotan vieres rantakylän puolla...


    • Trolliiii

      Trollipentu joka sai kenkää Lieksa osiolta. Hanki mopo..

    • Vaseliinin pärinää

      En tiedä olisiko yksi sellainen esim. automuseosta jonkun matkaa eteenpäin ja oikealle? Mustaa nahkaa ainakin kavereilla kesäisin päällä, sellaista reipasta butch/bearded gay meininkiä.

    • lesboneitsyt

      Mie oon 30-vuotias lesbo ja neitsy, kun ei oo Joensuussa lesbobaaria.

      • Anonyymi

        Tuu käymään niin et ole pitkään


    • :) :)

      op vieressä

    • stop kakkakikkelit.

      Takataskun baaritiskillä ehdottelet karjuille pientä "pippelipainia" niin eheytyminen tapahtuu niin ettet silmiä kerkeä räpäyttämään.

    • futispuppe

      Sporttibaari kauppakatu 35

    • paskomaisteri

      Kuka nyt takataskussa kehtaa käydä ................

    • Kaksikolme

      Missä tapaisin miestä olen Joensuusta miestä tekisi mieli.

      • Kaksikolme

        Olisi mukava kevättä rinnassa.


    • homppelix

      Barplay on gay paikka etenkin wc

    • Leather12

      Ramona Ylämylly, siellä on vapaa meininki. Tiskitarjoilija/baarimies on tykästyny nahkafetissi ja gay. Todella vapaata, kun hän on töissä.

      • Anonyymi

        Tyylinsä kullakin


    • Anonyymi

      Kouluaikanani homot kävivät yleisessä huussissa

    • En tiedä itsekään mutta olen Joensuusta kotoisin ja haluaisin kokeilla muitakin kun naista ja mua on panettanut pitkän aikaa kun olisin halunnut että joku mies ottaa mut

    • Ei taida olla mitään baareja vähemmistölle

    • Anonyymi

      Hesassa käyvät homoilemassa, siel ne o maaseudun epänormaalit.

      Kyl 1960-luku oli hyvää aikaa, homot pantiin vankilaan.

    • Anonyymi

      Uimaharjun Selostajatorppa.

    • Anonyymi

      Puolet Selostajatorpan kanta-asiakkaista on ollut linnassa ja niillä on mora mukana.

    • Anonyymi

      Pielisjoki

    • Anonyymi

      Ruskea Saluuna

    • Anonyymi

      Lapuan-nössö tehnyt täysin saman aloituksen aamulla Seinäjoki palstalle.

    • Anonyymi

      Aikansa kun nettiä selailee niin tulee helposti mielikuva että top3. Bepop, Mikko, kammari. Järjestyksestä ei tietoa.

    • Anonyymi

      Haluaisin oman karhuhomon jolla on leukaparta. Mistä tälläisiä tyyppejä voisi löytää Joensuusta? Olen Bottom ja täysin käytettävissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe