no.. sain humiran itselleni, koska trexanista tuli haittavaikutuksia ja veriarvot meni sekaisin.. nyt pistän 12 päivän välein ja ihottuma lähes hävinnyt ja nivelet hienossa kunnossa ja humirasta ei mitään haittavaikutuksia..
ihmeellinen Humira
3
352
Vastaukset
- Psoriaatikko
Sama täällä, olen sairastanut psoria varmaankin yli 50v, viime kesänä aloitettiin Humira-hoito kaikkien muiden minulle sopimattomien hoitojen jälkeen. Kyllä elämän laatu on parantunut, on ihanaa kun ei joka aamu tarvii imuroida vuodetta ja vaihtaa lakanoita, suihkun jälkeenkin voi istuskella sohvalla kuten muutkin ihmiset, ennen joutu aina suojaamaan paikat missä istu jotta hilseet tai rasvat ei tahri paikkoja, tää on nyt suorastaan LUXUSTA!
- Kerro psoriasiksesta
Kärsitkö psoriasiksesta? Kerro tarinasi.
Etsimme psoriasiksesta kärsiviä henkilöitä haastateltaviksi erilaisiin artikkeleihin. Kerro, miten psoriasis on haitannut Sinun elämääsi ja oletko saanut siihen apua?
Tarinat julkaistaan nimellä. Korvaamme haastattelusta 50 euron lahjakortin.
Jätä yhteystietosi ja kerro hieman itsestäsi:
Projektipäällikkö Marika Hiltunen, Kaufmann Agency Helsinki Oy,
[email protected] tai puh. 050 34 97 405. - Vatsahaava ja rytmiö
Sairastettuani 35 vuotta psoria, kokeilin humiraa. Se vei psorin lähes kokonaan pois iholtani vuosiksi, mutta haittavaikutuksena sain vatsahaavan ja sydämen rytmihäiriöitä.
Nyt elelen ilman humiraa ja ilman haittavaikutuksia. Tosin psori on palannut takaisin, mutta parempi näin.
Humiraa ja Trexania kokeillut 60 kymppinen mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8191935Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622