Mistä saan oikeesti MJ pussilakanat!?!? oon penkonu puol nettii ja ei vaan löydy...-.- yhet löyty suomenkielisiltä sivuilta, ja nekin oli vaan sellaset mihin oli piirretty mini Michael, ja kaiken huipuksi ne makso neljäkymppiä!!! Maksaisin varmasti neljäkymppii tai enemmänki jos vaan löytäis sellaset MJ lakanat joihin olis painettu oikea Michaelin kuva! Ja englannin kielisiltäkin sivuilta olen yrittänyt penkoa, mutta ei ole ainakaan löytynyt vielä... kaikkea mahdollisia enkun kielisii hakusanoja oon yrittäny kokeilla mut ei siltikään löydy... et jos voisitte linkittää enkun/suomen kielisii sivustoja jossa myydään MJ pussilakanoita, tai laittaa mahdollisii hakusana vinkkejä, tai jos itte olette hankkinu sellaset niin mistä ootte ostanu ja paljon on maksanu ja ja... no kyl te tajuutte! :D
oikeesti auttakaa....!
MJ<3
3
388
Vastaukset
- heidi321
Mulla ois myytävänä Bad pussilakana ja tyynyliina
- In bed with MJ
Teetä ite. On monia Iiikkeitä joihin voi viedä "oman" kuvan ja painattaa sen mukiin, avaimenperään, t-paitaan tai mihinkä tahansa kankaaseen.
- täältä löytyy
tältä sivustolta voi tilata. Ei oo suomesta, mutta silti...
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&ved=0CEcQFjAH&url=http://www.aliexpress.com/store/group/Michael-Jackson-Bedding/320752_211655850.html&ei=3vWLUZ-RMIri4QTXgoCoCA&usg=AFQjCNF1WfQ9DKm6bL5sngmnFIaUxR112w&bvm=bv.46340616,d.bGE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119