Mistä saan oikeesti MJ pussilakanat!?!? oon penkonu puol nettii ja ei vaan löydy...-.- yhet löyty suomenkielisiltä sivuilta, ja nekin oli vaan sellaset mihin oli piirretty mini Michael, ja kaiken huipuksi ne makso neljäkymppiä!!! Maksaisin varmasti neljäkymppii tai enemmänki jos vaan löytäis sellaset MJ lakanat joihin olis painettu oikea Michaelin kuva! Ja englannin kielisiltäkin sivuilta olen yrittänyt penkoa, mutta ei ole ainakaan löytynyt vielä... kaikkea mahdollisia enkun kielisii hakusanoja oon yrittäny kokeilla mut ei siltikään löydy... et jos voisitte linkittää enkun/suomen kielisii sivustoja jossa myydään MJ pussilakanoita, tai laittaa mahdollisii hakusana vinkkejä, tai jos itte olette hankkinu sellaset niin mistä ootte ostanu ja paljon on maksanu ja ja... no kyl te tajuutte! :D
oikeesti auttakaa....!
MJ<3
3
382
Vastaukset
- heidi321
Mulla ois myytävänä Bad pussilakana ja tyynyliina
- In bed with MJ
Teetä ite. On monia Iiikkeitä joihin voi viedä "oman" kuvan ja painattaa sen mukiin, avaimenperään, t-paitaan tai mihinkä tahansa kankaaseen.
- täältä löytyy
tältä sivustolta voi tilata. Ei oo suomesta, mutta silti...
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&ved=0CEcQFjAH&url=http://www.aliexpress.com/store/group/Michael-Jackson-Bedding/320752_211655850.html&ei=3vWLUZ-RMIri4QTXgoCoCA&usg=AFQjCNF1WfQ9DKm6bL5sngmnFIaUxR112w&bvm=bv.46340616,d.bGE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847