Tupakan ja viinan hinta Kreikassa

Arskamäne

Onko kellään tietoa tupakka- ja alkoholituotteiden hinnoista ja ikärajoista Kreikassa? Olen piakkoin lähdössä Kreikkaan viikoksi ja tietysti kaverini pyysi tuomaan vähän tuliaisia, eikä itselläni ole ikää valitettavasti kuin 17 vuotta. Pikainen vastaus olisi todella lämpimästi tervetullut.

Kiitos jo etukäteen

8

4383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiesitkin varmaan

      Väkeviä alkoholijuomia (yli 22 %) saa Suomessa pitää hallussaan ja kuljettaa vain 20 vuotta täyttänyt henkilö.
      Miedompia (enintään 22 %, kuten vermutit, katkerot, sherryt, long drinkit, siideri ja kuohuviinit, puna-, valko- ja roséviinit sekä olut) koskeva hallussapidon ja kuljettamisen ikäraja on 18 vuotta.
      Tupakkatuotteiden maahantuonti ja hallussapito on kielletty alle 18 vuotiaalta.

    • miika7

      Jos tupakoita, joiden hinta on aika verran alhaisempi viela kuin Suomessa, pakkaa matkalaukkuun, kuka niita on penkomaan sielta ?

      • rup

        tupakka on saman hintasta ku täälläki...ainaki ku asuin siellä,se on varma......


    • Eikös e

      viimeisen tulipäätöksen mukan ole 1700 000 000 euroa pian on tulossa velkasaneeraus, joka maksaa lisää.

    • rup

      halpaa riippu siitä millon meet sinne.....ei siellä mitään henkareita kysellä...niille tärkeitä on mani the sing...tullissa sitte ne ottaa ylimääräset pois alaikäsiltä,ei kannata tuua alaikäisenä suomeen mitään tuoteitä tääl on nihilisti meininkiä.....

    • travelbag

      Just tullut Ateenasta takaisin pari paivaa sitten, tupakat EI ole samoissa hinnoissa kuin Suomessa, halvin paketti esim. Asso International on nyt 3 Euroa (hinta laski muutaman kymmenen senttia kun kansalla ei ole varaa maksaa....)

      Lentokentalta varmasti saa luulen, kartongina noin 18 E, tama ei ole varma tieto, mulle vaan kerrottiin.
      jos tarkoituksesi on tuoda Suomeen savukkeita matkalaukussa, niin laita ne vaatteiden valiin irtonaisina, jos avaavat tullissa niin varmaan ne menetat, jos eivat avaa niin sitten kaikki hyvin.

      Kreikka on vapaa maa, ei niinkuin Suomi, siella voi ihminen ostaa alkoholia ja kukaan ei kysy papereita eika ikaa. Toinen asia on ettet voi tuoda laillisesti mitaan alaikaisena Suomeen.

    • MatkaMatti

      Kuka idiootti lähtee pelkästään halvan viinan ja tupakan perässä ulkomaille??? Eikö ole mitään muuta mielenkiintoista olemassa maapallo tulvillaan!!!???

    • travelbag

      Eikohan se ole jokaisen oma asia, mita haluaa tuoda matkoiltaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe