Tupakan ja viinan hinta Kreikassa

Arskamäne

Onko kellään tietoa tupakka- ja alkoholituotteiden hinnoista ja ikärajoista Kreikassa? Olen piakkoin lähdössä Kreikkaan viikoksi ja tietysti kaverini pyysi tuomaan vähän tuliaisia, eikä itselläni ole ikää valitettavasti kuin 17 vuotta. Pikainen vastaus olisi todella lämpimästi tervetullut.

Kiitos jo etukäteen

8

6294

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiesitkin varmaan

Väkeviä alkoholijuomia (yli 22 %) saa Suomessa pitää hallussaan ja kuljettaa vain 20 vuotta täyttänyt henkilö.
      Miedompia (enintään 22 %, kuten vermutit, katkerot, sherryt, long drinkit, siideri ja kuohuviinit, puna-, valko- ja roséviinit sekä olut) koskeva hallussapidon ja kuljettamisen ikäraja on 18 vuotta.
      Tupakkatuotteiden maahantuonti ja hallussapito on kielletty alle 18 vuotiaalta.

• miika7

Jos tupakoita, joiden hinta on aika verran alhaisempi viela kuin Suomessa, pakkaa matkalaukkuun, kuka niita on penkomaan sielta ?

• rup

tupakka on saman hintasta ku täälläki...ainaki ku asuin siellä,se on varma......

• Eikös e

viimeisen tulipäätöksen mukan ole 1700 000 000 euroa pian on tulossa velkasaneeraus, joka maksaa lisää.

• rup

halpaa riippu siitä millon meet sinne.....ei siellä mitään henkareita kysellä...niille tärkeitä on mani the sing...tullissa sitte ne ottaa ylimääräset pois alaikäsiltä,ei kannata tuua alaikäisenä suomeen mitään tuoteitä tääl on nihilisti meininkiä.....

• travelbag

Just tullut Ateenasta takaisin pari paivaa sitten, tupakat EI ole samoissa hinnoissa kuin Suomessa, halvin paketti esim. Asso International on nyt 3 Euroa (hinta laski muutaman kymmenen senttia kun kansalla ei ole varaa maksaa....)

Lentokentalta varmasti saa luulen, kartongina noin 18 E, tama ei ole varma tieto, mulle vaan kerrottiin.
      jos tarkoituksesi on tuoda Suomeen savukkeita matkalaukussa, niin laita ne vaatteiden valiin irtonaisina, jos avaavat tullissa niin varmaan ne menetat, jos eivat avaa niin sitten kaikki hyvin.

Kreikka on vapaa maa, ei niinkuin Suomi, siella voi ihminen ostaa alkoholia ja kukaan ei kysy papereita eika ikaa. Toinen asia on ettet voi tuoda laillisesti mitaan alaikaisena Suomeen.

• MatkaMatti

Kuka idiootti lähtee pelkästään halvan viinan ja tupakan perässä ulkomaille??? Eikö ole mitään muuta mielenkiintoista olemassa maapallo tulvillaan!!!???

• travelbag

Eikohan se ole jokaisen oma asia, mita haluaa tuoda matkoiltaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe