Depressiolääkkeet ja astma

ahdistunut

Hei!Olen saanut työpaikkalääkäriltä astmadiagnosin,mitä ilmeisimmin synä ovat työpaikkani kosteusvauriot ja sisäilmaongelmat joille olen altistunut(Pef-seuranta).Odotan pääsyä keuhkopolille.Minua pelottaa.olen nimittäin depressiopotilas ja olen joutunut käyttämään säänöllistä depressioläkitystä jo kahdenkymmenen vuoden ajan ja niin olen pärjäillyt hyvin työelämässä.minulle koetettiin avaavia enkä pystynyt niitä käyttämään koska ne aiheuttivat unettomuutta ja itsetuhoisia ajatuksia.Vaikuttavat kuulemma keskushermostoon.Nyt olen lukenut netistä että astman hoitoon käytetään kortikosteroideja joiden sivuvaikutuksena voi olla masennusta.En ole pystynyt käyttämään edes piristäviä antihistamiineja enkä edes e-pillereitä koska sama juttu,unet häviävät ja masennus alkaa.
Kysyisin onko täällä samassa tilanteessa olevia ihmisiä ja voidaanko yleensä astmaa hoitaa kunnolla jos kortikosteroideja ei pysty käyttämään.

4

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8

      Voi olla, että masennuslääkitystäsi joudutaan nostamaan, kun kortikosteroidit aloitetaan. Älä huoli, kyllä sinullekin joku lääkitys vielä löydetään!

    • Kurssinsa käynyt

      Hei.

      Kokeile todella varoen lääkärin määräämiä astmalääkkeitä, koska vaikutat olevan erittäin lääkeherkkä. Tämän voi varmistaa yksityisen laboratorion kautta tilattavalla Detoksigenomisella (kallis - kukaan ei korvaa) testillä.

      Itse meinasin päästä astmahoitojen johdosta hengestäni, koska kyseiset aineet eivät poistu ropastani normaaliin tapaan. Nyt on tilanteeni se, että minulla ei ole astmalääkkeinä mitään hoitavaa, vain avaava. Ruokavalio on tarkastettu Antioksidanttiklinikalla ja siellä ymmärretään nämä lääkeongelmatkin. Toistaiseksi olen pärjäillyt.

      Selviät kyllä, mutta se vaatii itseltä valtavasti sinnikkyyttä ja tiedon hakemista. Usko omiin tuntemuksiisi vaikka kuka sanoisi mitä. Olemme yksilöitä.

    • S.A/Sinde vm-82

      Voi voi, kun Jumala ei ole sellaisia suonut tai luonut. No ei, mulla on tossa lääkkeet ympäri kämppää ja sä täältä netistä vasta etsit niitä .

      Saikkuako vai onnistumisen elämyksiä Tittelintuure-psykooseissa? Jumala ei ole luonut myöskään Tittelintuure-psykoosin pelkotiloja

      • Ju.A/Sinde vm-82

        Niin, on tähän linnunpönttösarjaan äiti olemassa kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2979
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      417
      2861
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      91
      2103
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      330
      1711
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1652
    Aihe