Eli olen yli parikymppinen nuorimies ja ollutvakityösstä jo 8kk. Huomaan että minua kohdellaan välillä tyhmänä, esim jos joku soittaa jahaluaa kysyä minulta jotain (olen insinööri) niin pomo puhuu puhelimessa ja tinaa vastaukset minulta, ja vielä katsoo vierestä osaanko käyttää tietokonetta.Tätä ei aina tapahdu, mutta joskus.
Myös ohjeistukset annetaan niin että anna "Pekka" tekee tämän, ja jos teen itse tietyn asian varmistetaan vielä että oliko nimi oiken ym. Voisiko tämä johtua siitä että ääneni on niin ohut miehenä, että ei oteta tosissaan, minulla on sairaus kurkussa ? En ole aina varma otetatanko minua tosissaan ja joskus olen huomannut että olen kaikille vain ilmaa, minun ei luoteta pätkääkään.. tai no pomo ei luota, mutta osa työntekijöistä ei luota ja osa luottaa...
yritän työn tehdä niin hyvin kun pystyn ja niin nopeasti kun pystyn, yritän parhaani että saisin edes jotenkin kunnioituksen...
Voi olla että ääneni ei vaikuta, jos olen oikeasti tyhmä ja unohtelen jotain asioita. Kukaan ei oikeasti sano olenko paska persoona, yritän vain.
Mitä tekisin? Olen aina ollut sulkeutunut..
Kohdellaanko teitä tyhmänä????
auttakaahädässä
1
238
Vastaukset 1
- 16+10
Kaikki me ihmiset ollaan omansalaisia. Pomot ja muut työntekijätkin. Oma rooli lutviutuu aikaa myöten työyhteisössä ja ehkä työsuhteen alkutaival on kaikista herkintä aikaa olla höröllään kaiken suhteen niin työnantajan kuin työntekijänkin puolelta.
Kieltämättä äänellä on auktoriteettinen vaikutus ihmisiin, mutta onhan ymmärrettävää, että sulla on todettu sairaus, joka sen aiheuttaa, etkä itse voi sille mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711593Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2571117Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.179769- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210705Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63675- 48620
- 40586
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50583Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68550- 63533
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul60526- 32511
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23489Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169476- 26462
- 69461
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 6453
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415