Eli olen yli parikymppinen nuorimies ja ollutvakityösstä jo 8kk. Huomaan että minua kohdellaan välillä tyhmänä, esim jos joku soittaa jahaluaa kysyä minulta jotain (olen insinööri) niin pomo puhuu puhelimessa ja tinaa vastaukset minulta, ja vielä katsoo vierestä osaanko käyttää tietokonetta.Tätä ei aina tapahdu, mutta joskus.
Myös ohjeistukset annetaan niin että anna "Pekka" tekee tämän, ja jos teen itse tietyn asian varmistetaan vielä että oliko nimi oiken ym. Voisiko tämä johtua siitä että ääneni on niin ohut miehenä, että ei oteta tosissaan, minulla on sairaus kurkussa ? En ole aina varma otetatanko minua tosissaan ja joskus olen huomannut että olen kaikille vain ilmaa, minun ei luoteta pätkääkään.. tai no pomo ei luota, mutta osa työntekijöistä ei luota ja osa luottaa...
yritän työn tehdä niin hyvin kun pystyn ja niin nopeasti kun pystyn, yritän parhaani että saisin edes jotenkin kunnioituksen...
Voi olla että ääneni ei vaikuta, jos olen oikeasti tyhmä ja unohtelen jotain asioita. Kukaan ei oikeasti sano olenko paska persoona, yritän vain.
Mitä tekisin? Olen aina ollut sulkeutunut..
Kohdellaanko teitä tyhmänä????
auttakaahädässä
1
238
Vastaukset 1
- 16+10
Kaikki me ihmiset ollaan omansalaisia. Pomot ja muut työntekijätkin. Oma rooli lutviutuu aikaa myöten työyhteisössä ja ehkä työsuhteen alkutaival on kaikista herkintä aikaa olla höröllään kaiken suhteen niin työnantajan kuin työntekijänkin puolelta.
Kieltämättä äänellä on auktoriteettinen vaikutus ihmisiin, mutta onhan ymmärrettävää, että sulla on todettu sairaus, joka sen aiheuttaa, etkä itse voi sille mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711593Kuuleppas