Ulko-oven osto pelottaa

Ulko-oviremppa

Ulko-ovi pitäisi uusia, mutta mistä ihmeestä tietää, mikä firma myy HYVIÄ ovia? En tarvitse mitään "Pitää olla hienompaa kuin naapureilla" ökyovea, mutta laadukasta haluaisin, ettei oven kanssa sitten tulisi ikäviä yllätyksiä. Eli jos teillä on hyviä kokemuksia keskihintaisista ovista, apua ottaisin vastaan mielellään!

9

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaskiok

itselläni kaskipuun ovia.olemme olleet tyytyväisiä.pää ovena paneloitu ovi.kero nimeltään ja muita oviakin on eri seinillä

• hyvät on

minulla on Lammin ovet, myös ikkunat, rautakauppa niitä suositteli, eikä ole ainakaan kahteen vuoteen tarvinnut katua

• Ulko-oviremppa

Kiitos tiedoista. Entä Jeld-Wenin ulko-ovet? Onko kenelläkään? Mitä kokemuksia.

• Ehkä otin ehkä en

Muista varmistaa, että ovessa on abloy lukkorunko. Joissan byggmaxin ja vastaavien "ulkomaisten" ovivalmistajien ovissa on jokin ihme runko mihin esim. abloy lukko ei sovi. Naapurille kävi niin ja piti vaihtaa 75 euron runko oveen ja jotain muuta pientä ongelmaa, että sai sarjoitettua lukon toimimaan vanhoilla avaimillaan jotka sopivat muihikin lukkoihin.

• hyvä ostos

Jeld-Wen ihan ok. itsellä ihan perus ovi ei ongelmia.

• Oikea mittaovi

Lammilta saat mitan minkä haluat, ei tarvii rusnata aukkoa.

• hdfmdf

Jos ovi on hdf-ovi niin kannattaa unohtaa. Ei kestä suomen ilmastossa katso vaikka huolto/käyttöohjeista mitä tehdas asettaa vaatimuksia siainnille esim. sade , auringonpaiste. Eli pahviovi mitä hdf on. Samaa kuin mdf mutta eri pintakäsittely. Hirveän näköisiä muutamanvuoden jälkeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      7039
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5191
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      143
      3200
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      214
      2607
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2287
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1113
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1090
    Aihe