1,5 vuotias suomenlapinkoira uros kaipailee Turusta leikkikaveria, joka ei heti pelästyisi lapinkoiramaista haukuntaa ja menoa. Poika on kiltti ja tulee toimeen aivan kaikkien koirien kanssa, mutta aina poika ei osaa tervehtiä nätisti ennen kuin on niskalenkillä painimassa. Ääntä pojalla riittää, mutta leikin lomassa tuokin unohtuu, kun pääsee painimaan. Olisi todella mukavaa, jos täällä olisi joku samanluontoinen koira leikkikaveria vailla, voisi aina välillä nähdä jossain painin merkeissä! :)
Leikkikaveria Turusta?
14
136
Vastaukset
- vanhaherrarobsa
Heippa!
Täällä kaivattais lenkkikaveria! Kyseessä siis jo 9-vuotias ruotsinlapinkoira joka tulee kaikkien koirien kanssa toimeen, leikkiäkkin vielä hetken jaksaa. Välillä meidän lenkit menee hirmuiseks löntystelyks ja oon huomannu että jos on koirakaveri lenkillä mukana niin vanhuskin on energisempi kävelemään, siksi olis kiva lenkkikaveri löytää!
Kiinnostaisko? :) - Leikkikaveria vailla
Kyllä meille aina koirakaverit kelpaa, jos vanhus jaksaa tuollaista riehakasta pikkukakaraa katsella :) Missä päin oleilette?
- vanhaherrarobsa
Tää vanhus kyllä ilmottaa sit jos hän ei enää nuoremman häsellystä jaksa katsella. :) Me oleillaan täällä Turussa, melko lähellä keskustaa tuomiokirkon läheisyydessä!
- Leikkikaveria vailla
Pitää kyllä joku päivä sopia johonkin tapaaminen, miten kiireen keskeltä ehtii. Me ollaan pojan kanssa täältä Haritusta päin, läheltä Kaarinan rajaa.
- vanhaherrarobsa
Se olis kiva! Ootko itse minkä ikänen? :) Kupittaan puisto vois olla yks mahdollinen paikka missä nähdä.. :)
- Leikkikaveria vailla
Olen 20-vuotias tyttö/nainen. Sie? :) Kupittaan puisto voisi olla kyllä hyvä paikka. Nyt kyllä niin kiireisiä viikkoja, että saa oikein sovitella missä kohdassa ehtii kauemmaksi aikaa pojan kanssa, mutta kyl sitä aina jostain sellainen kolo löytyy!
- vanhaherrarobsa
Minäkin 20-vuotias neitonen! :) Vaihdetaan vaik e-mail osotteita niin pystytään paremmin sopimaan missä ja millon nähdään! Tässä mun e-mail, ota yhteyttä! :) [email protected]
- _kaisu
onko tää viestiketju jo unohdettu? tääl ois kans lapinkoirauros leikkikaveria vailla :)
- Leikkikaveria vailla
Ei ole unohdettu! :) Poika kaipailee aina kaveria! Nyt vaan valitettavasti todella kiirettä kaikki viikonloput ja moni arki-iltakin. Mutta sovittelemalla varmasti johonkin koloon ehtisi leikkitreffit järjestää! Mistä päin Turkua olette? Me vaikutetaan täällä Haritussa.
- _kaisu
hei mikä sun s-posti on? jos laitan viestii sinne? :)
Täälläkin olis puolikas lapinkoirapentu (toinen puoli novascotiannoutajaa), 9 kk herralla ikää, ei pelästy haukkumisesta kun tekee sitä itsekin leikin tiimellyksessä :)
- _kaisu
Hei juvelie, laita s-postiosoitteesi, niin sovitaan koiratreffit??
_kaisu kirjoitti:
Hei juvelie, laita s-postiosoitteesi, niin sovitaan koiratreffit??
Moi!
Kiinni saa osotteesta juvelie[a]hotmail.com
- Leikkikaveria vailla
Meidät saa kiinni tästä osoitteesta, mutta nyt toukokuun todella kiirettä, niin voi mennä vähän pidemmälle tuo treffaaminen. :) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418