Ollaan perustamassa yhdistystä Tahallaan Velan Maksamatta Jättäjät Haetaan! Tervetuloa mukaan rehelliset kansalaiset.Tarkotus hakea kusipäitten rahat!!!!
TVMJH
4
138
Vastaukset
- 12
Oletko muuten tiennyt sitä, että jos ereydyttää jotain antamaan velkaa ja jättää sen jälkeen velan tahallaan maksamatta, syyllistyy joko petokseen, tai törkeään petokseen.
Eli rautalankana, jos et ymmärtänyt. Jos jo velkaa tehdessään tietää, ettei aio sitä maksaa on kyse rikoksesta. - Sinikka vm-82
Eli haluat väkivaltaa? Missähän paranoidissa maailmankolkassa tällainen on keksitty. Mä haluan jo koko rahan ja ekonomian pois. En mäkään saa koskaan, mitä huvittaa tai haluan/tarvin. Käännös = tahdon
- cupofcake/Sinde82
Et voi nyt olla taas toto-häiriössä ja leikkiä heppaa ja harjoittaa väkivaltaa. Ihmisestä hepaksi ja yhteiskunnan vetojuhdaksi. Jos pakottaminen ja painostaminen ovat ongelmiasi, ota yhteyttä johonkin muuhun ihmiseen. "Heppa voi saada toto-kohtauksen ja olla liioin väkivaltainen."
Heppa voi olla silloin pelottava.
Sittenkin on pelottavaa:
Kuin Naantalin aurinkona
Jaakobin poikien nimien kanssa
Mistä moinen poiminta
Onko kynnys korkea?
Sota ja stoalaisuus: Mä haluan, mä haluan, mä haluan
Sä saat sitten
Mitä jää jäljelle? - RyhmäKokkolaSinde82
cupofcake/Sinde82 kirjoitti:
Et voi nyt olla taas toto-häiriössä ja leikkiä heppaa ja harjoittaa väkivaltaa. Ihmisestä hepaksi ja yhteiskunnan vetojuhdaksi. Jos pakottaminen ja painostaminen ovat ongelmiasi, ota yhteyttä johonkin muuhun ihmiseen. "Heppa voi saada toto-kohtauksen ja olla liioin väkivaltainen."
Heppa voi olla silloin pelottava.
Sittenkin on pelottavaa:
Kuin Naantalin aurinkona
Jaakobin poikien nimien kanssa
Mistä moinen poiminta
Onko kynnys korkea?
Sota ja stoalaisuus: Mä haluan, mä haluan, mä haluan
Sä saat sitten
Mitä jää jäljelle?Siksi yksityisyydensuojatietoja ei tarvitse antaa kenellekään.
"Ei sitten, ei sitten."
"Mä en ymmärtänyt, että se sisältää ääntelyn muuttamisen."
"Onko tämä sun mielestä mukavaa?"
Miksi et voi keksiä mitään muuta kuin yksityisyydensuojatietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984