Subarun laatu

risakytkin

Kun tuo Subarun laatu on heikentynyt , löytyisiköhän syy Kiinassa tehdyissä komponenteista. ?

12

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päpinä

      Kyllä kiinassa nykyään ihan laadukasta tavaraa tehdään.

      Volvokin on Kiinalainen.

    • Tojoru

      Toyota on ostanut kasan Fuji Heavy Industri:n osakkeita ja nyt tekevät yhteistyötä. Siitä tason lasku johtuu, eikä ihme!

      • Täpinä.

        Kyllä ne Subarut kestää.

        Täytyy vain osata ajaa oikein !


      • Täpinä. kirjoitti:

        Kyllä ne Subarut kestää.

        Täytyy vain osata ajaa oikein !

        Pelkkä nimimerkkini kopioiminen ei nosta kirjoituksiesi tasoa. Miltä tuntuu olla feikki-heikki?


    • lääkäriherra

      Onko tuo Täpinä joku Väyrynen, ensiksi väittää yhtä ja kohta väittää että en minä niin ole sanonut.
      Vai lääkityskö heittää ?

      • "forre"

        Ei sullakaan paljoa ole järkeä jos et huomaa feikin ja rekisteröidyn nimimerkin eroa.


      • Tarkista vaan oma lääkityksesi kun et erota feikkiä aidosta. Sinulla tuo ymmärrys ei liene vahvimpia ominaisuuksi, kun annat feikin kusettaa itseässi.


    • Rojas

      Täällä kaikenlaiset hörhöt kirjoittelee.

    • "Imppu"

      Telkkarista tulee Simpsonit !

      • Kuumetta 38

        Suomi 24-sivut on kyllä melkoista luettavaa.
        Talonrakennusaikoihin kävin koti-rakentaminen sivuilla , siellä sitä oli jos jonkinlaista, kinastelua ja toisen solvaamista.

        Nyt oltuani kuumeen takia sairaslomalla , olen näitä autosivuja käynyt.
        Täälläkin monet mielensä pahoittavat , kinaavat ja toisia typeriksi nimittelevät.
        Ottakaa vähän rennommin! Onko se maailman kauhein asia jos jollakulla menee vaihteet jäykästi päälle.?

        Onneksi joku sentään keksii välillä että Simpsonit alkaa.


    • paalusu

      Onko se maailman kauhein asia jos jollakulla menee vaihteet jäykästi päälle.?
      Ei varmaan, toisaalta onko sekään maailman kauhein asia, jos asunnon toinen nurkka on laho.

    • Remontti ja kirvesty

      Missäpäin lahonurkka on ?
      Teen kaikenlaiset remontit, uudisrakennukset ym. rakennustyöt.
      Ammattitaidolla. Muista kotitalousvähennys.
      Vapaudun n. 10.6. tämänhetkisestä projektista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe