Miten kaupat auki Virossa pääsiäisenä? Miten lautat liikkuvat pyhinä?
pääsiäisenä
Pääsiäisenä Viroon
5
313
Vastaukset
- viron reissaaja
itsekin tätä mietiskelin
- Voi kelevetti
Paljon on fundeerattu täälläkin ja tultu siihen tulokseen että ovien lukkosalvat avataan.
- ksusha
Ainakin Prismat on auki joka päivä kello 9-23 ja varmaan edullisemmatkin kaupat.
Laivat kulkee joka päivä mutta nyt ovat jo vapaat paikat harvassa, arvaan - -...
Siis virossa on kaikki auki, aina! Ehkä jotku kampaamot jne on kiinni, mutta yleisesti kaikki on auki :)
- nyt ollaa pärnussa
Ruokakaupat olivat auki pitkänäperjantaina normaalisti ja jotkut vaatekaupat 10-16 esim.vanhassa kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976