minulla Panasonicin soitin joka tallentaa suoraan dvd lle.Aikaisemmin kun minulla oli vanha sonyn kuvaputki tv ,laitin vai skartin sottimen ja tveen väliin ja nauhoitus tai ajastin päälle oikea kanava piti tietysti jättää telkkariin ennen kun sen sulki.Homma toimi.Nyt minulla samsungin taulutv ja ongelma on se,etä telkkarin pitää olla auki ,muutin tulee vaan mustaa
APUA
1
81
Vastaukset
- worldtouringcar
Syy on asetuksissa, eli ilmeisesti telkkarin scart ei ole asetettu kaksisuuntaiseksi vaan se vain ottaa kuvaa vastaan mutta ei anna sitä millekään tallentavalle laitteelle, kokeile josko telkkarin asetuksista löytyisi kohta jossa on esim. "decoder" ja kokeile laittaa se päälle.
voi tietty olla ettei kyseinen telkkari edes anna signaalia tallentimelle päin vaan sen scart on ainoastaan yksisuuntainen.
Parempi homma olisi kun hankkisit erillisen digiboksin, silloin ei tarvitse jättää telkkaria auki tallennuksen ajaksi. Jos et halua tallentavaa boksia niin hyviä bokseja saa ihan muutamalla kympilläkin ja niissäkin on korttipaikka ja -lukija maksukanavia varten. Tallentava boksikin voisi tulla kyseeseen, mutta koska ilmeisesti tallenteiden siirto tietokoneelle, editointi ja lopuksi dvd:lle poltto tietsikalla ei taida olla sinulle "se juttu", niin parempi käyttää pysyvään tallennukseen sitä dvd-tallenninta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708