Kysyntääs horoskooppien sijaan numerita,minkä numeron edustajia tääl on eniten.
Mitä numeroita täällä pyörii ??
14
286
Vastaukset
- 6+6+6
666
- 1+4
täällä mä 1 ja tyttis 4. Tehtiin joskus vuosia sitten Kajaanissa yksillä messuilla, siinä muistaakseni laskettiin henkilön syntymäaika ja syntymänimi yhteen tjn.On muute pelottavan paikkansa pitävä.
- 1+4ei ku 5
korjaan tyttis on viitonen,muistin väärin,mut muu pätee.ja tosta numerologiasta saa kyl tietoo netistäkin jos ketä kiinostaa ja viihtii vähän näkeen vaivaa.
- 4 helmifani
1+4ei ku 5 kirjoitti:
korjaan tyttis on viitonen,muistin väärin,mut muu pätee.ja tosta numerologiasta saa kyl tietoo netistäkin jos ketä kiinostaa ja viihtii vähän näkeen vaivaa.
Eikä tarvita vaivaa kun meet mtv3.fi helmen horoskooppi sivuille, syötät tarvittavat tiedot, kone hoitaa homman. Mä 4 myös, vähän tiukkis mutta rakastava sanovat liian kiltti, kahden lapsen äiti.
- mielenkiintoista1
vastaisin jos saisin tietoon miten lasken tulokset vai mikä teoria on tässä takana?
- 12+4=
Mun numeroksi tuli 9
tässä linkki
http://www.mtv3.fi/helmi2010/minisaitit/erik.shtml/1044849?ennustaja/oraakkeli - yksi wanha wakkari
11 näytti tulevan minulle.
Kävin muuten juuri allekirjoittamassa www.naimalakko.fi adressin, nimettömänä kylläkin : ( ja vaikka en vihreitä äänestäkään, mutta kannanotto asian puolesta tämäkin!
Iloista kevättä palstalaisille! - rivotar
21
4 7
Noh, ainaki mie sovin kuvauksiin. Ehkäpä liianki hyvin.- 1 : )
Uno Ykkönen.
- lololzzz
5 ja 8
- lallal-
4 ja 8
- .....
elämänpolku 8
minuus 4
kohtalo 3
tämän perusteella: http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/01/1040565?ennustaja/oraakkeli - 7+11
Polku 11, minuus 11 ja kohtalo 22.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu231573Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691