~ Voitelua ~

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pisteet meni

      YÖKKKKK..
      kamala runo!!!!!

      • Tiedätkö mitä yhteistä on Mäkäräisellä ja Hyttysellä ?

        Noh, molemmat pistävät... :D

        Sinä et taida olla naisten ampumahiihdon ystävä... ;D


      • Kisskiss---------))
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Tiedätkö mitä yhteistä on Mäkäräisellä ja Hyttysellä ?

        Noh, molemmat pistävät... :D

        Sinä et taida olla naisten ampumahiihdon ystävä... ;D

        No, mutta..
        eikös se mäkäräinen puraise palan pois ja itikka tyytyy pelkkään vereen niin kuin vampyyri??

        Saatan olla väärässäkin..

        http://www.youtube.com/watch?v=DMf6CNrve8A&feature=related

        ...mutta ei kannata ahnehtia, ettei käy köpelösti, oli sitten kyse verestä tahi lihasta tahi naishiihtäjistä ;)


        T. Kisskiss


      • Kisskiss---------)) kirjoitti:

        No, mutta..
        eikös se mäkäräinen puraise palan pois ja itikka tyytyy pelkkään vereen niin kuin vampyyri??

        Saatan olla väärässäkin..

        http://www.youtube.com/watch?v=DMf6CNrve8A&feature=related

        ...mutta ei kannata ahnehtia, ettei käy köpelösti, oli sitten kyse verestä tahi lihasta tahi naishiihtäjistä ;)


        T. Kisskiss

        Sen verta tiedän... että kaikki hyttyset jotka pistävät ja imevät verta ovat naaraita ja että mäkäräisetkin imevät verta...
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Mäkärät

        Noh..mutta kuitenkin,,

        Urheiluselostaja sanoi: " Anna tänne se kiikari ! "
        ja kohta jatkoi: " Eikun se toinen..tää on tyhjä.."


      • -----))Kisskiss
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Sen verta tiedän... että kaikki hyttyset jotka pistävät ja imevät verta ovat naaraita ja että mäkäräisetkin imevät verta...
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Mäkärät

        Noh..mutta kuitenkin,,

        Urheiluselostaja sanoi: " Anna tänne se kiikari ! "
        ja kohta jatkoi: " Eikun se toinen..tää on tyhjä.."

        Totta turisit koppi, ei mäkäräinen lihaa syö. Anteeksi maalaisuuteni. Taisin sotkea sen toiseen lajiin, kun noita on niin montaa lajia. Saattoi olla, että ajattelin tätä lajia

        ------------))

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Polttiaiset

        Sen kuitenkin haluan sanoa, että ei naiset niin kauheita ihmisiä ole, ei sen kauheampia kuin miehetkään, vaikka siltä välillä tuntuisikin. Ajattelin vaan, kun huomautit, että itikat (nuo verenimijät) ovat kaikki naaraita..ja en voi mitään sille, että tuo runosi tuntuu nyt jostain syystä antavan varsin negatiivisen kuvan naisita, pahoittelen, jos olen täysin hukkateillä.

        Tämä viesti minun oli pakko laittaa tänne kaikkien naisien puolesta. En siis loukatakseni millään lailla. Yleensä pidän runoistasi, ja siksi toivonkin, että tämä runo oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu, kuten ihan aluksi ajattelin kun tuota runoasi luin :)

        T, Kisskiss


      • -----))Kisskiss kirjoitti:

        Totta turisit koppi, ei mäkäräinen lihaa syö. Anteeksi maalaisuuteni. Taisin sotkea sen toiseen lajiin, kun noita on niin montaa lajia. Saattoi olla, että ajattelin tätä lajia

        ------------))

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Polttiaiset

        Sen kuitenkin haluan sanoa, että ei naiset niin kauheita ihmisiä ole, ei sen kauheampia kuin miehetkään, vaikka siltä välillä tuntuisikin. Ajattelin vaan, kun huomautit, että itikat (nuo verenimijät) ovat kaikki naaraita..ja en voi mitään sille, että tuo runosi tuntuu nyt jostain syystä antavan varsin negatiivisen kuvan naisita, pahoittelen, jos olen täysin hukkateillä.

        Tämä viesti minun oli pakko laittaa tänne kaikkien naisien puolesta. En siis loukatakseni millään lailla. Yleensä pidän runoistasi, ja siksi toivonkin, että tämä runo oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu, kuten ihan aluksi ajattelin kun tuota runoasi luin :)

        T, Kisskiss

        Yhdyn edelliseen puhujaan mutta puhun yleensä vain
        omasta puolestani... ;D

        T: (*J*)


    • ...

      huh..huh..

      • ...

        Toi vain näyttelee mua ja järkyttynyttä:D


      • Kopittelija007

      • ... kirjoitti:

        Toi vain näyttelee mua ja järkyttynyttä:D

        Joo.. älä ole milläsikään...identiteettivarkaat iskee tääl aika usein ku ei oma elämä ole tarpeeksi innostavaa...
        Mut ku on tarpeeks erilainen ni semmoset ei pysy perässä... ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=yMMqVQ7RozM


    • jokuvainen

      Niinpä..
      mut niinhän tekee ne miehetkin :)

      • Joo... Mutta Mäkäräinen voitti Maailman- Cupin vaikka ampui
        välillä aika pahastikin ohi... :D
        Miesten ampumahiihto on kyllä aika katveessa nykyisin...
        Tämä on minun henkilökohtainen mielipide... ;)


      • jokuvainen
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Joo... Mutta Mäkäräinen voitti Maailman- Cupin vaikka ampui
        välillä aika pahastikin ohi... :D
        Miesten ampumahiihto on kyllä aika katveessa nykyisin...
        Tämä on minun henkilökohtainen mielipide... ;)

        Niinpä..
        Miehillä onkin putkiaivot!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe