Scannasin koneen avast freellä ja 2 virusta löytyi (joku teatimer.exe) ja kun olen siinä poisto ikkunassa, niin se ihmeen ''lisää'' nappi ei toimi enkä saa poistettua niitä!
Auttakaa!
3
417
Vastaukset
- BackInTime
Tuo teatimer.exe kuuluu todennäkösesti Spybotin Search & Destroy-ohjelmalle eli ilmeisesti ns. false positive. Jos sulla ei ole S&D:tä asennettuna niin siinä tapauksessa kannattaa kone tarkistaa myös esim. Malwarebytesin Antimalwarella ja jollain onlinescannerilla. Jos nuokaan ei löydä mitään niin lähetä ne teatimer-tiedostot VirusTotaliin. Sieltä pitäs viimestään sitten selvitä onko ne oikeesti jotain haittaohjelmia.
- BackInTime
Niin ja jos se S&D on koneella niin kato et onko sen reaaliaikainen suojaus päällä. Jos on niin sammuta se. Sen ei tarvii olla taustalla sotkemassa.
- Burlakov
Missä Windows, siellä ongelma. Onneksi on olemassa Mac ja Linux.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358