Niin, olen kiinnostunut, että millainen rapumies on rakastajana, aviomiehenä, isänä?
Millainen rapumies on aviomiehenä?
22
5147
Vastaukset
- exä rapumiehenä
äiti vetää narusta vielä vaikka haudan takaa...
- rapumies
Oijoi, kyllä ihmeen nyhveröihin oot törmänny :D
Noh, ihmisiä on monenlaisia, itseäni ei taas kiinnosta hirveästi. Minulla on oma elämä ja siihen ei tartte sukulaisten puuttua. - scorpio
rapumies kirjoitti:
Oijoi, kyllä ihmeen nyhveröihin oot törmänny :D
Noh, ihmisiä on monenlaisia, itseäni ei taas kiinnosta hirveästi. Minulla on oma elämä ja siihen ei tartte sukulaisten puuttua.Olet aivan oikeassa sillä minunkin ex-miehellä ei ollut välejä kenenkään sukulaisensa kanssa ja normaalia oli että hän tappeli kaikkien kanssa.
Eli en suosittele rapu miestä kuin hyvin vahvoille persoonille, ketkä kykenevät sanomaan- ei - tälle omituiselle luonnonilmiölle.
Aviomiehenä oli 7- tasoa, eli oli aika luotettava ja viihtyi kotona. Mutta ns. seksuaalisuus oli vain hänen haluista ja toiveistaan kiinni, eli mies oli siinäkin suhteessa itsekäs, arvosana 5.
( nyt olen hyvässä parisuhteessa normaalin miehen kanssa, joten tiedän mistä puhun :) )
Oli luonnonystävä ja eläinrakas, ei juurikaan lapsirakas, onneksi meille ei siunaantunut lapsia.
Siis n 10 vuoden tuntemisen jälkeen tuntui kuin olisi ollut vankilassa. Olen joutunut uudestaan tutustumaan kaikeen koska hän ei hyväksynyt mitään. Hän halusi että nainen palvelee häntä ja vain häntä. Ja mies kutsuikin minua äidiksi vaikka olimme alle 30 v molemmat kääääääääk, se kauhistutti kun olimme vaikka kaupassa, tai siis kauppoihin ei hänen kanssaan voinnut juurikaan mennä koska kaikki päätyi mustasukkaisuus kohtaukseen !!!!!!!!!
Mutta aina kannattaa muistaa että kaikki ei ole horoskooppi merkistä kiinni, saattaa olla ihania rapu- miehiä, mutta tämä minun tapaukseni nyt oli tällainen. - rapumies
scorpio kirjoitti:
Olet aivan oikeassa sillä minunkin ex-miehellä ei ollut välejä kenenkään sukulaisensa kanssa ja normaalia oli että hän tappeli kaikkien kanssa.
Eli en suosittele rapu miestä kuin hyvin vahvoille persoonille, ketkä kykenevät sanomaan- ei - tälle omituiselle luonnonilmiölle.
Aviomiehenä oli 7- tasoa, eli oli aika luotettava ja viihtyi kotona. Mutta ns. seksuaalisuus oli vain hänen haluista ja toiveistaan kiinni, eli mies oli siinäkin suhteessa itsekäs, arvosana 5.
( nyt olen hyvässä parisuhteessa normaalin miehen kanssa, joten tiedän mistä puhun :) )
Oli luonnonystävä ja eläinrakas, ei juurikaan lapsirakas, onneksi meille ei siunaantunut lapsia.
Siis n 10 vuoden tuntemisen jälkeen tuntui kuin olisi ollut vankilassa. Olen joutunut uudestaan tutustumaan kaikeen koska hän ei hyväksynyt mitään. Hän halusi että nainen palvelee häntä ja vain häntä. Ja mies kutsuikin minua äidiksi vaikka olimme alle 30 v molemmat kääääääääk, se kauhistutti kun olimme vaikka kaupassa, tai siis kauppoihin ei hänen kanssaan voinnut juurikaan mennä koska kaikki päätyi mustasukkaisuus kohtaukseen !!!!!!!!!
Mutta aina kannattaa muistaa että kaikki ei ole horoskooppi merkistä kiinni, saattaa olla ihania rapu- miehiä, mutta tämä minun tapaukseni nyt oli tällainen.noh, itse en ole riidoissa sukulaisteni kanssa -
en vain halua, että he tunkevat nokkaansa minun
elämääni :) Sukulaisia on kiva morjestaa välillä, mutta en nyt alkaisi sukujuhlia jne jäykkiä muodollisuuksia pitämään. Nuorempi sukupolvi suvusta on taas ihan mukavaa seuraa noin kavereinakin. Joillekin sopii, että koko suku on yhtä suurta perhettä ja haluaa että he tunkevat nenänsä ja kriisinsä sinunkin elämääsi. Henk.koht. ei kiitos. Suhteessa itse ollessani siihen ei paljoa muut kuulu kuin siinä suhteessa olevat henkilöt.
Täytyy myöntää, että eläinrakkautta on, mutta sitten lapset, noh, ei ole siunaantunut, ei ole mitään lapsia vastaan, ihan mukavia vesseleitä paitsi vauvojen kanssa alkaa tulemaan pieniä ns. "pelkotiloja", että kömpelöi jotain jne.
Täytyy myöntää, että omituisia rapumiehiä olet tavannut, sillä omasta mielestäni on erittäin kiihottavaa jos nainen himoitsee sinua ja toivoisin naiselta myös samanmoista reaktiota suhteessa toisinkin päin :)
Täytyy sanoa, että arvostan myös omaa vapauttani sen verran, että annan sitä myös kumppanilleni.
Eli vanha sääntö toimii aika pitkälle, "ympäri mennään ja yhteen tullaan".
Kotona istuskelu on varmasti todella kivaa ja mukavaa, mutta ei sovellu meikäläiselle pidemmänpäälle - alkaa seinät kaatumaan niskaan liiallisesta mökkihöperönä olemisesta :D
Suurin ongelmani on ehkä kumppaniin liiallinen luottavaisuus, jonka kumppani saattaa kokea välinpitämättömyydeksi, jotenka mausteeksi pohjalla pitää välillä vaikka sitten esittämällä olla mustasukkainen. Pitkän suhteen salat taitaa mennä siihen, että osaat näytellä hyvin vakuuttavasti niin suuttunutta kuin mustasukkaista :) Jostain syystä välillä, kun tulee kärpäsestä härkänen vaikka olisikin aivan mitätön, mutta vaikea pidätellä naurua siinä suuttumushöpötyksen ohella :D Noh, kaippa sitä pitää leikkiä ikä kaikki, niin ei tule tylsän arkista ja toimii kai vastapainona ettei elämästä tulisi vaan ruusuilla tanssimista ja näin jotain ihmeellisiä asioita 'ei tää voi olla totta' jne.
Noh, toivottavasti törmäät johonkin mukavaan mieheen ellet ole jo törmännyt :) - juuri niin
olet ihan oikeassa, että äiti vie vielä haudankin takaa kuin pässiä narussa - elossa ollessaan pitää suitset niin tiukalla, ettei poika parka pääse ollenkaan elämään omaa elämää eikä omia suhteitaan.....huhhuhhuuh...ei enää IKINÄ rapu-miestä!
- erin
juuri niin kirjoitti:
olet ihan oikeassa, että äiti vie vielä haudankin takaa kuin pässiä narussa - elossa ollessaan pitää suitset niin tiukalla, ettei poika parka pääse ollenkaan elämään omaa elämää eikä omia suhteitaan.....huhhuhhuuh...ei enää IKINÄ rapu-miestä!
Meillä ei ole noin, sillä olen vahva luonteisempi kuin rapuni äiti. Jos minä sekä hänen äitinsä tahdomme jotain niin rapu mies mukautuu ennemmin minun tahtooni (kauhea sanoa se noin). Tarkoitan että hän mielummin tekee niinkuin minä haluan kuin miten äiti haluaa. Riippuu paljon nousevastakin merkistä.
- Anonyymi
juuri niin kirjoitti:
Juuri, äiti on aina tärkein rapumiehelle, äitin helmoissa lämmintä paskaa housuun 5v pikkupoika vielä aikuisenakin.
- Anonyymi
juuri niin kirjoitti:
Peräkammarin miehistä 95% on housuunpaskovia rapuja.
Syödään äitin tissiä vielä aikuisenakin.
Äitille helpotus päästä hoitokotiin, ei tarvitse hyysätä nysväkettä.
Mitään kotitöitä eivät nämä hylkiöt osaa tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammarin miehistä 95% on housuunpaskovia rapuja.
Syödään äitin tissiä vielä aikuisenakin.
Äitille helpotus päästä hoitokotiin, ei tarvitse hyysätä nysväkettä.
Mitään kotitöitä eivät nämä hylkiöt osaa tehdä.Pilkulleen oikein tuo housuunpaskominen.
Varsinainen mr Pampers.
Pelkuri jota ei ihmisten ilmoille saa millään, äitinsä helmoissa viihtyvä nynnykki. - Anonyymi
scorpio kirjoitti:
Olet aivan oikeassa sillä minunkin ex-miehellä ei ollut välejä kenenkään sukulaisensa kanssa ja normaalia oli että hän tappeli kaikkien kanssa.
Mutta aina kannattaa muistaa että kaikki ei ole horoskooppi merkistä kiinni, saattaa olla ihania rapu- miehiä, mutta tämä minun tapaukseni nyt oli tällainen.Tyypillinen rapu. Mustasukkainen kaheli.
Vainoaja.
Pelkuri mammanpoika. - Anonyymi
juuri niin kirjoitti:
Aviomiehenä alinta mahdollista tasoa.
Yrittää vangita vaimonsa kotiin.
Estää kaikki sosiaaliset suhteet.
Edes kauppaan ei laske, ettei vaimo pääse huoraamaan.
Raivohullu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviomiehenä alinta mahdollista tasoa.
Yrittää vangita vaimonsa kotiin.
Estää kaikki sosiaaliset suhteet.
Edes kauppaan ei laske, ettei vaimo pääse huoraamaan.
Raivohullu.Tekee lapsia vaikkei edes halua.
Vaimokin pelkkä piika, äitin korvike.
Mammanpoika ja nynny. Pelkuri. - Anonyymi
Jokainen tuntee yhden äitin helmoissa loisivan Rapu miehen.
- Ravun oma
Rapumies on hellä, hoivaava, kiltti, huomaavainen ja turvallinen kumppani :)
Hän on hyvin huumorintajuinen, saa minut aina nauramaan. Hän ei korota ääntään, ei riidellessäkään huuda tai riehu.
Hän on hellä ja tekee puolestani mitä vain, joskus liikaakin..
Hän on turvallinen ja älykäs. Keskustelut sujuu loistavasti. Tunteistaan ei aina osaa puhua.
Hän rakastaa eläimiä ja lapsia. Lapsien kanssa riehuu ja leikkii, ottaa syliin ja on kiltti lapsille.
Hän on joskus mutta hyvin harvoin oikukas. Laiska on mitä tulee kotitöihin :) Auttaa silti pyydettäessä siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Hyvä kokki!
Tälläinen siis minun rapumieheni :) Mammanpoikako? Ihan sama, minulle hän on täydellinen!- äiti
hmmmm....sanoisin että kaikki italialaiset ovat mammanpoikia, ja äitinä tuumaan että se on mainio juttu se!!!!!!!!! kyllä oma poikakin saisi aikuisenakin hihkaista että MAMMA MIA ja halata oikein kunnolla!!
"käy äitisi luona silloin kun äitisi elossa on.."
sanoo runokin. - Anonyymi
äiti kirjoitti:
hmmmm....sanoisin että kaikki italialaiset ovat mammanpoikia, ja äitinä tuumaan että se on mainio juttu se!!!!!!!!! kyllä oma poikakin saisi aikuisenakin hihkaista että MAMMA MIA ja halata oikein kunnolla!!
"käy äitisi luona silloin kun äitisi elossa on.."
sanoo runokin."käy" ?? 🤣🤣🤣 rupuhan asuu äitillä.
mammanpoika
- Anonyymi
Rapumies on rupumies.
Ei vaineskaan. Ei kai kukaan oikeasti usko että juuri syntymähetkellä tietyt helvatin kaukaiset kivi- tai kaasupallot jotenkin vaikuttaisivat ihmiseen jotenkin. Halooo!- Anonyymi
Eiköhän näitä housuunpaskojia ole muissakin merkeissä.
Ei kavereita, ei mitään sosiaalista elämää. Ainut harrastus äitillä loisiminen.
-rapu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän näitä housuunpaskojia ole muissakin merkeissä.
Ei kavereita, ei mitään sosiaalista elämää. Ainut harrastus äitillä loisiminen.
-rapumeidän luokan koulukiusattu oli rapu.
- Anonyymi
Saksikas,.,.
- Anonyymi
Mielellään käyttää naisten alusvaatteita, mummomallia.
- Anonyymi
Huono ja sellaisten kanssa touhuavat turvautuu oudompiinkin juttuihin. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887