Jätkistä ei oo ku harmii

Vihaan jätkii -.-

Oon pian 16 vuotta. Oon tullu aina jätetyks jätkien kaa ja aina on syynä et vika on mussa. Yhen jätön sain kuulla kamuilta, oli pettäny ja väittäny ettei seurustele. Toiset sit tekstareil. Tiien etten oo mikää erikoine tapaus, mut vituttaa noi jätkät ne vaa ei sit suostu pysyy aloillaa sit yhtää, aina löytyy joku muakii parempi, tai no kaikki muut onkii mua parempii, mut niiku... Juu... Mul o iso sydän, oon kiltti, hellä, osaan rakastaa, mun luonne on siis aivan täydellinen, oon kotitalous ihmisii, siis osaan kokata, siivota yms. aina kyl ei jaksa xd. Mut ne jätkät vaa kattoo sit ulkonäköö...

10

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tm32aler51awdf10sq1f

Löysää kaasua. Tää on tyhmin asia sanoa, mutta oot 16. Ja nää "jätkät" ei oo jätkiä, vaan poikia jotka tykkää/haluaa kokeilla tikulla jäätä ja leikkiä. Eivätkä ne pojat - etkä pakosti säkään - aina edes tiedä mitä todellisuudessa haluavat.

Meilkein vaikuttaa läpältä tää teksti, tulinko trollin voittamaksi? Damn.

Silti. Chill the fuck out.

• vihaan jätkii -.-

Ei ei oo trolli... mut läpält toi voi vaikuttaa, mut ei oo...

• plaablaplaa

mulle käy ain samalla tavalla. Omasta mielestä oon melko nätti, vaik en käytä meikkii, en oo läski mut en myöskään timmi! Eli vatsan seutuu vois varmaankin treenata :) Aluks pojat sanoo nätiks ja hotiks (toi hot- osa vähä vaikee itestä uskoo..) mut sit yhtäkkii huomaaki olevansa taas sinkku. Mut en mä semmosten tunteettomien paskojen perään kauaa jaksa itkee...Jos ei oo kurii pysyy yhen kans kerrallaan ni saa mennäkki, ei se suhde pitemmän päälle sit oiskaa kestäny.

• Se ongelma on se että ku tos teini-iäs tulee etittyy semmosta 'täydellistä' tyttö/poika ystävää, mutta tosi asia on että kukaan ei oo täydelline; kukaan ei voi täyttää kaikkii sun tarpeitas. Sitte ku huomatan jotai pientäki vikaa siinä kumppanissa nii heti jätetään ja ajatellaa et ei se ollu se oikee mulle ja sit siirrytää seuravaan kohteesee. Ku sitä aikuistuu nii huomaakin sitte että ihmiset ei oo täydellisii ja hyväksytään ne semmosena ku ne on ja autetaan niitä niiden puutteissa ja ollaan tukena.

• vihaan jätkii -.-

Mä oon huomannu sen jo ja en niiku sitä vaadikkaa et olis semmone täydellinen. Mut niiku se on siin et mun edellinen, jonka kaa ei ollu mitää syytä mennä poikki ni jätti, koska se muka ei ollu tarpeeks hyvä mulle ja muutekki meiä suhde muka meni liia arkiseks ja sillei ei sais käydä ku muute se ei uskal niiku enää seurustella ja kaikkee. Meil oli suunnitelmii, se vielki rakastaa mua, mut niiku sen mielest siit vaa ei sit tullu mitää. Mikä karmivinta on se, et kaikki mun suhteet päättyy 7 viikkoo.

• En nyt osaa sanoo ku ei itellä oo kokemusta seurustelusta, mutta tota en kyllä ymmärrä että miks se sano et ei oo tarpeeks hyvä sulle. Uskoisin että se oli vaa säälittävä keino päästä pois suhteesta, kun muuta syytä ei oikeen keksiny. Siinä tapauksessa vika oli pojassa, eikä sinussa. Mutta voiha se olla jokin muukin syy, siihen vain en tiedä vastausta.
      En oo iha varma mitä tarkotat ku suhde menee arkiseks, et jos viittit selittä niin ehkä voin löytää jonkinlaisen selityken sille.

• vihaan jätkii -.-

siis se sano et suhde meni vaa arkiseks ja tällei... mut varmaa tarkotti sitä et ei ollu enää mitää jännitystä..

• Mutta pitääkö siinä aina olla jotai jännistystä? Eihä elämä aina voi olla täynnä jännitystä, ku eihä sit pian olis mitä jännittävää jos aina ois jännittävää. Siihe tottuis ja sit vaa kaipais lisää ja lisää jännitystä elämään, eikä ois koskaa tyytyväine mihinkää. Ja eikö tylsätki hetket oo osa sitä suhdetta? Se poika pitäis olla sulle niinku sun paras kaveri, joku jonka kans pystyy juttelee mistä vaa. Ja jos näin ois, nii eihä sitä koskaa pitääs tylsää olla. Eihä kavereitakaa jätetä jos välillä o tylsää, sitte vaa keksitää jotai jolla saadaan aika kulumaan. Jos se ei vaa sit kerta kaikkiaan suju se suhde, nii sitte te ootte liian erilaisia ja täysin eri asioista kiinnostuneita, joka sitte tarkottaa että teidän tiet johtavat eri suuntiin ja ei kannata jäädä seurustelemaan. Mutta ei se mitään! Kyllä sieltä vielä se oikeanlainen mies löytyy, ei vaa saa luovuttaa, ei missään nimessä saa heittää toivoa menemään.

• +0+9090+0767

Rentut, pelimiehet, naistennaurattajat...

Kokeile seuraavaksi jotain ujoa ja yksinäistä poikaa. Ne osaa arvostaa tyttöä ihan eri tavalla.

• plaabliblaa

mä oon kokeillu ujoakin.... mut ei meiä jutusta tullu mitää ku oltii fyysisesti eri tasolla...poika halus enemmän ku mä ja puoliks painostikin, ei kiva juttu :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe