Lars Kepler

deqqaristi

Oletteko lukeneet Hypnotisoijan tai västikään ilmestyneen Paganini ja paholainen -kirjan? Vetävätkö kirjat vertoja Larssonin trilogialle?

5

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivi.

      Olen lukenut, eivät mielestäni ole lähelläkään Larssonin trilogiaa, mutta kuten aina totean, makuasioita...

      Itselläni Unni Lindellin Mörkömies kesken, pidän kirjailijan tuotannosta, tästäkin.

      Lukaisin A.Rosmanin Majakkamestarin tyttären, tiedän etten seuraavaa kirjaansa lue. Eikä kiitos enää yhtäkään M. Jungstedtia, Kevään kalpeudessa sai olla kohdallani viimeinen. Arne Dahlista olen pitänyt, mutta uusimpansa, Pimeyden kutsu oli pettymys.

      Mutta tosiaan, makuasioita.....

      • scarabaeus

        jasoo........ täällähän tämä
        Päivi
        taas kirjoittelee että
        makuasioita.
        Pidetään ja ei pidetä. Kun nyt ilmeisesti kahlaat kaikki dekkarit järjestään niin olisi kiva
        kun pistelisit sillai
        kriitikkona. Nää
        tykkään
        en tykkää

        ei ole mitenkään

        mistään kotoisin.

        Siis en millään pahalla tarkoita
        vaan
        hyvällä.
        Ks. Kirja-arvostelut saittia, missä yritän toimia sen
        0808
        pillin mukaan.

        Huoh !


    • Päivi.

      Toki voin pisteytellä, mikäs siinä...palaan asiaan kun olen lukenut muutaman tuossa odottelevan uutuusdekkarin.

      Makuasioita ne silti ovat;)) Joku pitää valtavasti jostain mistä minä en laisinkaan jne.

      Hyvää viikonloppua!

    • vain viihdettä...

      Minusta hypnotisoija oli karseaa väkivallan mässäilyä...epäuskottavaa ja ei juoni ollut onnistunut:ei uskottava...majakkamestarin tytär oli kirja jolle jään odottamaan jatkoa...siis samalta kirjailijalta,olihan siinä jotain uuttakin mutta kyllähän se mummojen toiminta lopussa pisti vähän mietityttämään...Jungstedistä olen aina pitänyt...kertoo enempi taustoja kuin itse murhaa,samoin luonnon kuvaukset ehdottomasti mainioita...
      Larssonin trilogia on sellainen eepos että turha verrata sitä mihin tahansa dekkariin....
      Tällä hetkellä jos joltin odotan uutta kirjaa niin Simon Beckettiltä.....ne on viihdettä,arvoitusta,jännitstä parhaimmillaan...ja kun tekijä on vielä suht uusi,ei ole samaa rutiinia kuin kavereilla jotka kirjoittaa jo kenties 25:ttä kirjaansa.Mutta nämä ovat tosiaan makuasioita...perusteluineen tai ilman...!

    • mörkööööö

      mörkömieskin tuli luettua...petyin rankasti...teki vaikeaa pysyä kärryillä kun kerrottiin montaa paikkaa yhtä aikaa ja ei oikein osannut yhdistää...loppukin oli joten omituinen....ei saanut selvää kuia lopen teki ja mitä??!!!
      Nyt menossa Strindbergin tähti...kai...jospa parempi.....>>>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe