Oletteko lukeneet Hypnotisoijan tai västikään ilmestyneen Paganini ja paholainen -kirjan? Vetävätkö kirjat vertoja Larssonin trilogialle?
Lars Kepler
5
344
Vastaukset
- Päivi.
Olen lukenut, eivät mielestäni ole lähelläkään Larssonin trilogiaa, mutta kuten aina totean, makuasioita...
Itselläni Unni Lindellin Mörkömies kesken, pidän kirjailijan tuotannosta, tästäkin.
Lukaisin A.Rosmanin Majakkamestarin tyttären, tiedän etten seuraavaa kirjaansa lue. Eikä kiitos enää yhtäkään M. Jungstedtia, Kevään kalpeudessa sai olla kohdallani viimeinen. Arne Dahlista olen pitänyt, mutta uusimpansa, Pimeyden kutsu oli pettymys.
Mutta tosiaan, makuasioita.....- scarabaeus
jasoo........ täällähän tämä
Päivi
taas kirjoittelee että
makuasioita.
Pidetään ja ei pidetä. Kun nyt ilmeisesti kahlaat kaikki dekkarit järjestään niin olisi kiva
kun pistelisit sillai
kriitikkona. Nää
tykkään
en tykkää
ei ole mitenkään
mistään kotoisin.
Siis en millään pahalla tarkoita
vaan
hyvällä.
Ks. Kirja-arvostelut saittia, missä yritän toimia sen
0808
pillin mukaan.
Huoh !
- Päivi.
Toki voin pisteytellä, mikäs siinä...palaan asiaan kun olen lukenut muutaman tuossa odottelevan uutuusdekkarin.
Makuasioita ne silti ovat;)) Joku pitää valtavasti jostain mistä minä en laisinkaan jne.
Hyvää viikonloppua! - vain viihdettä...
Minusta hypnotisoija oli karseaa väkivallan mässäilyä...epäuskottavaa ja ei juoni ollut onnistunut:ei uskottava...majakkamestarin tytär oli kirja jolle jään odottamaan jatkoa...siis samalta kirjailijalta,olihan siinä jotain uuttakin mutta kyllähän se mummojen toiminta lopussa pisti vähän mietityttämään...Jungstedistä olen aina pitänyt...kertoo enempi taustoja kuin itse murhaa,samoin luonnon kuvaukset ehdottomasti mainioita...
Larssonin trilogia on sellainen eepos että turha verrata sitä mihin tahansa dekkariin....
Tällä hetkellä jos joltin odotan uutta kirjaa niin Simon Beckettiltä.....ne on viihdettä,arvoitusta,jännitstä parhaimmillaan...ja kun tekijä on vielä suht uusi,ei ole samaa rutiinia kuin kavereilla jotka kirjoittaa jo kenties 25:ttä kirjaansa.Mutta nämä ovat tosiaan makuasioita...perusteluineen tai ilman...! - mörkööööö
mörkömieskin tuli luettua...petyin rankasti...teki vaikeaa pysyä kärryillä kun kerrottiin montaa paikkaa yhtä aikaa ja ei oikein osannut yhdistää...loppukin oli joten omituinen....ei saanut selvää kuia lopen teki ja mitä??!!!
Nyt menossa Strindbergin tähti...kai...jospa parempi.....>>>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768