Kysymys Trustin piirtopöydästä

Piirtelijä

Eli ostin tässä pari kuukautta sitten Trustin minikokoisen (100 x 75) piirtopöydän ja olisi kysyttävää sen paineentunnistuksesta. En ole nimittäin aivan varma mistä voin säätää sitä. Joskus pöytä asettaa asetuksen itse siten, että kun painan kynällä kevyesti, jälki on himmeää ja kun painan kovasti, jälki on tummaa. Joskus kuitenkin paineentunnistus ikäänkuin menee itsestään pois päältä eli ei ole väliä, miten hellästi painaa, jälki on aina tummaa.

Haluaisin siis tietää, mistä ja miten tätä asetusta voi muuttaa, jos se edes on mahdollista. Ja onko mahdollista vaihdella tätä asetusta, sillä tarvitsen kumpaakin toimintoa piirtäessäni.

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asetuksistavaan

No, eikös sulla ole se Conrollipaneeli jossakin??

Jos asetuksia ole missään niin todenn. sulla ei ole ajureita asennettu.

• Aiheen aloittaja

Ajurit asennettiin ensimmäisenä, joten siitä ei ole kyse. Se ei myöskään selittäisi miksi se paineentunnistus toimii satunnaisesti. Olen ladannut ajurit uudelleen useampaan otteeseen (viimeksi muutama minuutti sitten) ja olen kyllä poistanut vanhat ensin. Muutosta ei tapahdu.

• yksartistivaan

Itselle ostin kokeeksi kanssa tuonTrustin enkä tykännyt, muistaakseni juuri tuo tuntuma oli siinä jotenkin hakusessa joten annoin lapselle pc piirtelyyn.

Wacom on kyllä ainoo oikea ja niistä Bamboo on melkein yhtä halpa kuin Trust mutta dekadia parempi laatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe